Weinig communicatie over voortgang en maandelijkse behandeling en aanpassing, en nauwelijks tijd om vragen te stellen. Veel behandelstoelen in dezelfde open ruimte, geen privacy.
Goede en duidelijke prognose en uitvoering
Bij binnenkomst staan er meerderde zorgmedewerkers achter de balie en degen die mijn dochter hielp leek haar dag niet te hebben. Geen lach, ongeïnteresseerd . Het geklets van de overigen laat wel teamspirit zien, maar dat mag ook achter de schermen . Zeker als er geen vriendelijkheid is van de medewerker die je te woord staat.
Goed geoliede organisatie.
Naast de hoge kosten natuurlijk. Je hebt je aan te passen aan de agenda van OPE. Het is vaak extreem lang wachten, ondanks dat je je hele leven op de agenda van OPE aanpast. Je kan er niet aan het einde van de middag terecht, en als je een keer een afspraak wil verzetten dan moet je er rekening mee houden dat het weken later kan worden. Soms heb je geluk en kan het sneller, binnen 2 weken. Telefonisch is OPE niet zo goed bereikbaar, mede omdat het altijd druk is aan de balie vermoed ik. Het behandelplan kwam in 2 gevallen niet overeen met de werkelijkheid. Hoe meer afspraken, hoe duurder het wordt. Je betaald een fortuin, maar dit gaat in ieder geval niet naar service.
Beugel moest er (na veel langer dan vooraf gepland) te uit want het was volgens de ortho goed genoeg. Datterwijl het nog steeds wat te scheef stond. Kreeg eerder het gevoel de lastpost te zijn terwijl je gewoon een goed resultaat wil voor dat geld en jarenlang gedoe. Personeel is wel vriendelijk, de ene wat kundige en voorzichtiger dan de ander, maar ze hebben vaak lange nagels en dat voel je wel eens bij de controle. Meer mensen klaagden hierover in de wachtruimte. Ervaring ligt wel aan welke ortho je hebt denk ik. De stoelen zijn ook mwoa. Je moest soms onnodig lang plat op je rug liggen wachten terwijl het bloed naar je hoofd stroomt. Mogen de assistenten echt wel alerter op zijn.
Duidelijk, helder.
Hier hebben ze duidelijk kennis van zaken. Onze dochter had een complex gebit. Geen enkele tand stond recht bij aanvang (schuine tanden, haakse tanden, tanden voor elkaar ivm ruimte gebrek, etc). Nu drie maanden later ontstaat er al een mooi recht rijtje tanden. Onze dochter krijgt al veel complimenten. Zo fijn. Orthodontist is Simons, maar ook assistenten zijn top.
Ik vind de setting niet prettig en er is weinig privacy, omdat alle patiënten in een open ruimte liggen. De deskundigheid vind ik lastig te beoordelen, omdat de behandeling nog niet is afgerond, maar over het algemeen komen ze wel deskundig over. Wat ik wel mis, is voldoende informatie over de kosten. Ze zouden best advies kunnen geven over het afsluiten van een zorgverzekering wel of niet. Wij hebben de meest uitgebreide verzekering afgesloten, wat uiteindelijk neerkomt op een sigaar uit eigen doos. In 2024 waren we bovendien nog door al onze vergoedingen heen. Ik begrijp dat zij dit niet kunnen bijhouden, maar ze hadden ons hier wel op kunnen wijzen. Ik heb hierover een e-mail gestuurd, maar kreeg slechts een summier antwoord, zonder enige zelfreflectie. Doordat wij niet wisten dat onze vergoeding nog niet op was, heb ik opnieuw de meest uitgebreide verzekering afgesloten. Als we vooraf goed waren geïnformeerd, hadden we ruim €2000 kunnen besparen.
Ik vind het een fijne orthodontist. Heb geen klachten verder. Nooit geen complicaties of problemen met de beugel gehad
Fijne praktijk. Soms wel erg onpersoonlijk en gaat alles erg vlug en snel. Dan voel je je meer een nummer.
Goede praktijk. Ik ben zeer tevreden!
Top
Mijn kinderen zijn beide hier geweest. Jan van Gastel is een super fijne ortho, die duidelijk aangeeft hoe het ervoor staat.
Op één uitzondering na, geweldig personeel. Vriendelijk, begripvol. Traject is duidelijk en transparant.
Goede orthodontist
Dhr van Gastel, zeer kundig fijne man!!
Een traject gehad van ruim 1 jaar mbt een invasalign beugel. Altijd vriendelijk, kundig en vlot geholpen. Ben erg tevreden over het eindresultaat!
De assistentes zijn vriendelijk en kundig en stelde mijn dochter gerust. De orthodontist is een hele vriendelijke en kundige man. Alles wordt duidelijk uitgelegd.
soms zijn de wachttijden echt te lang (45 minuten). Behandelingen zijn te duur. assistentes zijn allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam
——
Nog maar 3x daar geweest maar deze 3x snel geholpen en goede uitleg gehad.
العيادة رائعة والمعاملة جيدة جدا والطبيب لطيف جدا انا انصح بها كثيرا
Ik heb twee spalkjes sinds mijn gebit gereguleerd werd. Een van die spalkjes was los komen te zitten. Fijn dat niet alleen de spalk werd vernieuwd maar dat er ook aandacht was voor de situatie waardoor de spalk los was komen te zitten. En fijn dat ik ervoor kon kiezen niets te doen of nog weer een aantal weken weer een beugeltje te krijgen om de tanden in mijn ondergebit weer netjes op een rij te krijgen.
Fijne praktijk,flexibel .
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.