Fijn contact en snel geregeld!

Na een fijn telefonisch contact was de afspraak zo geregeld. Binnen een week kon ik langskomen en de auto waar ik naar op zoek was kwam toevallig binnenkort binnen. Nog geen maand later had ik mijn lesauto en kan ik lesgeven! Bedankt Lesautolease.nl!

Meedenkend bedrijf

Fijn bedrijf. Auto snel geleverd. Meedenkend. Auto was gerepareerd dus auto vrijdag weer retour. Dinsdag erna auto weer kapot. Bleek er een huurauto in Zwolle vrij te komen. Kom hem diezelfde avond nog ophalen. Dus bespaarde transportkosten. Ze zoeken naar de goedkoopste oplossing voor het gebruik.

Snel geregeld

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Een warm bad met name als je in de stress zit!

Helaas heb ik al meerdere keren “gebruik” moeten maken van dit bedrijf en het is werkelijk een warm bad als je in de stress zit! Zowel bij een aanrijding met je lesauto, of als je er 1 moet huren! Je pleegt 1 telefoontje en echt alles wordt in 1 x goed geregeld! Wat een rust geeft dat! Top service! Ze denken met je mee en bieden overal een oplossing voor! Helemaal geweldig, ben nog nooit teleurgesteld!

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

prima service en meedenken over mogelijkheden

Mijn eerste indruk was prima toen we van lease maatschappij wilden wisselen. Er werd meegedacht en prima uitleg gegeven over welke mogelijkheden er waren. Ook na bestelling werden we prima op de hoogte gehouden over de voortgang

Perfect meegedacht!

Auto was gestolen met alle passen er in en toch stond er de voldaan een auto!

Enthousiast en meedenkers

Ik ben prima geholpen bij de keuze voor m’n lesauto… de 2de die ik bij hen lease. Korte lijnen en snelle actie

Snel en meedenkend

Snelle service

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Top en snel geregeld, professioneel bedrijf.

Professioneel bedrijf, alles top geregeld.! Transparant, goede communicatie, de lesauto werd gebracht na afspraak.

Uitermate tevreden.

Ik heb hier een auto gehuurd, omdat die van mij kapot was. Top service! Auto stond er binnen 3 dagen. Dit is ook wanneer ik hem nodig had. De auto werd vriendelijk gebracht en opgehaald. Deden niet moeilijk dat ik de auto een dagje korter nodig had. Zeker aan te raden!

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Goede en flexibele service, zeer vakbekwaam

Positief en zorgvuldig

Super snel geregeld.

Heel goed en leuk behandeld. Als is snel geregeld.

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

Schade auto wordt opgehaald en vervangende lesauto wordt gelijk neergezet, na reperatie wordt de auto weer teruggebracht en de vervangende auto weer meegenomen.

Fijne ervaring

Fijn contact gehad. Er word tijd genomen om naar je verhaal te luisteren. Ook word er met je meegedacht. Verder ook de gelegenheid gekregen om vragen te stellen. Kortom een partner die bij mij past. En die ik dus kan aanraden.

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautolease.nl

Altijd alles goed geregeld bij schade aan je lesauto

Al jaren heb ik alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf . Alles netjes gerepareerd, vervangende les auto dus je kan gewoon blijven werken . Heel klantvriendelijk en denken met je mee . Top service .

Top geregeld

Alles snel geregeld en prima service

Snel en meedenkend

Plotseling de auto kapot. Dus snel een auto huren. Gebeld met Lesautoverhuur en de volgende dag stond de gekozen auto al voor de deur. Na 9 dagen eigen auto weer klaar. Ook nu weer meedenken. Laat de auto en sleutel maar achter bij de garage. We halen hem daar op. Top geregeld.

Super service!!!!!

Mijn eigen auto is gestolen met papieren en rijbewijs, maar door de bijzondere omstandigheden werd er meteen mee gedacht en aan een oplossing gewerkt. Daardoor nog geen dag stilgestaan!!! Super bedankt!!!!

Perfecte service

Perfecte en snelle service 100% tevreden.

Probleemloze service

In een telefoontje was het geregeld. Moderne auto met de nieuwste snufjes. Ook het terugbrengen na sluitingstijd is in 1 telefoontje geregeld. Gewoon top.

Geen bijzonderheden

Goed service

Staan gelijk voor je klaar om jou weer zo snel als mogelijk weer aan de gang te helpen. Dus gewoon top

Vlot en duidelijk

Goed contact en goede service!

Helemaal top

Prettig contact en een oplossingsgerichte gericht bedrijf. Snelle en passende service maakte dat we erg tevreden waren.

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Lesautoverhuur.nl

De snelle service is uitstekend. Meteen vervangend vervoer.

Voltaweg 14

5482 TM Schijndel