Een super toffe ervaring

Wij hebben een onwijs leuke middag gehad. Duidelijke uitleg gehad hoe je jezelf moest zekeren(vast maken). En klimmen. Daana gingen we omhoog wauw wat een spanning en uitdaging. Mega veel uitdaging.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuke sportieve middag gehad met lekker eten.

Met twee jonge kleinkinderen naar het klimbos geweest. De lage vrije klim gedaan. Goede begeleiding gehad. Duidelijke uitleg gekregen. Kids heel enthousiast. Opa en oma ook. Daarna in het restaurant lekkere pizza en salade gegeten. Vriendelijke bediening. Mooie moderne stoelen. Reserveren tafel: kwam alleen Outlook cooking in beeld. Dus maar zonder reservering gegaan. Zeer geslaagde middag!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te horen! Ze hebben het super goed gedaan! (opa ook natuurlijk ;-))

Wat een leuk uitje!

Top begeleiding en alle aandacht. Kinderen en wik hebben een hele fijne actieve tijd beleefd! Tubing Marjolein waa top!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te horen! Nog een fijne vakantie in Twente!

Kinderfeestje bij vallei53 is een aanrader!

Onze negen jarige zoon wilde zijn feest graag bij vallei53 vieren. Onder begeleiding van Nick hebben we de archery battle en tuben gedaan. Toffe combinatie!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Leuk om te horen! Daar doen we het voor :-).

Wauw!

Al met al was het een geslaagd kinderfeestje waar nog lang over nagepraat zal worden. De combinatie van Tubing en lasergame waren erg leuk! Hier komen wij zeker nog een keer!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Leuk om te horen Chrissy! We zien jullie graag terug voor een volgend avontuur!

De kinderen hebben zich super vermaakr

Het was een geslaagde middag, Als ouder vonden wij het wel jammer dat er bij het feestje van ons ineens andere kinderen bij werden gedaan.... Degene die ons hielpen wisten ook van niks en snapte het ook niet... Bij de balie wed gezegd dat dit normaal is... Maar ik heb het niet in de bevestigingsmail gelezen.... En het paintballen heeft in totaal 45 min geduurd plus nog een keer 10 min wachttijd... uiteindelijk heb je dan 35 min gespeeld... En je boekt voor een uur... Hier was de uitleg van dat je drie heats krijgt...ook werd er daar gezegd als er dan tijd is, dat je soms wel vier heats doet... De tijd was er wel... Maar er was al een andere groep... Dus ik denk dat ze gewoon te krap geboekt hebben... En wij daardoor minder speeltijd hebben gehad...maar dat is onze persoonlijke mening.... Gelukkig hebben de kinderen hier geen last van gehad... En dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste....

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Bedankt voor je feedback. Gelukkig hebben de kinderen een leuke middag gehad!

Tubing was superleuk!

Dit is de derde keer dat ik met een groep kids ben geweest. Een hele leuke activiteit. Vriendelijke medewerkers! Aanrader!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Tuben kan je niet vaak genoeg komen doen ;-)! Wie weet tot een vierde keer!

Hele coole escaperoom gedaan!

Met 4 vrienden hebben wij de escaperoom gedaan. Goede communicatie vooraf, goede ontvangst en een uitdagende en zeer mooi uitgevoerde escaperoom gedaan.

• Wat heb je gedaan bij ons? Escape Room

Dankjewel! Leuk om te horen Jeanine!

Leuk

Het tuben was leuk maar de begeleider werd door alle meiden als erg streng ervaren. Zij werden gemixt met een groepje jongens waardoor ze niet met hun eigen tweetallen naar beneden konden terwijl zij met een mooie even aantal waren. Ze voelden niet de ruimte er wat van te zeggen en als ze dit deden werden ze afgesnauwd. Niet leuk voor een plek als deze die kinderen een leuke ervaring moet geven. Daarbij was het niet echt duidelijk of ze zelf andere banen mochten pakken. De plek is leuk en de activiteit ook maar de persoon die begeleidde drukte erg de stempel.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Jammer dat de meiden dit zo hebben ervaren!

Fantastisch!

We hebben een super personeelsfeest gehad met heerlijke BBQ , flexibel personeel goede bediening en een super gave activiteit. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd!

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Hi Marian, Wat fijn om te horen dat jullie ondanks het weer toch een super leuke dag hebben gehad!

Erg leuke activiteiten met top begeleiding en prima eten

Als bedrijfsuitje wezen "Archery taggen" en "tuben". Beide echte aanraders! Actief bezig zijn met je team. De begeleiding was ook erg leuk en de uitleg beide keren helder. Lekker gebarbecued naderhand. Salade en vegetarisch was weinig, voor de rest goed geregeld.

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Hi Laura, leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Bedankt voor de feedback betreft de salade/vegetarisch aanbod. Hier gaan we naar kijken!

Superleuke plek voor een kinderfeestje

Met 10 jongens van 8 jaar een fantastisch feestje gehad bij Vallei 53 met funtubing en paintball

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Leuk om te horen Kirsten! Dankjewel!

top service

prima middag gehad, behulpzaam personeel en goede service. zowel personeel als leerlingen hebben zich uitstekend vermaakt!

• Wat heb je gedaan bij ons? Schoolactiviteit

Hi Leander, leuk om te horen! Jullie hadden er ook heerlijk weer bij natuurlijk. Tot de volgende keer :-)

Geweldige locatie en alles top geregeld!

Fantastische locatie voor een personeelsuitje (+- 50 personen). Leuke activiteiten (klimmen + expeditie SMART) met goede begeleiding. Ook de lunch en borrel na afloop waren top geregeld. Bedankt voor de duidelijke communicatie en jullie flexibiliteit! Wij komen in de toekomst graag nog een keer :)

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Dankjewel voor deze mooie woorden Danny! We zien jullie graag terug voor een volgende personeelsuitje!

