U heeft mij gestuurd dat u akkoord bent gegaan om dit weekend uw auto te brengen zodat wij opnieuw naar uw klacht kunnen kijken. Om u tegemoet te komen hebben wij de helft van de vorige factuur betaald. Hier was u mee akkoord gegaan. U bent tevens akkoord gegaan om dit weekend uw auto te brengen. Vervolgens stuurt u "laat maar zitten ik heb de auto ingeruild voor wat anders". Dag later plaatst u deze review. Ik hou het graag bij feiten. Feit is dat je op deze website niet zelf reviews kunt plaatsten. Alleen klanten kunnen dat. Vraag maar na bij klantenvertellen.nl. Sterker nog, uw vorige review was juist postief. Dit kun je zelf ook terug lezen. Dus graag wil ik dat u deze beschuldiging terug neemt. Het is feitelijk gewoon onjuist. Nogmaals ik wou het netjes oplossen. Maar u gooit zelf de handoek in de ring. Bovendien heeft u zelf de monteur gesproken. Wat betreft de factuur van de werkplaatsrekening. U gaf eerst aan dat u twijfels had of wij uberhaupt de reparatie wel hadden gedaan. Wij staan altijd achter onze jongens en dat zal ik ook altijd blijven doen. Als u gewoon netjes had gevraagd om de factuur dan had ik u die zo gegegeven. U had twijfels bij de reparatie omdat uw zwager het werk vd monteur had gecontroleerd. U had niet aangegeven op dat moment dat de klacht er nog steeds was. Uit argwaan heeft u dit laten controleren. Dan wordt het woord tegen woord. Vervolgens heb ik dat aan uw zwager uitgelegd wat de monteur vervangen heeft. Vervolgens verwijderd u de review zoals afgesproken. Nu maakt u ons opnieuw zwart op internet. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Als u nou gewoon was langs geweest of had gezegd dat u geen goed gevoel bij de monteur had, dan had ik het ook anders kunnen oplossen. Wij werken namelijk samen met meerdere garages. Sterker nog, dat had ik ook tegen uw zwager gezegd. Ik heb gezegd; mocht het probleem zich nog voordoen kunt u terug komen. Want als het probleem zich nog zou voordoen dan hebben wij beiden voor niets betaald. Ik heb navraag gedaan bij de monteur wat het probleem nu zou kunnen zijn. Er kan een luchtbel in de leidingen zitten. Of er is iets anders aan de hand maar dat kunnen wij op afstand uiteraard niet beoordelen. Advies is om bij een gebruikte auto altijd een afleverpakket af te nemen dan wordt de auto aan de 'voorkant' gecontroleerd. Voorkomen is beter dan genezen. Uw auto is afgeleverd met nieuwe apk, rijdt en schakelt goed. Dus ik zou zeggen; laten we het probleem niet groter maken dan het is. Voorzover er daadwerkelijk een probleem is. Want nu heeft u de auto ingeruild en is er voor ons ook geen kans meer om het op te lossen.
Nieuw Amsterdamseweg 21 7764 AN Schoonebeek
Passie voor mooie auto’s, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Dat is Harry Vink Auto's in het kort. Harry Vink Auto’s heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits-occasions in de regio Zuidoost-Drenthe.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.