Overtreffende trap in service

Garage Megens is al bijna 20 jaar mijn garage, vanwege de kwaliteit van de service en de hele fijne klantvriendelijkheid. Bij Garage Megens krijg je het gevoel onderdeel van "de familie" tee zijn. Heel fijn. Ik hoop er nog heel veel haren mijn auto's te laten onderhouden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Sinds 31 mei 2024 rijd ik weer Mazda, voorheen diverse Mazda,s gehad en altijd betrouwbaar. Het was voor mij als het ware weer thuis komen op een vertrouwt adres

• Kwaliteit

Zoals altijd nu ook weer topservice

Al jaren zeer tevreden over Auto Megens. Met meerdere familieleden genieten we van de zeer goede service. Niets is teveel gevraagd. Er wordt altijd in oplossingen meegedacht.

Top service!

Top service! Klantvriendelijk en behulpzaam.

Super goed

Fijn bedrijf altijd vriendelijk goede service Kom er al 14 jaar . Even een lampje vervangen alles kan daar

• Kwaliteit

Mijn jarenlange betrouwbare dealer voor nieuwe aanschaf én onderhoud.

Al jarenlang vertrouw ik op mijn betrouwbare dealer voor al mijn behoeftes op het gebied van nieuwe auto’s en onderhoud. Hun reputatie staat als een huis, en elke keer dat ik hun showroom binnenloop, viel ik me verwelkomd door vriendelijke glimlachen en deskundige hulp van het personeel.

Service zoals je verwacht

Gastvrij, vriendelijk en service zoals iemand verwacht zonder het gevoel te hebben van de hoofdprijs te betalen.

• Kwaliteit

Persoonlijk en geen zgn massagarage

Kleiner bedrijf waar klantgerichtheid voorop staat!

Correcte service

• Kwaliteit

Zeer goede service door snelle reactie en altijd bereid een oplossing te zoeken voor mankementen.

Deskundige en vriendelijke service

Al vele jaren vaste klant, nooit teleurgesteld.

• Kwaliteit

Zeer prettige mensen en ter zake kundig. Denken met je mee en heel redelijke prijzen. Service is fantastisch.

• Kwaliteit

Altijd vriendelijk en efficiënt!

Ik ben al lang klant van Auto Megens in Wijchen. Simpelweg: zij hebben mij nog nooit teleurgesteld. Altijd fijne service en advies. En een leenfiets als dat gewenst is.

• Kwaliteit

Geweldig! Ontzettend klantvriendelijk, geweldige service, erg kundig.

Ik kom al jaren hier met mijn auto en voorgaande auto’s. Altijd zeer tevreden! Ik wil absoluut niet naar een andere garage dan Megens! Ze zijn ontzettend vriendelijk en kundig. De service is elke keer weer top. Ik weet met 100% zekerheid dat mijn auto en ik bij hen in goede handen zijn.

Nog nooit teleurgesteld

Al een tijd klant, zoals omschreven nog nooit teleurgesteld. Vakbekwaam, sterke communicatie en openheid en meedenkend

Prima service goede uitleg

20.000 km beurt goed verlopen. Tussendoor tel gehad dat de kosten hoger werden door het vastlopen van een rem.. Auto was eerder klaar als verwacht. Als extra service gewassen. Bedankt

Test

Test