Jammer dat de problemen in jullie planning hebben onze ervaring zo groot negatief impact heeft gehad. Hoe kan het zijn dat iemand (wie groeit best hard en al 1+ jaar klant bij jullie is) moet zo lang wachten? En nu moet ik elke dag bellen om te zien als er plaats is…
De afspraak is altijd op tijd. Makkelijk te maken. Goed bereikbaar met auto en ook telefonisch. Enige minpunt is dat de assistentes wel eens haastig werken waardoor mijn dochter het wisselen van draad niet prettig vind.
Met mijn beide kinderen naar OPE geweest. Goed en duidelijk behandeld. Je weet vooraf grotendeels waar je aan toe bent. Fijn team!
Ons lange traject is uitstekend begeleid door Eric van Leeuwen. Goede uitleg en begeleiding.
Tevreden over de behandeling maar het is wel echt lopendeband werk en de klant ligt op de band. Tegenwoordig is het zo druk dat als er iets verzet moet worden ivm toetsweek je gelijk twee/drie weken later pas weer kan komen.
Fijn geholpen
Communicatie en overleg over behandeling kan beter wachttijden zijn ook zeer lang. Laatste maanden mindere evaring gehad over de behandeling en vertrouwen in de vervolgbehandling is minder geworden.
Ik wordt vriendelijk ontvangen. De assistente zijn duidelijk en geven juiste uitleg. De orthodontist zelf is maar even aanwezig. Hierdoor heb je ongeveer een minuut de tijd om je vragen te stellen om je proces goed te kunnen volgen. Dit zou wat mij betreft duidelijker mogen. Voor je het weet sta je weer buiten.
Ze zijn duidelijk, efficiënt en snel. Hierdoor niet altijd patiëntgericht. Er is niet altijd tijd voor vragen, en ze spreken voornamelijk in jargon waardoor het lastig is om te begrijpen wat de benodigde stappen zijn en wat de verwachting is qua behandelprocedure. Het zou enorme helpen als de orthodontist meer tijd zou nemen om de patiënt hiervan op de hoogte te stellen in jip en janneke taal.
Bij de eerste beugel in ons gezin ondanks het correct gebruik van de beugel, ruim 30% over de offerte gegaan destijds. Nu is ons tweede kind aan de beurt en ondanks dat we een ruime verzekering hebben aanvullend voor beugels zijn we ook hier al geruime tijd alles zelf aan het bekostigen.
.
Zeer tevreden over het eindresultaat! Vooraf is duidelijk gemaakt door M. Heusdens hoe de behandeling er uit zou zien. Daarnaast altijd prima geholpen door de assistentes. Aanrader!
Vriendelijk personeel dat netjes werkt. Maar het voelt wel als een fabriek. Sommige personeelsleden mogen wat meer uitleg geven over wat ze doen en waarom. En beter aangeven hoe lang ze verwachtten dat je je beugel moet dragen. Zeker de eerste bezoekjes werd er steeds van alles gedaan, maar waarom was ons niet duidelijk. We kwamen voor een correctie van iets achter in de mond. Niet voor het Insta-perfect gebit en later bleek dat zij dat toch wel nastreefden. Dat vond ik jammer en niet zoals aangegeven door ons. Bij onze tandarts komen we ook maar 1 of 2x per jaar, maar daar voelt alles wel persoonlijker. Altijd ruim een half uur rijden heen en terug, dat is wel jammer. Een locatie in de Kempengemeenten zou fijn zijn.
Een mooi gebit als resultaat maar erg lang geduurd. De wachttijden waren vaak lang ondanks dat er een afspraak stond. Resultaat was dat ik telkens te laat terug was op school.
Uitstekende orthodontist. Vakwerk, snelle service mocht er iets aan de hand zijn en een heel vriendelijk team!! Zo hoort het.
Duur. Onpersoonlijk. De kosten van een beugel zijn volledig uitzn verband. Vorige week 15min binnen en een rekening van 450 euro. Twee assistenten die met hun rug naar mij met hun armen over elkaar naar mij en mn zoon stonden te wachten op de ortodontist. Die kijkt welgeteld 5 seconden in de mond van mijn zoon en vervolgens kunnen de dames stilzwijgend aan het werk. Aanbeveling op klantgerichtheid in iedergeval niet. Op kwaliteit hoop ik wel....... maar dat weet ik nog niet....
Het is wel een beetje hectisch doordat er ook mensen opgeleid worden. Maar over het algemeen geen tips voor verbetering.
We hebben een fijne ervaring grhad
Ik ben heel blij met jullie als orthopraktijk. Jullie leggen alles goed uit aan mijn dochter en nemen ons als ouders mee in het proces. Echter zitten we regelmatig best lang te wachten in de wachtkamer en is een afspraak herplaatsen eigenlijk niet te doen omdat jullie zo veel zitten. Dat zou vooral mijn tip zijn om te kijken of daar wat aan te doen is.
Kwalitatief weten ze wat ze doen maar het is echt een fabriek, onpersoonlijk, slechte service en heel weinig tijd en aandacht voor de klant.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.