snelle en vakkundige plaatsing

helemaal prima

Super service

Wij zijn allereerst heel tevreden over de geleverde en geïnstalleerde zonnepanelen. De opbrengst is goed. Wel hebben lekkage gehad, waarvan de oorzaak in eerste instantie niet gevonden werd. Na het verwijderen van enkele zonnepanelen bleek er toch een dakpan gesneuveld te zijn. Deze vervangen en de veroorzaakte waterschade is keurig hersteld door Schildersbedrijf "Bakker Schilderwerken" uit Hengelo. Al met al een prima service van Anzon!

Goed en vakkundig zeer tevreden.

goed en betrouwbaar

zeer goed

Uitstekende ervaring met de fa. Anzon

Duidelijke informatie en goede offerte. Vriendelijke en snelle uitvoering van de werkzaamheden. Kan iedereen aanbevelen.

Prima!

Hier 2x8 panelen in Oost-West opstelling. Draaien al weer een jaar of 2 naar volle tevredenheid.

montage en installatie zijn zonder problemen uitgevoerd en ook helemaal geen overlast van ondervonden.

Prima afgehandeld

De gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen en de installatie ging vlot en netjes. Tot op heden geen opmerkingen.

Goed, snel en netjes.

Prima opbrengst vooral direct na het plaatsen. Nu even wat minder maar dat ligt natuurlijk aan het mindere weer . Ga de voorspelde jaaropbrengst vast wel halen.

Positief.

Na aanvraag snel geleverd en geplaatst. Voldoet aan verwachtingen.

vriendelijke mensen en komen afspraken na.

Matige service, goede prijs

Ondanks goede offerte matige service. Bekabeling kon inpandig worden meegenomen tijdens onze verbouwing maar weigerde Anzon voor langs te komen. Toen ik dat zelf gedaan had kon er maar weinig met de prijs gedaan worden. Installatie is uiteindelijk niet bereikbaar via wifi maar wordt niet opgepakt of opgelost. Het enige wat ik kreeg waren de installatiehandleidingen. Ik vermoed dat de installatie niet goed is aangemeld, wat enkel de installateur kan doen, maar goed dat moet nog blijken.

Prettige samenwerking, levering vlot.

Vanaf de start goed overleg, afspraken op tijd, en ook de levering op de afgesproken datum was prima in orde. Installeren van de software duurde wat langer, maar de zonnepanelen werkte toen wel, dus het resultaat was bereikt.

Gewoon doen wat er beloofd is; no nonsens!

Vraag en antwoord ontmoeten elkaar in een no nonsens benadering. Duidelijk is dat men weet waar het omgaat. Snelle levering en perfect geïnstalleerd. Het werkt uitstekend en hebben er geen spijt van.

Kundig advies en snelle levering

Goed informatief gesprek. Daarna snel de leverdatum vastgesteld. De panelen in 1 dag gelegd.

Een duidelijk en eerlijk verhaal, prijs net even voordeliger!

Goede voorlichting zonder omslachtige, onduidelijke verhalen. Prima installatie door jongens die weten wat ze moeten doen.

Van A-Z prima aangepakt

Van advies tot oplevering is het zeer goed verlopen. Prima monteurs die goed meedenken en steeds overleggen wat ze gaan doen. Wij zijn erg tevreden.

Vakkennis

We hebben een duidelijke uitleg gehad over hoeveel en waar de zonnepanelen geplaatst konden worden. Deze zijn volgens afspraak gemonteerd, de monteurs hebben ook geholpen met de installatie van de app. Wij zijn erg tevreden!

Vakwerk

Ze weten waar ze over praten

Goed geholpen door Richard

Helaas lange levertijd. Go d product

Snelle en goede afhandeling en tevens een goed resultaat.

Na informatie over de mogelijkheden is er snel gehandeld. Op de afgesproken datum is er snel en goed werk geleverd, met een keurige afwerking en goed resultaat.

Fijne werknemers en goede kwaliteit.

Doen wat zei zeggen

Goede afspraken en correcte montage en instalatie

Ik ben prima geholpen door Anzon.

Keurig op tijd geholpen. Vriendelijke mensen, helemaal top.

Helder en eerlijk advies en toelichting op aanschaf van de zonnepanelen

Het plaatsen en leveren van de zonnepanelen zijn naar tevredenheid verlopen.

Industriestraat 220

7553 CX Hengelo