Het was een geweldige ervaring!

Wij hebben met onze businessclub Sterk Netwerk 2 activiteiten gedaan namelijk; - Battlen - Archery Battle Beide activiteiten waren gaaf om te doen. Wel jammer dat het in het begin veel regende, waardoor wij vanwege veiligheid niet alles hindernissen konden doen. De begeleiding was top! Onze enige kritiek is het A la carte eten. Beperkte kaart en het duurde soms iets te lang! Wel begrijpelijk, omdat David alleen was. Verder was het top. Dankjewel voor de gastvrijheid. Wij komen zeker terug!

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Bedankt voor de fijne review. Helaas zit het weer niet altijd mee, toch fijn om te horen dat het ondanks de regen een leuke ervaring was! Betreft de horeca, bedankt voor de feedback. Wij staan altijd open voor verbeter puntjes! We zien jullie graag een volgende keer weer terug.

Goed georganiseerd en fijne sfeer!

In de nieuwe accommodatie is alles duidelijk aangegeven. Prettig ontvangst en en fijne locatie om na afloop van de activiteit nog heerlijk wat te eten / te drinken!

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor deze mooie woorden Ada!

Privé les voor kinderen

Prima kennismaking met skiles!

Bedankt voor je review!

Leuke activiteiten, personeel wat minder

We hebben het erg naar ons zin gehad en de activiteiten waren top (Tubing en Archery Tag). De begeleiding was erg gehaast, we moesten al beginnen terwijl de groep nog niet compleet was en ook was degene vrij serieus. Met een grote groep weet je dat er wel eens een lolletje voorbij kan komen, maar dat werd ons niet in dank afgenomen. Een tip om zulke mensen niet voor een grote groep te zetten.

• Wat heb je gedaan bij ons? Bedrijfsuitje

Bedankt voor de feedback! We gaan hier zeker mee aan de slag. Fijn dat jullie het toch leuk hebben gehad bij ons!

Lekker buitenspelen in het bos!

We hebben hier een kinderfeestje gehad. Lekker buiten met de kids. Erg leuk! Goed geregeld. Enige minpuntje: Een deel van het lage klimbos werd verbouwd. Dat was niet van te voren gezegd.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Bedankt voor je bericht Anne! In het Klimbos zijn we constant aan het werk om het spannend maar ook veilig te houden. Het kan daarom inderdaad soms voorkomen dat er een onderdeel niet beschikbaar is wegens onderhoudswerkzaamheden. Goed om te horen dat de kinderen het naar hun zin hebben gehad!

Top! Geslaagde teambuilding gehad bij deze leuke locatie!

Vanaf het eerste contact een goed gevoel bij deze organisatie. Vriendelijk personeel en erg flexibel. De locatie is top en het restaurant is prachtig geworden. Met een team van 25 hebben we experience smart en tubing gedaan. Dit is echt top voor zowel mannen als vrouwen, oud en jong uit het team! Vervolgens in het restaurant heerlijk ge-BBQed. We hebben genoten en een superleuke dag gehad met elkaar! Wij komen zeker terug.

• Wat heb je gedaan bij ons? Teambuilding

Bedankt voor deze mooie woorden Maaike! We zien jullie graag terug voor een andere leuke activiteit!

