Filters

8

Eigenlijk zo goed als nooit contact nodig

Omdat wij zo goed als nooit iets nodig hebben is er zo goed als nooit contact. Af en toe een vraag die beantwoord wordt.

  • Aanbevelen? Ja
8

helumaal goed top

is goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer fijne service

Altijd fijn contact, gelukkig nog niet veel gebruik moeten maken van de verzekering

  • Aanbevelen? Ja
9

Duur

Jullie kunnen er ook niks aan doen dat alles duurder word....toch???

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede verzekering,

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijke medewerkers

Prima, alleen de prijs is zoals het bij alle zorgverzekeraars is, te hoog. Aanbevelen doe ik niet ennal helemaal niet bij zorgverzekeraars

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service

Goede ervaring met wachtlijstbemiddeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

redelujk duidelijk allemaal

goed maar als je wat ouder bent dan zou iets duidelijkere uitleg fijn en welkom.zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij zijn zeer tevreden zoals het nu gaat !

We zijn eens een jaar weg geweest bij de Friesland maar konden meteen weer klant worden en ook nog dezelfde verzekerings-nummers terug krijgen zonder gedoe verder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!

Als ik bel krijg ik altijd een deskundige aan de lijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste service voor een goede prijs

Altijd duidelijk en overzichtelijk wat mijn voorwaarden zijn en kosten weergegeven

  • Aanbevelen? Ja
10

Nooit probleem geweest

Als er iets geregeld moet-moest worden, was dit tot nu toe nog nooit een probleem

  • Aanbevelen? Ja
9

goed en betrouwbaar

Je wordt vriendelijk behandelt aan de telefoon, wordt goed naar je geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik heb deze verzekering alleen omdat het MOET!

Ten eerste, als je iemand niet persoonlijk kent, hoor je hem of haar niet te tutoieren. Met andere woorden, je hoort de beleefdheidsvorm te gebruiken, en deze persoon met "U" en "Uw" aan te spreken in plaats van met "je", "jij", "jou" en jouw". Dit heet een beetje respect tonen voor de mensen wier geld je opstrijkt. Ten tweede is jullie administratie niet te vertrouwen. Jullie sturen 6 tot 8 maal per jaar een overzicht van door jullie verrichte betalingen, en in plaats van elk overzicht te dateren zodat het alleen de verrichte betalingen bevat, dateren jullie ELK overzicht als zijnde van 1 Januari van het jaar t/m 31 December van dat jaar. Dit is inaccuraat en ondeugdelijk. Ten derde zijn jullie niet in staat om nieuwe declaraties te vergelijken met eerder gedane declaraties om te verifieren dat ze geldig zijn. Als ik twee jaar achtereen declaraties van één jaar CAK verzend, krijg ik ze het eerste jaar vergoed, en het tweede jaar zeiken jullie over ontbrekende formulieren, zelfs als deze geen enkele nieuwe informatie zouden toevoegen, en krijg ik dus geen cent. Maar jullie strijken wel elk jaar €2,500 op inclusief eigen risico. Ik zal niet verder gaan, maar het moge duidelijk zijn dat ik jullie nog niet met mijn vuile sokken vertrouw.

  • Aanbevelen? Nee
10

goede zorg in elk ziekenhuis

zowel mijn vrouw als ikzelf zijn al in verschillende zieken huizen geweest en altijd heel goede zorg gehad

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goede Klantenservice !!

Snel bereikbaar per telefoon en heel vriendelijke professionele medewerkers van der klanten service

  • Aanbevelen? Ja
9

Nooit problemen.

Ik word goed op de hoogte gebracht wanneer iets wordt afgeschreven. Ik heb nooit problemen met de Friesland gehad.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht ... Kost me een vermogen en heb nergens recht op

Je betaald de hoofd prijs voor wat .......??? Om nergens recht op te hebben en alles zelf te moeten betalen .....

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer goed

goede ervaringen met de friesland met de reis en annuleer verzekering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het is goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede communicatie

Goed en overzichtelijk. Juiste duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd vertrouwd al jaren

Ben gewoon tevreden over de service en de verzekeringen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede verzekeraar met redelijke premie

Eén minpuntje is het feit dat er vaak gekozen wordt voor goedkopere medicijnen die absoluut, in mijn geval althans, hun werk niet goed doen. Uiteindelijk via brief van de huisarts weer de juiste medicijnen gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt prima service

Factuur ontvangen van behandelaar- foto make— uploden en verzenden: klaar is kees en de betaling volgt enige dagen later!!

  • Aanbevelen? Ja
9

sociaal en meedenkend

snelle service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Sophialaan 50

8911 AE Leeuwarden

Over De Friesland

Wij gaan voor de meest gezonde en vitale gemeenschap van Nederland. Daar hebben we elkaar voor nodig.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.