Na een meningsverschil met mijn werkgever ben ik Bergmann advocaten gegaan. Daar heb ik mijn verhaal uitgelegd en ze zijn er meteen mee aan de slag gegaan. Dat noem ik nu eens service. Al met al ben ik met behulp van Bergmann advocaten er goed uitgekomen met mijn werkgever.

Verwachtingen overtroffen

• Betrokkenheid

Advocaat Hanneke van Haarlem leverde uitstekend juridisch advies, met heldere communicatie.

Ik ben zeer tevreden over de juridische dienstverlening van advocaat Hanneke van Haarlem. Haar professionaliteit grondige kennis en toewijding hebben bijgedragen een een succesvolle afhandeling van mijn zaak. Ze was altijd bereikbaar, helder in haar communicatie en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ik waardeer haar inzet en beveel haar ten zeerste aan voor juridische bijstand. Hartelijke groet, Sjack

Uitstekend bij gestaan.

We Uitstekend bij gestaan door Hanneke van Haarlem. Veel last van onze schouder weg genomen. Onze dank is groot.

• Betrokkenheid

Ik ben blij dat ik uitgekomen ben bij Zinnicq Advocaten. Jullie hebben mij geweldig bijgestaan tijdens deze zaak en ook enorm dankbaar voor. Mocht er ooit nog eens zoiets gebeuren laat ik me graag weer bijstaan door jullie. Nogmaals bedankt. Vriendelijke groetjes.

Over Advocaatscore.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.