Klantgericht en betrokken meedenkend en heel eeg met zn vak bezig!

Prettig in de omgang en heel professioneel.

Aan te bevelen

Het is wel prijzig. Maar werkt zeer keurig en netjes en komt de afspraken na

Strak werk om trots op te zijn!

Zeer goede service, planning, flexibel en nog belangrijker: uitermate vriendelijk.

vakkundig en accuraat

ArtiCiré is en plezierige partij om mee samen te werken. Samen mooie dingen maken doe je met hen! Eerlijk verhaal wat ook praktische wordt gemaakt.

Prachtig!

Gerrit heeft van onze nieuwe badkamer een prachtige ruimte gemaakt. Alle wanden en de vloer in een kleur, zonder voegen of naden. Prettig in contact zowel het voorbereiden als in de uitvoering. Wilt u beton cire? Niet verder zoeken :-)

Kwaliteit en betrouwbaar in een zin.

Zorgvuldige behandeling met een ruime keuze in kleur en uitvoering. Betrouwbaar met name in de afspraken om het werk uit te voeren, Vriendelijke behandeling. Een aanrader op vele fronten.

Prima werk en fraai resultaat

We hebben een vloer van ArtiCire gekregen als nooit tevoren.

Zeer positief

Ik ben heel blij met het resultaat van de betonciré die Gerrit heeft geplaatst in de douche. Het vergt nauwkeurig werken, met creativiteit, en dat kan Gerrit erg goed. De douche ziet er top uit, en wat ik ook erg fijn vind - zeer onderhoudsarm.

Flexibel en betrouwbaar bedrijf

Fijne ervaring met dit bedrijf. Gerrit is een betrouwbare man die de tijd voor je neemt en goed meedenkt en ook goed zicht heeft op de sfeer van je woning. Gerrit verstaat zijn vak! Het resultaat is verbluffend. Heel blij mee!

Levert vakwerk en komt zijn afspraken na!!

Inmiddels al verschillende klussen voor mij gedaan. Zelf zeer tevreden en ook van de klanten alleen maar positiviteit. Ga vooral zo door!!