Beter bestaat niet

Eén luisterend oor, meedenkend, meevoelend, ruimte gevend en ondertussen op de achtergrond alles regelend precies zoals jij het wilt.

Prettig, kundig en

De begeleiding van Dees was compleet, prettig en rustgevend. Eigenlijk kon bijna alles. We wilden heel veel zelf doen en ook dat begeleidde ze op afstand. Aanrader

Betrokken en fijne begeleiding

• Respect voor uw wensen

Wat is Dees een warme, vriendelijke ,hartelijke en meelevende vrouw.We zijn ontzettend goed geholpen,Dees kwam met goede en verrassende ideeën.Op de dag zelf heeft ze de kleinkinderen er helemaal bij betrokken Ze heeft duidelijk verteld wat hun te wachten stond en wat zij mochten doen.Zo hebben zij Opa van het begin tot het eind begeleid. Met een warm hart doet Dees haar werk met veel Liefde.

Prima begeleiding met betrokkenheid

Alle ruimte voor alle wensen van mijn moeder en ons nabestaanden.

• Respect voor uw wensen

Van begin tot eind vol empathie, zonder Dees was t me niet gelukt....wat een geweldige vrouw, alles tot in detail verzorgd.....een dag om nooit meer te vergeten! Dank je wel Dees..

Warm en betrokken

Midden in de nacht maakten we kennis met Tineke, ze regelde, ze zorgde en stond ons een week lang bij met haar kennis en lieve woorden. Alles is door haar fantastisch verzorgd op een mooie en warme manier. Tineke en Dees, dank jullie voor alles.

• Respect voor uw wensen

Meelevend, meedenkend, warm, toegankelijk!

Het afscheid van mijn man en onze vader is -mede dankzij de ondersteuning van Dees -van het moment van overlijden, de dagen thuis en het afscheid vanuit Hoeve Dijkzicht respectvol en liefdevol verlopen. Dees heeft veel oog voor de details en de wensen van de nabestaanden.

• Respect voor uw wensen

Van A tot Z alles tot inde puntjes geregeld!

Dees is betrokken, assertief, meedenkend en fijn in omgang. Fijne steun en toeverlaat tijdens een verdrietige periode.

• Respect voor uw wensen

Een waardig en liefdevol afscheid

Dees was en is precies de mens die we nodig hadden. De omstandigheden rondom het overlijden waren gecompliceerd. De persoonlijke aandacht en de ervaringen van Dees hebben ons zéér geholpen om waardig en liefdevol afscheid te kunnen nemen van onze (schoon)vader en opa.

Uitstekende begeleiding

Dank je Dees dat je ons zo goed begeleid hebt. Je voelde goed aan wat wij nodig hadden. Ik raad je bij iedereen aan.

Enorm fijn en helpend

Echt heel fijn dat Dees ons heeft begeleid in het afscheidsproces van onze vader. We hebben haar precies op tijd 'gevonden', een aantal uur later was het al zo ver. Hele fijne locaties, helder en heel warm naar ons toe. Fijn om een heleboel uit handen te geven en tegelijkertijd helemaal onze eigen, eigenzinnige invulling te kunnen geven. Ik kijk er meer veel liefde en warmte op terug. Dikke dank.

Hoofdstraat 44b 2351 AL Leiderdorp

06 - 23 53 66 20