Filters

3

Parking ticket

I payed for parking exit ticket and didnt get anything, so had to pay twice

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat heb je gedaan bij ons? Overig
8

Fantastische ervaring voor de kinderen

Goed ontvangst en begeleiding. De kinderen hebben genoten van het glijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
10

Perfect schoolreisje

We hebben allen een super leuke dag gehad! Tubing & Jungle, leuke combinatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Schoolactiviteit
9

Leuke activiteiten voor kinderfeestjes

We hebben hier twee keer een klimfeestje georganiseerd (kinderen van 8 tm 11 jaar). Beide keren viel het op dat het team erg flexibel is en meedenkt. Het klimparcours is zo gemaakt dat het leuk is voor de minder handige klimmers en de hele fanatieke kinderen die wat meer uitdaging nodig hebben. Beide keren waren de kinderen er wel 1.5 uur zoet mee (dat is ook wel lang genoeg). Een van de feestjes hebben we ook nog een half uur getubed. Dat was erg leuk om mee af te sluiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
10

Leuk uitje voor een kinderfeestje

Goed georganiseerd, vlotte begeleiding en bediening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
7

Helemaal top en erg vriendelijk personeel

Mooie ligging, heerlijk gegeten en aardig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Teambuilding
9

Goed georganiseerd bedrijfsuitje op een mooie locatie

We hebben met ons bedrijf van circa 35 medewerkers de Expeditie Robinson activiteit gedaan, gevolgd door een lunch aansluitend. De organisatie was strak geregeld, na aankomst konden wij overgeleverd aan het team van Vallei 53 starten met de activiteiten. De spellen waren goed voorbereid, het materiaal is in een goede staat en lag keurig voor ons klaar. Leuke afwisselende spellen zodat iedereen zijn rol kon pakken. Omdat het warm weer was, was een kort pauze moment met drinkgelegenheid wellicht geen overbodige luxe geweest. De lunch was daarom erg welkom en tip top in orde. In de communicatie vooraf was de organisatie extreem snel, vriendelijk en volledig. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje
10

Goed geregeld kinderfeestje op een mooie sfeervolle locatie

Het kinderfeestje tubing is erg goed bevallen. De kinderen hebben genoten. De begeleiding was professioneel, het personeel is vriendelijk, flexibel en denkt goed mee. Fijne sfeervolle en comfortabele zitplaatsen voor de ouders. De locatie is ideaal. Vanwege het warme weer, konden de kinderen tussen de activiteit en het eten ook nog lekker afkoelen in het rutbeek. Al met al een erg geslaagd kinderfeestje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
10

Een geweldige middag vol glimlachende snoetjes

Wij kwamen bij jullie om het kinderfeestje van onze zoon en zijn vriendje te vieren (9 jaar) met een groep van 10 kids kwamen we tuben. Waar sommigen het in het begin nog spannend vonden en wouden toe kijken naar de rest. Nadat de eerste kinderen met hard gelach naar beneden kwamen, waren ze om. Alleen maar positieve verhalen van de kids gehoord “ beste kinderfeestje ooit “ “ wow dit is gaaf “ “ kunnen we dit nog eens doen ? “ kortom een middag vol glimlachende snoetjes! Wij komen zeker nog eens terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
10

Goede begeleiding, leuke activiteiten

We hebben met ons personeelsuitje de VR experience en expeditie jungle gedaan. Beide waren erg leuk en werden op een leuke manier begeleid!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje
9

Perfect

Super personeel. Fantastische middag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Overig
8

Super kinderfeestje

Mijn zoon van 7 jaar had zijn kinderfeestje op het klimmen laag parcour. Wat een feest. Nadat ze taart en ranja hadden gehad gingen we het woeste woud in. Hier hebben ze een duidelijke uitleg gehad en mochten ze vrij klimmen. Dit was super. Alle kinderen hebben enorm genoten! Na het klimmen hebben ze patat met snack gehad en op naar huis! Goed geregeld, vriendelijk personeel en hele enthousiaste kinderen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
10

Leuke activiteit! Goede begeleiding

Alles verliep vlot. De begeleider maakte goed contact met de kinderen. Het hele personeel was vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
7

