Een professionele, betrokken en kundig advocaat

Chantal is een advocaat die ik ervaren heb als erg betrokken, ze vertaald moeiteloos alle procedures en stukken om het voor mij in één keer duidelijk te maken. Haar laag drempelige vorm van communiceren helpt enorm om alles goed te kunnen uiten en zij geeft mij hier helpende adviezen in en verwoord wat ik in "plain text" zeg in zittingwaardige stukken. Samenvattend... een top advocaat!

• Betrokkenheid

Betrokken, doelgericht te werk en professioneel

Het was heel prettig samenwerken en er werd constructief aan de zaak gewerkt. Geen op- of aanmerkingen. Zeker aanbevelen.

Super fijn mens!!

Een tijd geleden heeft Chantal mij geholpen met een zaak tegen mijn oude werkgever. Heel fijn hoe professioneel zij dit oppakte richting de tegenpartij. Maar aan de andere zijde, hoe zij dit in "jip en janneke taal" naar mij wist te vertalen. Een doorzetter die het zeker niet laat zitten als er nog onbesproken zaken zijn. Nogmaals dankjewel voor je hulp!!

• Betrokkenheid

Blondes advocaat is mij aangeraden door een kennis ik had zelf al een advocaat maar die kon niets voor mij betekenen ik zat zo in de knoei met mijn zaak met mijn ex man ik klopte aan bij chantal en legde mijn zaak uit niet kort daarna was het opgelost het was een familie zaak dus heb met chantal daar ervaring mee ik zal het zeker aanraden blondes advocaat en wat ook mooi is chantal neemt haar tijd om alles met je te bespreken en door te nemen zij doet haar uiterste best Xx nawieda ozir

Goede advocaat, mooi mens

Ik heb blondjes advocatuur ervaren als een een zeer professionele en kundige advocaat. Daarnaast is de werkwijze niet afstandelijk maar op persoonlijke menselijke manier. Ik heb dit als fijn ervaren in een toch al lastige periode

Super!!

Chantal heeft mij heel goed geholpen. Ze is aardig, toegankelijk en scherp. Ik raad Chantal aan iedereen aan!

Goede ervaring

Ik heb goede ervaring met advocaat chantal Goed geholpen.

• Betrokkenheid

Je wordt met respect behandeld

Ik ben heel goed geholpen in deze voor mij lastige periode

Vriendelijk, meedenkend, begrip vol

Ze heeft mij en inmiddels mijn ex, super geholpen, alles op tijd en altijd even aandacht. Goed advies, dus zeer tevreden, eerlijk en oprecht.

Uitstekend!!

Super tevreden over deze topadvocate!! Legt alles rustig uit in normale taal neemt echt de tijd voor je en snapte je spanningen. Reageerd erg snel op je vragen en legt het goed uit. Heeft echt verstand van zaken!! Mochten wij ooit weer een advocate nodig hebben gaat het zeker Chantal weer worden. Kan haar niet genoeg bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan heeft!!

• Betrokkenheid

Bijzonder professioneel, oprecht en transparent

Chantal heeft me bijzonder goed geholpen in een uitermate complexe situatie. Efficiënt een oprecht en open gesprek aangaan, de casus van meerdere kanten belichten, ook de realiteit niet uit het oog verliezen, heeft mij de juiste beslissing doen nemen. Ik ben haar zeer erkentelijk!

Hartstikke tevreden

Chantal is een betrokken en meedenkende vrouw die mij in mijn juridisch ingewikkelde situatie ongelofelijk heeft gesterkt mbt het opkomen voor de belangen van mijn zoontje. Ondertussen is de zaak gesloten maar kan ik met vragen nog steeds bij haar terecht. Ze reageert snel en geeft geen algemeen advies maar gericht op mijn situatie en mijn vraag.

Zet vriendelijk en professioneel

Chantal heeft ons vakkundig en vriendelijk bijgestaan. Uiteindelijk nog vlot het hele proces af kunnen handelen.

Helder en begripvol

Chantal weet waar ze het over heeft. Ze denkt mee, zowel in praktische zin als op juridisch gebied. Fijne vrouw met hart voor de zaak.

• Betrokkenheid

Duidelijk, eerlijk, kan goed luisteren.

Een top advocate, zou haar iedereen aanbevelen. Duidelijk, eerlijk en vecht voor rechtvaardigheid!

• Betrokkenheid

Vriendelijk, betrokken en eerlijk.

Fijn contact. Duidelijk, eerlijk en transparant. Voelde me begrepen en gerustgesteld. Ik hield vooral van de korte lijntjes en de vriendelijkheid.

• Betrokkenheid

Advocate van der Poel is een advocate die haar vak zeker verstaat. Begripvol, goed luisterend en oog voor detail. Je voelt jezelf door haar manier van communiceren per direct op je gemak Geen onnodige dure woorden. Waardoor je heerlijk jezelf kan en mag zijn. Haar betrokkenheid is enorm prettig en bij vragen wordt je ook door haar drukke agenda verrassend snel te woord gestaan. Per mail/app of telefonisch krijg je al een tegenberichtje binnen 24 uur

Heel fijn geholpen

Chantal heeft me goed geholpen; klare taal, oplossingsgericht, een snelle efficiënte afwikkeling voor alle partijen, prettige samenwerking, goed bereikbaar.

• Betrokkenheid

Kan geen min punten bedenken...alles positief

Zeer goed geholpen, altijd correct en zeer snelle respons op vragen of problemen. Denkt mee en doet goede voorstellen. Wat ik ook waardeer is de nazorg, bv dat na afloop van de zaak, je ook nog contact kan zoeken voor onduidelijkheden zonder direct een rekening op de mat te krijgen.

• Betrokkenheid

Zeer goed bijgestaan in een rollercoaster van emoties

Na een lange sleep bij de scheiding van 1.5 jaar , heeft het recht zege gevierd . Goede raad en een luisterend oor en een goede verdediging hebben mij door alles heen gesleept en zo kon alles afgesloten worden en achter me laten. Chantal zeer hartelijk dank voor je inzet.

• Betrokkenheid

Hele fijne samenwerking ervaren. Heel vriendelijk en niet te formeel, waardoor de communicatie lekker makkelijk verloopt. Zeer betrokken en ondersteunend. Erg fijn.

Super fijne adcovaat

Ik raad iedereen deze advocaat aan. Ze is duidelijk en helpt goed. Probeert altijd de juiste adviezen en zo duidelijk mogelijk antwoord antwoord te geven.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden! Kon snel terecht. Bijzonder vriendelijk begripvol en behulpzaam. Uitstekend geholpen.

• Betrokkenheid

Zeer professioneel, en toch heel persoonlijk in het contact.

In de moeilijkste fase van mijn leven heeft Blondes Advocatuur mij geholpen. Gedwongen tot een juridische strijd en ondanks dat ik langzamerhand het vertrouwen kwijt was in de rechtspraak, heeft Blondes Advocatuur mij bijgestaan om een jarenlange strijd zo positief mogelijk af te sluiten. Ik raad iedereen aan om gewoon eens een oriënterend gesprek te hebben en zelf te ervaren dat je bij Blondes Advocatuur de juiste persoon naast je zult krijgen.

Vriendelijk en deskundig

Chantal is een vriendelijke vrouw met veel deskundigheid.

Zaanweg 67 1521 DM Wormerveer

Over Advocaatscore.nl