Superleuke belevenis, maar zeker een paar kritische noten

Wij waren voor een feestje met 11 jongens in de leeftijd 6-7 jr. 1,5 uur klimmen op een laag parcours (speciaal voor deze leeftijd) en 1 uur tuben van de baan. Ontvangst receptie was prima. Bij aankomst in het klimbos werden we niet ontvangen en hebben we ruim een half uur moeten wachten tot een eerste medewerker tijd voor ons had. Vervolgens duurde het echt ellenlang voordat hij de 11 kinderen in de klimoutfit had. Er volgde een korte uitleg over de klimregels, die moeilijk te begrijpen was voor deze leeftijdscategorie. Ze moesten even oefenen met 'zekeren' en daarna mochten ze verdergaan op het parcours. De laatste kinderen hebben zeker weer een half uur moeten wachten tot ze aan de beurt waren. Zo was er van onze 1,5 uur klimmen nog maar een half uurtje over. Het zekeren is hier een lastig systeem. De karabijnhaken vergen echt wat oefening voordat ze doorhebben hoe het werkt. Daarnaast is het kwalijker dat veel kinderen te klein zijn om de haken te wisselen tussen het ene en het andere parcours. Dat houdt in dat ze constant moeten wachten op een medewerker, voordat ze de haken kunnen omhaken. Diverse keren gevraagd om een opstapje/verhoging op de plateaus, maar die waren er niet. Dus de jongens stonden steeds erg lang vast. Ondanks dit allemaal zagen we dat het voor de jongens toch een hele bijzondere en gave belevenis was. Richting de Tube-baan was alles beter voor elkaar. Na een uitleg van de regels, werking, enz. mochten de jongens beginnen. Eenmaal boven de baan af in hun banden. Keurig begeleidt door een medewerker. Allemaal lachende koppies! Wat een belevenis! Ze konden er niet genoeg van krijgen en vonden het dan ook superjammer toen het uur om was. Nog even wat eten (apart van andere gasten) in een kille, koude, donkere schuur. Eten was verder prima voor elkaar, evenals de begeleiding hierin. Bovenstaande klachten kenbaar gemaakt en een toffe coulance-regeling door tegemoetkoming in de kosten. Al met al een supertoffe belevenis met zeker kritische noten!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Fijn om te horen dat de kinderen ondanks alles een leuk feestje hebben gehad. We willen jullie bedanken voor de feedback, hopelijk zien we jullie nog eens terug zodat we kunnen laten zien dat dit een uitzondering betreft en niet onze gangbare manier van werken is.

Fijne begeleiding bij onze activiteit en op een mooie locatie.

Wij hebben de archery battle Kids gedaan. Vooraf lekker even rennen lang het water. (Ruthbeek). Goede begeleiding, leuke activiteit. Daarna een patatje met snack. Straks in de zomer heerlijk te combineren met zwemmen.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Hoi Marjolein, Wat fijn om te horen dat de activiteit is bevallen! Tot ziens in de zomer

Leuke activitei, prima geregeld!

Gezellig teamuitje. Leuk personeel.

• Wat heb je gedaan bij ons? Teambuilding

Hi Anita, leuk om te lezen dat jullie een leuk teamuitje hebben beleefd bij Vallei53! Bedankt voor het achterlaten van een review!!

Fantastisch kinderfeestje!

Tuben met het kinderfeestje van onze zoon die 9 werd was een enorm groot succes, de kinderen vonden het gewéldig! Wel vond ik het erg kwalijk dat mijn vader van 67 over de kop vloog op de extreme baan, toen hij na het geven van de zetjes aan de kinderen 1 ritje naar beneden nam, terwijl hij zich keurig aan alle regels hield. Het lijkt gelukkig relatief goed te gaan nu, maar dat had ook heel anders af kunnen lopen. Helm dus echt wel nodig bij de extreme baan! Wellicht toch de tijd nemen voor het inzepen/controleren van de baan bij elke volgende groep?

Gezellige dag gehad bij Vallei53

Wij zijn gaan “krat stapelen” en “klootschieten” met een groep jongens en er werd prima voor ons gezorgd.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor de mooie woorden Arjan!

Geweldige Escape

Super leuke escape room. Ondanks de verbouwing netjes ontvangen en gastvrij.

• Wat heb je gedaan bij ons? Escape Room

Fijn om te horen dat jullie onze Escaperoom beoordelen met een 10! Daar doen we het voor. Dankjewel Marieke en mede smokkelaars!

Prachtige middag!

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel. De meiden hebben een hele leuke middag gehad Wij komen zeker terug!

• Wat heb je gedaan bij ons? Kinderfeestje

Super om te horen! Dankjewel!

Super leuk

Skiles met mijn zoons

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Hoi Haico, Bedankt voor de goede beoordeling! Hopelijk tot ziens.

