Super goed en snel geholpen.

Ik ben vanaf dag 1 goed en professioneel geholpen door Marieke Braak en haar collega's. Duidelijke communicatie en zeggen waar het op staat. Super gedaan!

• Geholpen door: mr. Marieke Braak

Braak Advocaten is het beste adres waar ik onze cliënten met een gerust hart naartoe stuur

Sinds de start van Braak Advocaten hebben we cliënten die in scheiding liggen of van wie de samenleving is beëindigd naar Braak Advocaten gestuurd. Onze cliënten worden op zeer deskundige en professionele wijze bijgestaan. Het belang van de cliënt staat voorop. De advocaten die werkzaam zijn bij Braak Advocaten zoeken bovendien ook buiten de voor de hand liggende paden naar oplossingen.

• Geholpen door: mr. Marieke Braak

Professionele ondersteuning met een vertrouwd gevoel.

Kundig advies tijdens het gehele traject, betrokken en vertrouwd, professionele houding en uitstraling van het kantoor naar buiten toe.

• Geholpen door: mr. Marieke Braak

Zeer vakkundige en persoonlijke begeleiding

Mijn ervaring met Marieke Braak is ontzettend positief. Wat ik enorm waardeer is ze dat weet en onthoudt waar je staat in het proces. Als je even onverwachts belt of mailt, krijg je direct feedback en hoeft ze niet na te zoeken waar het over gaat; ze bijt zich vast in je dossier. Je hebt niet alleen een juridische specialist maar ook een betrokken vertrouwenspersoon achter je staan.

mijn reddende engel...

Mijn vriend overleed onverwachts en liet mij met een behoorlijke schuld achter...helaas had ik niet de hulp gekregen die je zou verwachten van een notaris mbt het beneficiair aanvaarden. Lya Jeulink gaf me tijdens ons 1e telefoongesprek een goed gevoel..de woorden het is allemaal nog zo vers bleef bij, mij het meest hangen. Eindelijk iemand die om mij gaf en niet aan alleen aan de schuldenaren dacht zoals de notaris deed. Tijdens onze 1e kennismaking bracht ze de rust terug in mijn hoofd.. het was geen wir war meer met niet weten wat je mag en kan en moet doen.. Ze was duidelijk en gaf mij de stappen die ik moest doen...en denkt met je mee..wat ik heel erg fijn vond. Ik had niet alleen het verlies maar was zelf ook al tijdje thuis overspannen.. Al met al was ze een hele grote steun voor mij en zeker mijn reddende engel... Er komt in zo'n situatie veel op je af en schuldenaren proberen heel veel bij je op dat moment maar de woorden dat ik ze maar moest zeggen even een stap terug te doen omdat het allemaal nog zo vers is ( op dat moment 2maand) gaven mij wel de kracht om door te gaan Wat ik ook nooit zal vergeten is, dat ik nooit meer zal zeggen dat ik een drukke dag heb met dingen regelen.. Je lost dingen op en als je ergens niet aan toe komt is dat helemaal goed. Het komt dan de volgende dag maar kijk naar wat je op dat moment wel hebt opgelost.. Andere manier van denken, zodat je rust in je hoofd creeert.

• Geholpen door: mr. Lya Jeulink

Marieke neemt mijn zorgen op zich en denkt in oplossingen

Marieke ontzorgt en brengt rust op momenten dat zij de zaak weer relativeert en laat zien dat er altijd oplossingen zijn! Zij laat je voelen dat ze voor jou door het vuur gaat! En ze is zelfs bereikbaar op tijden als je het zwaar hebt, en reageert dan ook gewoon. Dus al met al een heel goed gevoel dat zijn mijn zaak behartigd.

• Geholpen door: mr. Marieke Braak

Goed en duidelijk bijgestaan in het proces. Goed aangegeven waar knelpunten zaten.

