Johan is een zeer fijn persoon goed en prettige begeleiding en ontzorgen.

Toen mijn vader kwam te overlijden hebben wij Johan gevraagd om de uitvaart te verzorgen. Johan heeft dit met de grootst mogelijke toewijding gedaan. Door de deskundige begeleiding is het mooie warme en persoonlijke uitvaart geworden. Ook de nazorg gaf ons een fijn gevoel. Dit gun je elke familie.

Liefdevol empathisch persoon

Als ik terugkijk op de recente uitvaart van onze moeder, kan ik niet anders dan vol lof spreken over de uitvaartverzorger Johan Griffioen, die ons bijstond tijdens deze moeilijke tijd. Johan overstijgt zonder twijfel de conventionele normen van het beroep, en ik voel dat mijn ervaring met een ieder moet worden gedeeld. Wat deze uitvaartverzorger echt onderscheidt, is zijn unieke aanpak. In plaats van een standaardformat te volgen, luisterde hij aandachtig naar onze wensen en creëerde hij een uitvaart die echt de essentie van onze dierbare weerspiegelde. Johan denkt buiten de gebaande paden en stelde suggesties voor die persoonlijk en betekenisvol waren. Bovendien was deze uitvaartverzorger buitengewoon attent voor de kleine details. Van het regelen van bloemen tot het coördineren van muziek en alles daartussenin, hij zorgde ervoor dat elk aspect van de uitvaart perfect was uitgevoerd. Zijn toewijding aan het leveren van een zorgvuldig samengestelde ervaring was opmerkelijk en waardeerden wij dan ook enorm tijdens deze emotionele tijd. Al met al kan ik met volle overtuiging zeggen dat deze uitvaartverzorger niet alleen zijn werk met professionaliteit en toewijding uitvoert, maar ook met een hart vol mededogen, liefde en begrip. Zijn empathische benadering en unieke aanpak hebben dan ook een diepe indruk op mij en mijn familie achtergelaten, en we zullen Johan altijd dankbaar blijven voor zijn buitengewone dienstverlening tijdens deze moeilijke periode van ons leven. Johan is een man met een missie! Lieve groet, Jeanine Le Fèvre

Een uniek persoon

Ik wil mijn oprechte dank en waardering uitspreken voor de uitmuntende service die onze familie heeft ontvangen van Johan Griffioen bij het verzorgen van de uitvaart van mijn schoonmoeder. In een periode van rouw en onzekerheid bood hij niet alleen professionaliteit, maar ook een warme en persoonlijke benadering die ons enorm heeft geholpen. Vanaf het eerste moment dat wij in contact kwamen met Johan voelden we ons begrepen en gerespecteerd. Zijn aandacht voor detail, het vermogen om naar onze wensen te luisteren en deze tot uitvoering te brengen, overtrof onze verwachtingen. Hij zorgde ervoor dat de uitvaartdienst een waardig en persoonlijk afscheid werd, dat volledig in lijn was met de wensen van mijn schoonmoeder. De professionaliteit en empathie van Johan was opmerkelijk. Hij was altijd beschikbaar voor vragen en bood ondersteuning waar nodig, wat ons veel rust gaf in een turbulente periode. De manier waarop hij omging met de organisatorische aspecten, van de ceremonie tot de laatste afhandelingen, was perfect. Ik zou Johan Griffioen zonder enige aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een uitvaartverzorger die met veel zorg, aandacht en professionaliteit een uitvaart wil organiseren. Het is een zeldzaamheid dat mijn vrouw en ik een uniek persoon hebben ontmoet met zo’n ongeëvenaarde empathie en zorgzaamheid met aandacht voor elk detail. Met oprechte dank, Namens de hele familie Lammert Bos

• Respect voor uw wensen

Johan is bereid zich te schikken naar jouw omstandigheden.

Johan is een prettig persoon om mee samen te werken.

Attent, persoonlijk, ontzorgen, flexibel,

Wij zijn zeer tevreden over Johan. Vanaf het eerste contact tot en met de afronding en nazorg is Johan er geweest voor ons. De persoonlijke benadering en korte lijnen werkt heel plezierig. Johan is erg empathisch en dat is fijn in zo'n moeilijke periode.

• Respect voor uw wensen

Beste familie Nooij, Dankbaar dat jullie zo goed kunnen terugkijken op het afscheid. Dankbaar voor het vertrouwen om jullie hierin samen met mijn collega's te hebben mogen bij staan. Het is met liefde gedaan en het minste wat we hebben kunnen doen!

Torenstraat 62

3281 XR Numansdorp