Wij worden altijd correct geholpen

Bij het onderhoud van de auto wordt altijd netjes in overleg gedaan met de klant

We hebben een auto met veel mankementen gekocht maar de service was heel goed!!

De ervaring was zoals hierboven beschreven. We hebben een auto gekocht die later eigenlijk een miskoop bleek te zijn. De goede service en alle inspanningen door Automobielbedrijf Vos Zanddonk B.V. waren heel goed in dit proces.

Zeer attent en vriendelijk bedrijf

Dit bedrijf heeft een zeer vriendelijke en attente klant benadering. Geeft een goede inruilprijs en levert een mooie goed onderhouden auto af..

Gezellig familie bedrijf

Goed bedrijf , klant staat op nummer 1

Hulpvaardig, eerlijk, aangenaam

Fijn verkoopgesprek, toffe nazorg. Ze staan altijd klaar!

Very professional

All went well and quite fast. Very satisfied with how the whole deal went. Great communication, very helpful with every question I had. The car was available even sooner than expected. Would definitely recommend!

Heel goed geholpen.door de verkoper

Fijne non nonsense garage

Fijne eerlijke garage, komen hun afspraken na. Communicatie is ook goed.

Tevreden

Dat je er goed geholpen word, vriendelijkheid,gastvrijheid

Topbedrijf!

Prima geholpen. Eerlijk en down to earth personeel. Je weet waar je aan toe bent.

Klantvriendelijke garage

Een maand geleden een C3 gekocht, zeer tevreden over alles.

Nog echt zo als het hoort als je je spaarcentjes uit gaat geven.

Toeval bestaat niet. Mijn zoon kocht een auto, dat autobedrijf had een Citroën c3 staan dus wij maar even proefrijden. We kamen zeer enthousiast terug maar kwamen er financieel helaas niet uit. Veder gaan kijken op internet, zag een zag een mooie staan in Hengelo nou komen we zelf uit t gooi dus niet om de hoek dus telefonisch onderhandeld en afgereisd naar Hengelo 1.5 uur reiden. We werden zeer onvriendelijk ontvangen en de auto 1.5 jaar oud was rondom beschadigd. We zijn niet een wezen proefrijden. Moest een paar dagen later bij een leer bedrijf in Waalwijk zijn, en toevallig daar naast zat vos een Citroën dealer (was er eigenlijk wel klaar meer) maar zij tegen mijn vrouw toch even kijken. Het ontvangst was een vertrekkende zeer vriendelijke heer wat bleek de eigenaar te zijn. Ik moet nu weg maar er komt iemand bij u, wij liepen verder en werden daar ontvangen door Martie de salesmanager we zijn gaan kijken naar mogelijkheden en eventuele inruil en hebben proef gereden dit was een zeer prettige ervaring. Martie was nog zo’n verkoper die mee dacht en eventuele opties gaf we kwamen er nog niet helemaal uit maar zaten dicht bij elkaar. We zijn naar huis gegaan met een goedgevoel en toch nog niks gekocht. Einde van de dag nog eens gebeld of we het verschil niet konden delen pats boem verkocht. Er moesten wat opties op de auto gezet worden dus moesten even anderhalve week wachten en daar was de dag van ophalen, mijn vrouw grapte onderweg nog zou er een strik om zitten. Daar aangekomen ontvangen door Martie en papieren in orde gemaakt betaald en daar stond hij binnen in de showroom met een mooie hoes er over. We kregen nog een lekkere fles wijn en gingen ons cadeau uitpakken een mooie glimmende Citroën c3 hij werd naar buiten gereden en Martie kwam naast me zitten om alle opties uit te leggen. Waarnaar we veilig op pad konden. Kort om een zeer prettige ervaring door zeer vriendelijke en enthousiaste medewerkers. Hier is een auto kopen een feest

Pascal, Dankjewel voor de leuke review. Team Vos

Top bedrijf.

Altijd zeer correct, goede service en zeer vriendelijke medewerkers.

Dankjewel voor de review Team vos

Prettig contact, goede service

Persoonlijke benadering en goed advies

Dankjewel voor de review Team vos

Goede communicatie.

Goede service. Alles transparant

Nieuwe auto gekocht

Top ervaring

Wat een binnenkomst in de bijzondere showroom. We werden leuk ontvangen door Antwan en Aart. We waren op slag verliefd op een auto waar we niet voor kwamen kijken. Na wat omzwervingen zijn we een paar dagen later teruggegaan om een proefrit te maken. De koop was daarna snel gesloten. Wat zijn we fijn geholpen door Antwan. Het was een prettig gesprek. Hij heeft goed meegedacht met ons. Voor ons was het een top ervaring.

Top ervaring

Auto via autoscout gevonden afspraak gemaakt. We werden warm ontvangen ,en fijn geholpen alles werd goed uitgelegd. Konden de auto zo uit de showroom meekrijgen, plus werd hij nog volgetankt. Erg blij met de nieuwe Citroën, was het uurtje rijden dubbel en dwars waard.

Zeer goed bedrijf.

Ben zeer vriendelijk en correct geholpen en eigenaar Rene Vos zeer attent persoon.

Fijne ervaring bij de aankoop van een Citroën C3!

Fijne ervaring bij de aankoop van mijn Citroën C3, in een paar minuten een mooie nieuwe auto uitgekozen voor een mooie prijs. En binnen een week mocht ik hem al komen ophalen!

hele vriendelijke en kundige bediening

Wij zijn heel gecharmeerd van de ontspannende manier van het verkopen.

Uitstekend bedrijf

Heel fijne werknemers, uitermate vriendelijk en begripvol voor onze situatie. Zeker een aanrader!

Altijd betrouwbaar

Altijd betrouwbaar

Heel prettig

Fijn geholpen. Verkoper erg vriendelijk . Niet opdringerig...behulpzaam

Bestse Tanja, Hartelijk dank voor uw vriendelijke reactie :-) Met gastvrije groet, Team Vos

Goede service. ook als je na een jaar of 10 weer terug komt om een auto te kopen

Dertig jaar geleden onze eerste auto ingeruild en een andere gekocht. Steeds weer terug gekomen. Betrouwbaar en goede service.

Beste Anne Haan, Hartelijk dank voor uw leuke reactie :) Met gastvrije groet, Team Vos

Zanddonkweg 2 5144 NX Waalwijk

Over Automobielbedrijf Vos Zanddonk B.V.

Welkom bij Vos Citroën "50 jaar Citroën Ervaring!" Wij bieden een totaalpakket op het gebied van autorijden in één van het meest vooruitstrevende automerk in de geschiedenis. Dit totaalpakket omvat o.a.: verkoop van nieuwe en gebruikte auto's, reparaties en onderhoud, schadeherstel, leasing, financiering en verzekering, snelservice en accessoires. Dit alles geschiedt in een zeer sfeervolle en hartelijke ambiance met vakkundige medewerkers.