Ondersteunend en Respectvol

Onze ervaring bij de voorbereiding van de uitvaartcentrum Verlinde is zeer goed bevonden De begeleiding vooraf wat er moest gebeuren verliep correct.. Tijdens de uitvaart verliep alles zeer sereen een geruststellend gevoel. En is er een probleem wordt er snel naar een oplossing gezocht .. Dank u wel

Professionele afhandeling

Zeer professionele en correcte afhandeling. Het was mogelijk om een persoonlijke toets te geven aan de uitvaart.

• Respect voor uw wensen

Perfect aangepast aan onze stijl.

Bij het plotse overlijden van mijn moeder een zeer fijne, stipte en praktische begeleiding. Peter en zijn zoon voelen haarfijn aan hoe wij als familie zijn en zij pasten hun aanbod direct aan aan onze niet eens uitgesproken maar wel aanwezig zijnde wensen. We voelden ons begrepen en gesteund, er werd niks opgedrongen. Op momenten als deze zijn Peter en zijn zoon goud waard.

Warme professionele omkadering

In tijden van afscheid nemen is de begeleiding bij de uitvaart erg belangrijk. Jullie gaven deskundig advies, waren professioneel maar ook warm aanwezig. Dit zowel voor, tijdens als na de uitvaart. Respect voor jullie manier van werken!

• Respect voor uw wensen

Correcte en vriendelijke aanpak.

De uitvaart verliep zoals afgesproken. Helder en vriendelijke communicatie. De voorgangster in de dienst is zeker aan te bevelen en was een meerwaarde voor de uitvaartplechtigheid.

Fantastische ontzorging

Uitstekende dienstverlening, ik kon me geen mooiere yitvaart voor mijn vader voorstellen. Professioneel, transparant, ook geen verrassingen. Dank je Peter!

Professioneel!

Professionele dienstverlening zonder het emotionele te verliezen. Verzorgde begeleiding.

• Respect voor uw wensen

Het best passende afscheid tot in de perfectie!

Bijzonder warm onthaal. Efficiënt, erg vlotte samenwerking. Eerste gesprek zelfs in het weekend waardoor er onmiddellijk gestart kon worden met de organisatie van de uitvaart! Op maat van de klant! Zeer empathisch! De overledene was prachtig opgebaard, wat in deze situatie niet vanzelfsprekend was.

• Respect voor uw wensen

Van alles ontlast door uitvaartdienst VERLINDE

Bedankt om deze moeilijke dag te helpen Voorbereiden en uitvoeren

Sereen en mooi.

Mooi opgebaard, serene omgeving. Dienst was, voor zo ver je het kan zeggen, prachtig en sereen. Voorgangster heeft de dienst mooi aaneen gepraat. Het plaatsen van de urne in het urnegraf, het vaarwel en bedanking.... Uitleg en dienstverlening is tot in de puntjes verzorgd. Bedankt voor de ondersteuning in deze moeilijke tijd.

• Respect voor uw wensen

Zeer goede ontvangst en begeleiding.

Van het overlijden tot het bijzetten in de grafkelder werd alles op een serene manier begeleid en behandeld. Dank van de familie.

• Respect voor uw wensen

Goede en duidelijke communicatie.

één aandachtspunt: bij het eerste gesprek op kantoor mag een kop koffie worden aangeboden. Dit ontbrak en een kopje troost gedurende een gesprek van anderhalf uur zou deugd doen.

• Respect voor uw wensen

Professioneel met een gevoel van medeleven

Mijn moeder en ikzelf zijn uiterst tevreden omtrent de begeleiding die we vanuit Uitvaart Verlinde kregen. Ondanks het verdriet kunnen wij enkel maar met een goed gevoel terugdenken aan de begeleiding en uitleg die we kregen van A tot Z betreffende de uitvaart van mijn vader. Wij wensen iedereen van het team Verlinde dan ook hartelijk te bedanken voor het "totaal plaatje". Vriendelijke groeten, Devriendt Gino

• Respect voor uw wensen

Een uitvaart op maat van de overledene

Een dienst in intieme kring zoals gewenst door de overledene. De voorganger die de familie voorafgaandelijk slechts 1 x had ontmoet voor de organisatie van de dienst heeft op dienst een omschrijving gegeven van de overleden persoon alsof hij hem zelf al jaren kende en hem nauw aan het hart lag. Je moet het maar kunnen. De begrafenisondernemer heeft alles sereen en prachtig in elkaar gestoken met de foto’s, muziek en begeleiding en opvang van de familie. We konden geen mooier afscheid geven aan onze dierbare.

Zandstraat 332 8200 Brugge

+32 50 31 16 72