Leuk, maar het maakt wel uit welke instructeur je hebt!

We waren met 70 studenten bij jullie. De activiteiten waren leuk, maar de bevlogenheid van de instructeurs zijn het meest belangrijk. Mijn clubje viel onder Edo, deze man begrijpt het en wist de leerlingen te motiveren met zijn enthousiasme! Maar een andere club had iemand die er slechts bij stond en meer niet.. Dan wordt het heel moeilijk om pubers te activeren..

• Wat heb je gedaan bij ons? Schoolactiviteit

Bedankt voor je feedback Matthijs! We proberen altijd om iedereen zo goed mogelijk te motiveren (ook pubers ;-)). Wie weet tot volgens schooljaar!

Fantastisch!!

Wij gingen met ons teamuitje steppen en tuben. Het was ontzettend tof om te doen!! Vervolgens nog een borreluurtje. Al met al, super geregeld en een hele gave plek.

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Dankjewel voor deze mooie woorden! Wie weet tot een volgende keer :-)

Top dag gehad, met goede activiteiten!

Met een groep vrienden; The Battle en boogschieten gedaan. In wedstrijdvorm. Top geregeld en mooie, afwisselende “vormen”.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te horen dat het een geslaagde middag was Nermin!

Leuk gezellig en goede hulp van de jonge man

Wij kwamen met 6 man, 4 kleinkinderen, mijn zoon en schoondochter. Wij zijn op een grote band ( tuben) een uur lang , onder de bezielende leiding van een jonge man , die zijn werk meer als goed deed en op een leuke manier de baan op gegaan en af gegleden, alleen en in groepsverband. Veel loolgehad en daarna lekker wat gedronken en gegeten. wij waren meer als te vreden en voor herhaling vatbaar en dan weer iets anders.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te horen Jos! Daar doen we het voor. We zien jullie graag terug voor een volgend avontuur!

Lekker actief en voor al onze kinderen leuk,

Heel leuk uur gehad! We waren met de zorgboerderij kids 10 tm 15 jaar. Het omhoog lopen was best intensief maar zeker de moeite waard! Was bang dat het te warm zou zijn maar de sproeiers op de baan zijn verfrissend. Goede en hele vriendelijke uitleg!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt Stephanie! Die sproeiers zijn inderdaad niet alleen praktisch maar ook heel erg lekker bij warm weer ;-).

een hele leuke activiteit en geweldig om met collega's te doen

Mee gedaan aan tubing als team uitje. een leuke activiteit om actief met elkaar bezig te zijn en veel lol te hebben

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Dankjewel voor de review Chantal! Wie weet tot een volgende keer :-)

het was een super leuke bezoek

via de website boekten wij 1,5u suppen; website werkt prima, makkelijk om te reserveren en meteen bevestiging via email ontvangen; de Vallei53 is erg leuk en ligt prachtig direct aan het water, het heeft een mooie terras en een gezellig restaurant; parkeerplaats aanwezend; de activiteit was goed verzorg, materiaal (SUP board, paddle, zwemvest) was prima, goede uitleg van het personeel wat heel behulpzaam was; achteraf nog lekker van de terras genoten;

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te horen Martina! Tot een volgende keer ;-).

Leuk kinderfeestje!

Onze zoon van 8 jaar ging tuben met zijn 8 vrienden. Joeri deed de uitleg en de begeleiding erg leuk. We waren samen met een ander kinderfeestje waardoor ze wat langer moesten wachten om te kunnen tuben, dat was jammer. Deze groep was stipt op tijd maar door uitleg die ze nog moesten hebben konden we later starten. De kinderen hebben genoten in ieder geval!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

fijn om te horen dat de kinderen hebben genoten!

Leuk kinderfeestje gehad!

Lekker geklommen en frietjes gegeten!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Bedankt voor de review Esther!

Leuk uitje, wel vermoeiend

We werden vriendelijk ontvangen. Na uitleg gingen de kids tuben. Vonden ze leuk. Wat wel een nadeel was, is dat de kinderen de band zelf de bult op moeten slepen. Zeker bij 24 graden in de zon haken ze dan voortijdig af. De extreme baan werd ook gewaardeerd. Een uur is echt lang genoeg. Tip op warme dagen: aansluitend zwemmen in het Rutbeek. De kinderen keken terug op een leuk feestje.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Dankjewel Kaya! Goeie tip inderdaad om nog even een frisse duik te nemen om weer een beetje af te koelen na al dat geklauter!

Fun en extreme tubing

Wij zijn met een groep van 20 kinderen wezen tuben bij Vallei 53 als kampuitje. De kinderen (en begeleiders) hebben het erg naar hun zin gehad! Het is heel wat anders, betaalbaar en erg leuk om eens te doen. Alles was goed georganiseerd dus het was een geslaagd uitje!. Wij hebben wel vanwege de groepsgrootte gekozen voor anderhalf uur tuben i.p.v. een uur, zo was er net iets meer tijd. Voor ons was dit perfect, fijn dat dat mogelijk was!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt Bianca! Fijn om te horen dat de kids (en begeleiders) het leuk hebben gehad!

Blikkersmaatweg 15

7546 RJ Enschede

(053) – 42 831 41

Over Vallei53

Vallei53 is gelegen op recreatiepark het Rutbeek, waar wij een breed scala aan outdoor activiteiten aanbieden. Of het nu gaat om dagje uit, kinderfeestje, familie-uitje of bedrijfsfeest, bij ons ben je aan het juiste adres. Na afloop van de activiteiten is er de mogelijkheid om gezellig na te praten in ons restaurant of op het terras aan het water.