Bij eerste gesprek duidelijk voorgelicht wat me te wachten stond. Duidelijk aangegeven wat ik moest verzamelen. Bij mij ontstond wat verwarring bij het onder huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn en dat het leek of ik toch voor alles ging opdraaien. Dat bleek een misvatting aan mijn kant. Goed geholpen gedurende het hele proces. Annemarie heeft tot nu alles prima gedaan. Nu het laatste stukje nog.

• Geholpen door: mr. Annemarie Velthuis

Uitstekend geholpen, enorm betrokken

Van vooraf advies tot in de rechtbank ontzettend ondersteund gevoeld bij de afhandeling van een scheiding.

• Geholpen door: mr. Lya Jeulink

We zijn op een prettige manier geholpen.

Zeer fijn en proffesioneel.

• Geholpen door: mr. Hinka Hoekstra

Super deskundige en fijne advocaten

Mr. Braak en mr. Feenstra zijn fijne en deskundige advocaten. Zij luisteren goed en hebben ook veel inlevingsvermogen. Tijdens mijn vervelende scheiding hebben ze me goed begeleidt. Gaven duidelijk aan wat de opties waren en waar ik rekening mee moest houden. Ook na een zitting hadden ze een luisterend oor. Verder zijn ze goed bereikbaar en reageren ze snel en adequaat op mails. Ik kan dus ook iedereen advocatenkantoor Braak aanbevelen!

• Geholpen door: mr. Marieke Braak

Zeer kundig, ook in complexe zaken

Marieke Braak is mij door diverse personen aanbevolen. Zij hebben niets teveel gezegd. Marieke is zeer kundig, ook in complexe zaken. Ze komt afspraken na, reageert altijd snel, geeft duidelijke uitleg en houdt me goed op de hoogte. Ze is altijd uitstekend voorbereid en tijdens de zittingen is ze zeer scherp. Ook ik beveel Marieke Braak (en haar collega’s) van harte aan.

Top advocaten kantoor

Goede ervaring gehad met Isabella, Leuke professionele vrouw in de omgang en mede door haar toedoen trekt mijn ex mij minder leeg ;)..

• Geholpen door: mr. Isabelle Feenstra

Deskundigheid uitgewerkt o.b.v. betrokkenheid en verdieping

Marieke en Femke zijn zeker aan te bevelen. Dankzij hun heb ik mij staande weten te houden in een langslepend en vervelend dossier.

• Geholpen door: mr. Femke Boymans

In de moeilijkste tijd een fantastische steun.

Mr. I.M. Feenstra kan in een stortvloed aan informatie moeiteloos de hoofdzaken van bijzaken onderscheiden: met accurate voorbeelden en argumenten doet ze haar betoog zonder de rode draad te verliezen. Isabelle is goed bereikbaar, neemt de tijd, is fijn en meelevend in het contact en denkt tevens mee met meer praktische perikelen. Verder werkt ze snel, zorgvuldig en is ze altijd uitstekend voorbereid. Isabelle weet telkens opnieuw exact de juiste toon te vinden. Wanneer ik haar processtukken las of haar in de rechtszaal hoorde spreken dacht ik vaak: “Dat is précies wat ik bedoelde! Kon ik de zaken maar zo helder op papier zetten en zo overtuigend, scherp en begrijpelijk mijn punt maken”. Maar goed, dáár heb je dus mr. I.M. Feenstra voor.

• Geholpen door: mr. Isabelle Feenstra

Het team van Braak Advocaten geeft rust in een emotionele roerige periode

Ik ben bijgestaan door Marieke Braak en bij haar afwezigheid door Isabelle Feenstra. In mijn emotionele rollercoaster werkte de daadkrachtige aanpak van hun beide verhelderend. De bereidheid om naar mij te luisteren en de hulp die werd geboden werkte als verademend. Zelfs wanneer Marieke mij even de spiegel voorhield en feedback gaf omdat mijn 'eigen waarheid' niet helemaal rechtens juist was Ze doen niet aan 'mooie praatjes' maar zijn daadkrachtig om alles in het juiste perspectief te zetten, met het doel om tot oplossingen te komen. En als ondanks hun tomeloze inzet de Kantonrechter toch Recht moet spreken, lopen ze daar bij Braak Advocaten niet voor weg. Vertrouwen is wat het kantoor uitstraalt en geeft, die de rust geeft die je als cliënt zo graag wil voelen. Ontzorgen van hun cliënt, medewerkers met een optimale juridische kennis, met een heldere communicatie en een sterk gevoel voor gerechtigheid, dat is wat Braak advocaten bij mij heeft achtergelaten. Daar ben ik ze nog altijd dankbaar voor.

