Doen wat ze beloven.

Vriendelijk en betrouwbaar en opgave van werkzaamheden bij de volgende beurt. Al met al een prettig bedrijf

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben al jarenlang klant en erg tevreden met dit mooie bedrijf. Het personeel is vriendelijk en vakkundig, de service is uitstekend en eerlijk, en ze zijn zeer betrouwbaar, altijd trouw aan hun afspraken. Je kunt altijd op dit bedrijf rekenen. Ik zou het zeker aanraden aan anderen.

Zoals altijd, top service!

Zoals altijd, top service!

Goede communicatie, erg duidelijk wat er moet gebeuren en meedenkend met de klant.

Betrouwbaar, eerlijk en vriendelijk bedrijf

Ik kom hier nu al ongeveer 3 jaar en ben super tevreden. Ik word altijd super goed geholpen. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er word goed overlegd met wat er gebeuren moet. Alles word altijd eerlijk gedaan, vandaar dat ik er nog steeds blijf komen. Ik ben super tevreden met dit bedrijf! Het is een super vakkundig, eerlijk, vriendelijk en meedenkend bedrijf. Ik raad het iedereen aan!

Prima service,en denkt met de klant mee.

Ze repareren wat moet en altijd eerst in overleg.vriendelijke dame aan de balie.

goede servise

goede vakmensen

Top service en communicatie!

Wederom naar Univer gegaan voor mijn auto, en door duidelijke communicatie en service wederom goed geholpen!

prima garage

goede en snelle service

vakkundige, eerlijke en superaardige mensen

Ik kom hier al 4-5 jaar. Betrouwbaar bedrijf. Eigenaar, zijn vrouw en de monteur zijn eerlijk en erg klantvriendelijk en helpen je graag. Prijzen zijn eerlijk en de mensen zijn ook nog eens heel vriendelijk. Kortom: topgarage.

Top Service

Bij Univer krijg je een familiaal gevoel waar iedereen voor je klaar staat. Uiterst professioneel natuurlijk en niks is voor hun te gek. Ze luisteren naar je situatie en doen echt hun best om er rekening mee te houden. Ze zijn eerlijk en maken geen valse beloftes. Ze zijn snel en hebben echt kennis in hun vak. Ze zullen ook nooit eerder aan de slag gaan voor dat ze gecommuniceerd hebben met je. Ze hanteren ook eerlijke prijzen. Ik raad Univer bij iedereen aan!

Erg tevreden. Vriendelijk personeel en duidelijke communicatie over reparatie auto.

Goede garage

Ik ben goed geholpen en geadviseerd bij de aankoop van de auto. Aardige medewerkers die hun afspraken nakomen.

Supper tevreden

Echt eeen aaanwist voor een goeie auto te kopen

Goed behandeld

Goed behandeld en snel servies

Altijd eerlijk met veel vakkennis

Altijd een offerte voor jullie beginnen, geen achteraf verassingen net open en transparante autogarage. Blijf zeker een trouwe klant

Hoge kwaliteit, heel redelijke prijs en zeer klantvriendelijk,

Een betrouwbaar garagebedrijf met oog voor de klant. Kwaliteit van hun werk staat hoog in het vaandel waarbij de prijs zeer redelijk is. Ben al jarenlang klant en vertrouw mijn auto en die van mijn partner blind toe aan Autobedrijf Univer.

Mee denken met de klant service was leen auto i.v.m. weer (sneeuw)

uitstekend

Super net bedrijf nette personen. En ik word netjes behandeld zeer professioneel. Ze overleggen netjes wat ik belangrijk vind.

Netjes goede prijsopgave ,prima garage

Netjes goede prijsopgave ,prima garage

Goede service komen afspraken na

Ben al enige jaren klant en zeer tevreden over hun service.

Top garage met hele goede en snelle service

Hele fijne garage, met aardig en behulpzaam personeel! Snelle service

Heel snel en fijn geholpen

Zonder afspraak heel snel geholpen met nieuwe voorbanden op velg te zetten en te monteren tussen kerst en oud en nieuw!!

Zeer goede ervaring

Klantvriendelijke behandeling en prima vakwerk.

Altijd vriendelijk en goede service.

Ze denken mee en zijn betrokken bij hun klanten. Zorgen dat de auto top rijd. Fijne garage.

Textielstraat 10

7483PB Haaksbergen