Zeer makelijk in omgang een fijne ervaring hier een auto te kopen

Ik heb deze aankoop als zeer goed ervaren

Slecht

Blijkbaar plaatst Bastiaan hier zelf recensies, dus hierbij ook de mijne. Afgelopen maand een auto hier gekocht maar helaas achteraf niet zo'n heel positieve ervaring. Na aankoop ging de koelvloeistof meerdere malen leeg en is Bastiaan ons tegemoet gekomen voor reparatie. Na de reparatie bleek er een ander onderdeel vervangen te zijn dan afgesproken. Ook werd een nieuwe sensor geplaatst waar we niks van af wisten. Kortom de communicatie was nihil. Er wordt ook verkondigd dat ik de auto met 'korting' heb gekocht terwijl op mijn bankafschrift een heel ander bedrag is afgeschreven. Auto's worden hier ook echt voor een flinke meerprijs verkocht. Bastiaan gevraagd of er wel daadwerkelijk wat gerepareerd is gezien op het oog niks veranderd was wat wel zou moeten, maar hier aparte antwoorden op gekregen. Factuur weigert hij te geven waardoor het gevoel van vertrouwen nog minder wordt. Zodra er (verborgen) gebreken zijn met de auto noemt hij zijn klanten raar en autistisch en wordt hij arrogant. Tijdens de proefrit in de avond viel het ons op dat de parkeerlicht kapot was, dit aangegeven en 2 keer een nieuw lampje mogen krijgen op Bastiaan zijn kosten. Achteraf vond hij het apart dat wij alles controleerden terwijl het toevallig bij het achteruit rijden was. Ook moest ik maar een afleverpakket kopen of een auto bij een echte dealer; dan had ik er nog 'garantie' op. Volgens Bastiaan zou hij dan ook 3-0 voorstaan als ik hem voor de rechter sleepte. Mijn zwager (werkt in autozaak) heeft uiteindelijk maar de telefoon opgenomen, maar kon nauwelijks wat zeggen omdat Bastiaan steeds aan het woord was en in het begin een enorm arrogante toon op zette. Uiteindelijk nog wel de factuur mogen krijgen. Ondanks reparatie gaat de koelvloeistof nog steeds omlaag. Bastiaan heeft aangeboden dat ik langskom maar vanwege de ervaring hiervoor toch gekozen de auto elders in te ruilen voor wat anders. Bastiaan, wees gewoon een eerlijke verkoper.

U heeft mij gestuurd dat u akkoord bent gegaan om dit weekend uw auto te brengen zodat wij opnieuw naar uw klacht kunnen kijken. Om u tegemoet te komen hebben wij de helft van de vorige factuur betaald. Hier was u mee akkoord gegaan. U bent tevens akkoord gegaan om dit weekend uw auto te brengen. Vervolgens stuurt u "laat maar zitten ik heb de auto ingeruild voor wat anders". Dag later plaatst u deze review. Ik hou het graag bij feiten. Feit is dat je op deze website niet zelf reviews kunt plaatsten. Alleen klanten kunnen dat. Vraag maar na bij klantenvertellen.nl. Sterker nog, uw vorige review was juist postief. Dit kun je zelf ook terug lezen. Dus graag wil ik dat u deze beschuldiging terug neemt. Het is feitelijk gewoon onjuist. Nogmaals ik wou het netjes oplossen. Maar u gooit zelf de handoek in de ring. Bovendien heeft u zelf de monteur gesproken. Wat betreft de factuur van de werkplaatsrekening. U gaf eerst aan dat u twijfels had of wij uberhaupt de reparatie wel hadden gedaan. Wij staan altijd achter onze jongens en dat zal ik ook altijd blijven doen. Als u gewoon netjes had gevraagd om de factuur dan had ik u die zo gegegeven. U had twijfels bij de reparatie omdat uw zwager het werk vd monteur had gecontroleerd. U had niet aangegeven op dat moment dat de klacht er nog steeds was. Uit argwaan heeft u dit laten controleren. Dan wordt het woord tegen woord. Vervolgens heb ik dat aan uw zwager uitgelegd wat de monteur vervangen heeft. Vervolgens verwijderd u de review zoals afgesproken. Nu maakt u ons opnieuw zwart op internet. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Als u nou gewoon was langs geweest of had gezegd dat u geen goed gevoel bij de monteur had, dan had ik het ook anders kunnen oplossen. Wij werken namelijk samen met meerdere garages. Sterker nog, dat had ik ook tegen uw zwager gezegd. Ik heb gezegd; mocht het probleem zich nog voordoen kunt u terug komen. Want als het probleem zich nog zou voordoen dan hebben wij beiden voor niets betaald. Ik heb navraag gedaan bij de monteur wat het probleem nu zou kunnen zijn. Er kan een luchtbel in de leidingen zitten. Of er is iets anders aan de hand maar dat kunnen wij op afstand uiteraard niet beoordelen. Advies is om bij een gebruikte auto altijd een afleverpakket af te nemen dan wordt de auto aan de 'voorkant' gecontroleerd. Voorkomen is beter dan genezen. Uw auto is afgeleverd met nieuwe apk, rijdt en schakelt goed. Dus ik zou zeggen; laten we het probleem niet groter maken dan het is. Voorzover er daadwerkelijk een probleem is. Want nu heeft u de auto ingeruild en is er voor ons ook geen kans meer om het op te lossen.