• Geholpen door: mr. Marieke Braak

De advocate Isabelle Feenstra, heeft mij op een zeer professionele manier bijgestaan. Heeft een luisterend oor en zeer goede dossierkennis.

Goed en duidelijk

Fijne samenwerking met een advocate die vooruitdenkt en duidelijkheid geeft.

• Geholpen door: mr. Isabelle Feenstra

Zeer goed geïnformeerde betrokken advocaat

Inzake een zeer lang lopende scheidingszaak wist advocaat Marieke Braak altijd scherp te blijven. Zeker na de zoveelste niet geheel correcte voorstelling van zaken door de advocaat van de tegenpartij, bleef zij hoofd en bijzaken zeer goed scheiden. Door haar is er uiteindelijk toch een goed einde gekomen aan deze zaak. Iets waar ik haar zeer dankbaar voor ben.

Uitermate tevreden!

Zeer gedreven advocate, die begrijpt en aanvoelt wat er gedaan moet worden. Geen enkel moment twijfel gehad en ze verstaat haar vak als geen ander. Dit komt ten uiting in haar adviezen en deskundigheid. Communicatie is helder en duidelijk. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Wij kunnen dit advocatenkantoor zeer zeker aanbevelen!

• Geholpen door: mr. Marieke Braak

Denkt snel en toekomstgericht!

Braak Advocaten is een kantoor waar klantgerichtheid en eerlijkheid bovenaan staat in een lange lijst van positieve ervaringen. Makkelijk in omgang en altijd bereikbaar en eerlijk in het proces.

• Geholpen door: mr. Marieke Braak

Deskundig en ervaren personeel, predicaat uitstekend!

Ben bij Braak advocaten terecht gekomen via via, Marieke heeft de familierecht zaak vanaf het begin erg goed opgepakt. Tijdens haar afwezigheid werd de zaak overgenomen door kantoorgenoten die ook de zaak goed hebben begeleid. Dus de waardering is niet alleen voor mr. Braak maar ook voor haar kantoorgenoten. Voor iemand die een familierecht advocaat nodig heeft kan ik dit kantoor zeker aanbevelen.

• Geholpen door: mr. Marieke Braak

Wat een professioneel advocatenkantoor met erg veel kennis en kunde in huis !

Ik heb dit advocatenkantoor in de arm genomen ivm vechtscheiding. Waar ik geen seconde spijt van heb gehad. De kennis, specialiteit, kundigheid, de rust en kalmte. Zeer kwalitatief hoog stuk vakwerk. Zonder deze advocaat had ik er nu heel anders voorgestaan. Fijn dat ze aan alles denken en je bijstaan. Mijn dank is groot voor deze professie.

• Geholpen door: mr. Annemarie Velthuis

C’est le ton qui fait la musique!

Ik heb het grote genoegen gehad, helaas vanwege een vreselijke situatie, de best denkbare juridisch hulp te mogen ontvangen bij Braak advocaten. Wat me behalve de professionaliteit zal bij blijven, zijn de rust (heel belangrijk!) en het vermogen de juiste toon te treffen. Ik ben erg dankbaar voor de zakelijke en menselijke ondersteuning die ik van Isabelle Feenstra en Marieke Braak heb mogen ontvangen!

• Geholpen door: mr. Isabelle Feenstra

Dankbaar, geeft geestelijke rust, professioneel

Marieke Braak heeft mij rust gegeven in stormachtige tijden. Ik ben daar ontzettend dankbaar voor. Ze is erg professioneel en ze heeft kennis van zaken.

Herman Colleniusstraat 31

9718 KS Groningen