Filters

7

Vakkundige orthodontis met mooi eindresulraat

Meestal prettige ervaring, vakkundige orthodontist , prettig in contact. Wel heel grote praktijk. Eindresultaat mag er zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
9

Vriendelijk en kundig personeel

Ik ben goed geholpen en korte wachttijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
6

In orde

Je wordt redelijk snel geholpen, jammer dat je steeds een andere dame krijgt om je te helpen met je beugel Heer Sijmons aardige kundige man

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Ik denk dat iedereen de behandeling anders ervaart, en welke assistente je helpt scheelt ook
7

Overall no complaints

I have been visiting the practice for 8 months now. I have no complaints, but I do feel that there’s a noticeable difference in the behavior and competence of the assistants which causes some friction sometimes.

  • Would you recommend us? Yes
  • How did you feel about the information you received about the different treatment options? N/A
  • How did you feel about the explanation you received about why a particular treatment was necessary?
  • To what extent were your wishes taken into account when choosing a particular treatment?
  • How did you experience the treatment (friendliness, patience, personal attention) at the front desk?
  • To what extent was there personal hygiene (by using clean gloves, mouth mask, clean clothes, etc.)?
  • How did you experience the treatment room (hygiene, privacy, comfort, treatment chair, etc.)?
  • How did you feel about the care and expertise with which the checkup or treatment was done?
  • To what extent was your possible anxiety or pain taken into account during the treatment(s)?
  • To what extent are you satisfied with the result of the treatment so far?
  • Were you informed in advance about the specific treatment needed? Yes
  • Were you informed in advance about the costs? Yes
  • Were you informed in advance which health care provider would help you? Yes
  • Do you know the occupation of the health care provider who provided the health care during your last treatment? Orthodontics assistant
  • Was the caregiver wearing an appropriate uniform? Yes
  • Did you have complications after the treatment, or more pain than you were prepared for by the health care provider? No
  • If this is the case, would you provide further explanation on this? N/A
9

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
2

Het is net een fabriek geen persoonlijke aandacht

Veel fouten gemaakt bij beide dochters. Niet meer weten dat er een operatie gedaan is in de mond waar meerdere blijvende kiezen verwijderd waren. Op hun advies. Hierdoor ruim half jaar een behandeling gedaan die helemaal niet kon. Wachten totdat de verwijderde kiezen doorkwamen..terwijl die verwijderd waren!!!! Kun je lang wachten en hierdoor moesten de tanden ineens de andere kant op... En de werkwijze wordt niet met je besproken! En als je er naar vraagt krijgt je dochter een ofvander wazig antwoord. Ook als je als ouder meegaat en je "moppert"..krijgt je kind de schuld dat ze de elastiekjes niet draagt..terwijl we dit echt controleerden! Je moet er maar op vertrouwen dat ze weten wat ze doen. Dan ook geen excuus aanbieden als ze er bij toeval achterkomen dat ze verkeerd gehandeld hebben! Nu bijna 3 jaar verder en nog steeds niet klaar! Zo ook bij onze andere dochter..zeker een half jaar aan het lijntje gehouden! De overbeet ging maar niet weg..uiteindelijk kwamen ze erachter dat dit aan haar tong lag...na bijna 3 jaar maandelijks in de mond kijken.. neem je toch aan dat ze dat al opgemerkt hadden! En ook zij kreeg "op haar donder"... vreselijk! Het aanbod in de directe omgeving s niet zo groot.. dus bijna gedwongen om hier naar toe te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Verkeerde behandeling
10

Prima

Wel een fabriek als eerst indruk maar Dhr van leeuwen is zeer kundig en legt goed uit. Personeel ook kundig en vriendelijk. Soms was het wachten te lang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Onbekend
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
9

Altijd behulpzaam

De assistenten zijn altijd zeer behulpzaam. De orthodontist legt alles duidelijk uit. Daarnaast werd mijn dochter op verschillende momenten in het verleden snel geholpen na het breken van een onderdeel van haar beugel. Klantvriendelijkheid en service is top.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
8

Fijne praktijk hele aardige orthodontist

Mijn 2 kinderen altijd prima geholpen Mijn dochter is klaar,zoon nog bezig Ook als er bv iets los ging tussentijds Kan altijd makkelijk afspraken maken hoe het voor de kinderen het beste uit komt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
9

Deskundig en vriendelijke orthodontist, alleen soms wat lange wachttijden

Orthodontist erg vriendelijk en deskundig. Orthodontie assistenten zijn afstandelijker, maar voeren netjes de taken uit die worden opgedragen. Soms zijn de wachttijden behoorlijk lang, zowel in de wachtruimte als in de behandelstoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
4

Geen communicatie met ouders, slechte communicatie met jeugdige klanten

Het is grootschalig en weinig persoonlijk. Kinderen hebben niet altijd de ruimte om vragen te stellen, als ouder word je lastig gevonden. Fouten die gemaakt worden (er laat bijv een plaatje los) worden pas laat (volgende geplande afspraak) hersteld. Geen ruimte om fout tussendoor te herstellen. Er wordt geen zicht geboden op de vorderingen en de resterende duur van de behandeling.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Onbekend
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
8

