Zeer goed en professioneel Alles goed geregeld en professioneel Houdt zeer goed rekening met persoonlijke situatie En denkt met alles mee De zakelijke kant neemt ze alles uit handen zodat men goed afscheid kan nemen zonder zorgen of iets geregeld is Met respect voor de overledene

Heel Gewoon - Gewoon heel bijzonder - Dank je Alien

Lieve Alien, Dank dat ik je zo midden in de nacht kon bellen... dank dat je op een rustige en op een betrokken manier ons hebt geholpen.. dat we het afscheid van ons moeder en oma op onze manier konden doen. Heel rustig en bescheiden, maar daardoor voor ons heel bijzonder. Dankje Alien! Henk en Martha

Heel warm

Namens de familie zijn we vol lof over Alien. Rustig, serieus, duidelijk,luisterend oor, het voelde heel vertrouwd in deze emotionele sfeer.

Persoonlijk gerichte aandacht

Professioneel, warm,l uisteren naar wensen, aanvullen waar nodig. Aandacht voor ieder individueel, samenvoegen tot één geheel. Adviseren, maar niet sturend. Kort samengevat ontzettend prettig bij een verdrietig afscheid.

Betrokken vakkundig

Alien is kundig en secuur. De organisatie van de uitvaart van onze vader heeft ze, samen met ons, tot een mooi afscheid gemaakt. Ze laat niets aan het toeval over en zorgt dat het tijdspad goed wordt ingedeeld. Ze is betrokken, liet ons eigen keuzes maken en kent de mogelijkheden of zorgt dat het mogelijk gemaakt wordt. Wij zijn heel blij dat we voor Alien gekozen hebben.

Vredenburg 43

8341 RM Steenwijkerwold