Goede ervaring met aan/verkoop auto

Een hartelijk welkom en een lekker bakkie koffie de nodige uitleg en ff proefritje Vantevoren afgesproken prijs en de rdw papieren geregeld met een bakkie koffie erbij En op naar huis met de nieuwe audi Toppie

Perfect en klantvriendelijk!

Super goed geholpen bij dit bedrijf! De verkoper was klantvriendelijk en nam alle tijd voor mij. Ook extra service gekregen bij de auto en lekkere paaseitjes op de koop toe. Super tevreden! Bedankt Harry Vink Auto's

Lekkere koffie en snel geregeld

Mooie auto gekocht dikke prima

Vriendelijke ervaring.

Lekkere koffie en een fijne sfeer.

Vriendelijk, duidelijk en goede service

Vriendelijk in de omgang, zeker een aanrader als je een leuke auto zoekt. Eerlijk en duidelijk!

Goed en snel geregeld

Het werd allemaal makkelijk en snel geregeld. Vriendelijk geholpen.

Top service zeker aan te bevelen

Nette Volkswagen Caddy gekocht rijd top en ziet er super netjes uit ook nog eens fantastisch geholpen zal hier zeker vaker een auto kopen

Ik werd erg warm ontvangen met een theetje en een vriendelijk lach. Ik moest een nieuwe auto omdat mijne helaas te duur was om te maken. Harry vink auto's is een heel net bedrijf wat zeer transparant is in wat ze aan de auto's doen. Je weet hier precies wat je krijgt en als je iets constateert tijdens de proefrit wordt dat direct verholpen. De service is super en ik ga blij op pad met mijn nieuwe suzuki swift. Mijn subaru forester hebben ze ingeruild voor de export. Dus gelukkig kunnen we nog mensen blij maken met mijn oude auto. Zeker een aanrader om hier je auto te kopen voor een nette prijs.

goede service lekkere koffie

auto gekocht alles via afspraak

Geen slecht woord over Harry Vink auto's !

Geen slecht woord over Harry Vink auto's !

Hier mijn nieuwe Opel gekocht met nieuwe APK. Bastiaan heeft ons goed op weg geholpen en de auto in goede staat en ontzettend snel afgeleverd.

Zaterdag een auto gehaald voor de handel snel over de prijs eens en een heerlijk bakkie koffie

Goede en fijne service

Wij zijn zeer goed en snel en fijn geholpen! Lekker bakkie koffie en tijd voor een gezellig praatje! Erg blij met onze aankoop!

Super afhandeling

Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg

Een man een man, een woord een woord.

Na een totall loss van de auto van mijn schoonmoeder (86 jaar), wilden we graag exact dezelfde auto terugkopen om aanpassingsproblmetaiek te vermijden. Deze auto hebben we gevonden bij Harry Vink auto's. Na enkele malen contact te hebben gehad met Bastiaan - hetgeen zeer aangenaam verlopen is - besloten om de auto op zaterdag 20/1/2024 te gaan halen. Alles was precies zoals Bastiaan had gezegd ("de auto is gewoon goed"). De auto heeft de terugrit van 260 km prima doorstaan. Ook een zeer goede ontvangst - met ter plekke leuke gesprekken. Ik kan dit autobedrijf van harte aanbevelen. Een man een man, een woord een woord.

Super bedrijf

Super bedrijf. Alles netjes afgehandeld

Klantgerichte, persoonlijke en vlotte dienstverlening

Prettige en vlotte afhandeling met persoonlijke aandacht voor de klant

dik voor elkaar

nette afhandeling

Super leuk bedrijf altijd welkom

Wij hebben er al een paar mooie auto's gekocht.. en komen ook vaak langs voor een gezellig praat of uitleg over de auto die willen kopen... en je krijgt altijd de goede info al koop je geen auto auto. Vader en zoon ze doen het super

Prima geholpen

Goede ervaring

Hij heeft ons keurig en netjes behandeld en komt zijn afspraken na Zou hem zeker aanbevelen

top komen afspraken keurig met ons na

keurig de auto op onze locatie bezorgt. maar wij hebben ook onze afspraken dan ook keurig nagekomen. zo hoort dat !!

Leuk zaken doen

Nieuw Amsterdamseweg 21 7764 AN Schoonebeek

06 30609391

Over Harry Vink Auto's

Passie voor mooie auto’s, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Dat is Harry Vink Auto's in het kort. Harry Vink Auto’s heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits-occasions in de regio Zuidoost-Drenthe.