Meestal fantastisch

Had wel een wachtlijst dus moest even een paar weken wachten, maar we zijn zeer tevreden. Keurige (grote) praktijk, oogt professioneel ( keurige hygiëne, netjes) en de orthodontist en de meeste assistenten zijn ook erg vriendelijk en leggen altijd goed uit wat ze doen. Ik zou hier voor m’n tweede dochter zeker weer heen gaan. Dochter is blij dat ze hier ook altijd kleuren elastiekjes mag kiezen, dat is niet bij iedere praktijk zo :-). Een enkele assistente is drukker met haar gezellige collega dan met haar patiënten, vandaar 4 ipv 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
10

Zeer tevreden

Zeer deskundige behandelingen, vriendelijke medewerkers, goed resultaat. Alleen lange wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
10

Hele fijne ervaring

Altijd vriendelijk en goed opgeleid personeel Luisteren goed naar jou wensen Vragen altijd of alles naar wens is Schoon en hygiënisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
9

Kinderen heel mooi afbehandeld

Vriendelijk personeel, kundig en efficiënt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
10

Very good for my kids

My kids are going there very relaxed and their teeth are very good now!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
6

Goede zorg maar weinig uitleg

Snel en duidelijk geholpen maar (be)handelingen worden vaak gedaan zonder uitleg. Het is soms fijn om te weten wat er gaat gebeuren. Weinig contact met de klant, personeel heeft niet altijd een professionele houding. Levert wel professioneel werk af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Onbekend
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
10

Professional service

Very easy to make / view appointments, no long waiting times, high tech equipment to make measurements, professional staff /doctors. Overall highly recommended clinic

  • Would you recommend us? Yes
  • How did you feel about the information you received about the different treatment options?
  • How did you feel about the explanation you received about why a particular treatment was necessary?
  • To what extent were your wishes taken into account when choosing a particular treatment?
  • How did you experience the treatment (friendliness, patience, personal attention) at the front desk?
  • To what extent was there personal hygiene (by using clean gloves, mouth mask, clean clothes, etc.)?
  • How did you experience the treatment room (hygiene, privacy, comfort, treatment chair, etc.)?
  • How did you feel about the care and expertise with which the checkup or treatment was done?
  • To what extent was your possible anxiety or pain taken into account during the treatment(s)?
  • To what extent are you satisfied with the result of the treatment so far?
  • Were you informed in advance about the specific treatment needed? Yes
  • Were you informed in advance about the costs? Yes
  • Were you informed in advance which health care provider would help you? No
  • Do you know the occupation of the health care provider who provided the health care during your last treatment? Orthodontics assistant
  • Was the caregiver wearing an appropriate uniform? Yes
  • Did you have complications after the treatment, or more pain than you were prepared for by the health care provider? No
  • If this is the case, would you provide further explanation on this? N/A
8

Professionele en keurige orthodontie praktijk

Professionele aanpak komt op ons over. Praktijk is goed bereikbaar, makkelijk parkeren, hygiene is goed. Orthodontist is vriendelijk en goed te benaderen. Nadeel vd laatste tijd is dat afspraken moeilijk zijn te verplaatsen op korte termijn. Ook de controle afspraken liggen ver uit elkaar waardoor het beugel traject nu langer gaat lopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
10

Perfect geholpen!

Alle afspraken altijd stipt op tijd, steeds ook de orthodontist zelf aan de stoel. Met uiteindelijk ook het gewenste resultaat - zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
10

Open vriendelijke praktijk

Blij gevoel m'n tanden komen mooi recht iedereen gemoedelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
6

Vriendelijk maar gehaast indruk

Erg drukke praktijk, komt wat gehaast over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
6

Goede orthodontist maar te drukke en grote praktijk

Het is lopende band werk. Vaak lang wachten en toen ik zelf een keer te laat was kreeg ik op mijn kop. Iedere keer een andere (vaak piepjonge) assistente. Ik heb het gevoel dat ik mijn beugeltraject sneller had kunnen doorlopen als het wat persoonlijker was geweest. Nu ook vaak langere periodes tussen de controles dan nodig omdat er eerder geen plek was. Over mijn orthodontist dhr van Leeuwen niets dan lof maar hij heeft het veel te druk en rent van stoel naar stoel

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandartsassistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
8

Tevreden

Ik wil graag laten weten dat ik tevreden ben met het resultaat. Ik zal uw praktijk zeker aanbevelen aan anderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
10

Super fijne praktijk!

Ben met beide kinderen bij deze praktijk geweest. Beide bij Jan v Gastel . Hele fijne man die heel fijn met de kinderen omgaat, en ook met de assistentes. Ik raad ook iedereen aan om daar naar toe te gaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

WC Woensel 83 C

5625 AE Eindhoven

040 248 0235

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.