Geweldig kinderfeestje

Wat een leuk kinderfeestje. Alles was goed geregeld qua mail contact, eten en super leuke instructeurs! Dikke aanrader!

• Wat heb je gedaan bij ons? Teambuilding

Dankjewel voor jullie komst en deze mooie woorden Maartje!

Marjolein is een topper

Ik heb 2 uur achter elkaar privé les gehad van Marjolein, echt super leuk gehad en gelachen. We hadden een lekker tempo erin zitten en ik heb echt progressie gemaakt.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Wat goed om te horen! Dankjewel voor deze mooie review!

Deskundige instructeurs met plezierige omgangsvormen. Aanrader!

Fijne instructeurs (skiles). Scherp op de uitvoering. Behulpzaam en plezierig in omgang.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Bedankt voor je mooie review Michel!

Enthousiaste skileraar, Edo, die het op een leuke manier brengt.

Voor het eerst op de skiën. Wel wennen maar een ontzettende leuke en enthousiaste skileraar. Wij hebben de proefles positief ervaren en beginnen in oktober met onze skiles. Vandaar dat ik het nu met een 8 beoordeel en nog niet hoger.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Ontzettend leuke eerste ski ervaring voor mijn kinderen

Onze jongens hebben voor het eerst op de ski’s gestaan en vonden de snowcamp ontzettend leuk.

• Wat heb je gedaan bij ons? Kindervakantie activiteit (Snowcamps)

Heel goed.

Bezoek met 3 kleinkinderen. Zeer vriendelijke ontvangst en Ruben gaf een fantastische les. SNOEBOARDEN

Een goed gevoel

Ik heb nog nooit geskied. Heb hier een proefles geboekt. Dit omdat ik er al wat van weet zo dat ik in Oostenrijk er iets op voorbereid ben. Als ik weer een proefles wil boeken dan doe ik het wel weer bij Vallei 53. Echt een aanrader om het hier te doen.

• Wat heb je gedaan bij ons? N.v.t.

Wat fijn dat je zo positief over ons bent! Wij wensen je een hele fijne vakantie en wie weet tot volgend seizoen!

Zo veel geleerd in korte tijd!

Met zoveel geduld van jullie kant, al zoveel geleerd. Ik kom zeker volgend jaar terug voor meer lessen!!! Alleen dan verdeeld over een iets langere periode, Dank jullie wel voor alles.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Wat fijn om te horen! Tot het volgende seizoen.

Leerzame lessen in kleine groep.

5 lessen gehad van Marjolein. Veel geleerd. Goed om je techniek te verbeteren.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Goed om te horen dat Marjolein je zo goed geholpen heeft!

Leuke les en een tip om in NL te lessen

Ik had een les geboekt aangezien ik angstig was geworden tijdens een vorige wintersport vakantie. Leuke les gehad van Marjolein. Even weer helemaal naar de basis en even weer het “gevoel” op de skies te hebben en weer vertrouwen te krijgen. Was helaas wat te laat en heb maar 1 les gehad maar heb me voorgenomen om vlg jaar meer lessen te gaan volgen ter voorbereiding op de wintersport.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Dankjewel voor je review. Heel veel plezier in de sneeuw en graag tot volgend seizoen!

Fijne ervaring!

Mijn kind, man en ik hebben ski-les gehad. Fijne leraar en lerares en echt wat geleerd maar ook een leuke tijd beleefd! Wellicht volgend jaar nogmaals zodat we nog beter worden.

• Wat heb je gedaan bij ons? Overig

Leuk om te lezen Joyce! We wensen jullie veel plezier in de sneeuw. Wie weet tot volgend jaar!

Over Vallei53

Vallei53 is gelegen op recreatiepark het Rutbeek, waar wij een breed scala aan outdoor activiteiten aanbieden. Of het nu gaat om dagje uit, kinderfeestje, familie-uitje of bedrijfsfeest, bij ons ben je aan het juiste adres. Na afloop van de activiteiten is er de mogelijkheid om gezellig na te praten in ons restaurant of op het terras aan het water.