Leuke beleving

We komen al jaren in het Klimbos. De activiteiten verschillen per keer. Toch is het voor onze doelgroep (meervoudig beperkte/ laag niveau leerlingen) iedere keer een uitdaging/beleving. De verhouding prijs en aanbod vonden we dit jaar erg hoog €16.50 pp. Dit had oi anders gekund.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Overig
5

Verouderd, laag parcour, klein

In verhouding met andere klimparken is dit wel de minst leuke. Parcour is verouderd. Net iets boven de grond, geen zip-lines. 1 instructeur voor zowel lage als hoge parcour.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat heb je gedaan bij ons? Overig
10

Superleuke activiteiten die je op een fijne manier uitdagen

Ik heb samen met mijn nichtje van 11 en neefje van 8 twee hele leuke activiteiten gedaan bij Vallei53. Eerst hebben we een uur getubed. Hartstikke leuk, onder goede begeleiding van Ruben! Vervolgens na een half uurtje pauze 1,5 geklimd onder begeleiding van Robin. Ontzettend leuk opgezet allemaal; zowel voor de beginnende klimmer als de klimmer die wat meer gevorderd is. Ik kan dit iedereen aanbevelen die avontuurlijk ingesteld is!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Overig
8

Goed geholpen!

Ben goed geholpen bij Vallei 53. MTB gehuurd voor een dag. Fiets was van het merk Cube, dikke prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Overig
10

Geweldige middag

Instructeur Ben is top met kinderen. Het was een geweldig leuke middag

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
10

Topfeestje voor de kids

We werden met een groep van 7 meiden en 2 volwassenen heel vriendelijk ontvangen om te gaan Funtuben. De kids kregen gelijk een duidelijke uitleg en werden aangemoedigd om t allemaal te proberen. De begeleiding was goed en de kids hebben een supermiddag gehad! De ligging naast het Rutbeek zorgt dat je daar ook nog even lekker kunt uitwaaien/picknicken na de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
9

De fijne sfeer en flexibiliteit heeft mijn feestje onvergetelijk gemaakt!

Mooie en sfeervolle ruimtes, multi inzetbaar en dit samen met de flexibiliteit maakte dat het feestje werd zoals bedacht! Dank team Vallei 53 voor jullie inzet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Overig
10

KLASSE!

Ruben heeft mij ontzettend goed geholpen met mijn eerste skilessen. Neemt de tijd voor je en geeft je een mooie ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Skiën
9

Super feestje voor 8 jarigen

Kinderfeestje in het klimbos was super! Goede uitleg, fijne begeleiding en een feestje voor ieder kind. 7/8 jaar was wel een leuke leeftijd om hier mee te beginnen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje
10

Genoten

De kinderen hebben genoten tijdens het tuben. Van iets simpel naar een pittige baan. Van langzaam naar snel...er was dus een mooie opbouw om de kinderen vertrouwen te geven in de baan en in zichzelf. De instructeur deed het ook onwijs leuk, met de hele groep, jong en oud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Overig
8

Erg leuke activiteit!

Tuben is een erg leuke activiteit voor alle leeftijden. Ik was met mijn twee kinderen van 9 en 11 en we hebben alle drie genoten. Vriendelijke begeleiding en we hadden er heerlijk weer bij. De horeca vind ik wel erg duur. Voor 3 appeltaart en fris betaalde ik al 26 euro.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Overig
10

Leuke proefles ter voorbereiding op de wintersport

Supervriendelijk allemaal vanaf binnenkomst, skiverhuur, ski instructeur en bij het weggaan. Skimateriaal verhuur is top in orde. De skibortstelbaan ligt er goed bij en nauwelijks wachten bij de sleepliften. Kortom: veel relaxter dan een dagje skihal in Bottrop bv. Helemaal leuk als er ook nog een keertje sneeuw is gevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heb je gedaan bij ons? Skiën

Bedrijfsgegevens

Blikkersmaatweg 15

7546 RJ Enschede

(053) – 42 831 41

[email protected]

Over Vallei53

Vallei53 is gelegen op recreatiepark het Rutbeek, waar wij een breed scala aan outdoor activiteiten aanbieden. Of het nu gaat om dagje uit, kinderfeestje, familie-uitje of bedrijfsfeest, bij ons ben je aan het juiste adres. Na afloop van de activiteiten is er de mogelijkheid om gezellig na te praten in ons restaurant of op het terras aan het water.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.