Mats was betrokken, behulpzaam en professioneel in onze casus.

Mats heeft ons fijn ondersteund bij onze lastige casus met huurbaas. Mats had goede, doordachte adviezen en durfde ook eerlijk naar ons te zijn. Ook was Mats altijd bereikbaar voor een overleg. Samenwerking als prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Mats heeft ons perfect bijgestaan

Mijn dochter had een huurconflict met de verhuurder. Via het juridisch loket zijn we bij Mats terechtgekomen. We hebben er uiteindelijk voor gekozen om niet naar de rechter te stappen, maar Mats heeft ervoor gezorgd dat de schade niet verder is opgelopen (wat zonder zijn hulp zeker gebeurd was).

Super goed

Ik ben heel blij dat ik naar dit advocaten kantoor ben gestapt hele vriendelijke man en ook als ik belde kreeg altijd super snel een reactie kortom super goed ben ik geholpen

• Betrokkenheid

Top advocate! Werkt nauwkeurige, is adequaat en heeft zeker verstand van zaken doen.

Hele fijne samenwerking, heeft verstand van onderhandelen en transparantie.

• Betrokkenheid

Goede service, persoonlijke benadering en flexibel.

Mijn ervaringen met mijn advocaat Hanneke van Haarlem en Alissa van der Voet (advocaat-stagiaire) zijn erg goed. Ze hebben beiden een goed inlevingsvermogen, laten ruimte om mee te denken over de strategie en tactiek en leveren goede pleitnota's en de inrichting van producties!

Professioneel, snel en zorgvuldig

Mevrouw mr. Van Haarlem heeft mijn belang met haar adviezen goed gediend. Ook in de relatie met de wederpartij is zij zorgvuldig opgetreden. Ik beveel haar van harte aan.

• Betrokkenheid

Na een meningsverschil met mijn werkgever ben ik Bergmann advocaten gegaan. Daar heb ik mijn verhaal uitgelegd en ze zijn er meteen mee aan de slag gegaan. Dat noem ik nu eens service. Al met al ben ik met behulp van Bergmann advocaten er goed uitgekomen met mijn werkgever.

Verwachtingen overtroffen

• Betrokkenheid

Advocaat Hanneke van Haarlem leverde uitstekend juridisch advies, met heldere communicatie.

Ik ben zeer tevreden over de juridische dienstverlening van advocaat Hanneke van Haarlem. Haar professionaliteit grondige kennis en toewijding hebben bijgedragen een een succesvolle afhandeling van mijn zaak. Ze was altijd bereikbaar, helder in haar communicatie en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ik waardeer haar inzet en beveel haar ten zeerste aan voor juridische bijstand. Hartelijke groet, Sjack

Uitstekend bij gestaan.

We Uitstekend bij gestaan door Hanneke van Haarlem. Veel last van onze schouder weg genomen. Onze dank is groot.

• Betrokkenheid

Ik ben blij dat ik uitgekomen ben bij Zinnicq Advocaten. Jullie hebben mij geweldig bijgestaan tijdens deze zaak en ook enorm dankbaar voor. Mocht er ooit nog eens zoiets gebeuren laat ik me graag weer bijstaan door jullie. Nogmaals bedankt. Vriendelijke groetjes.

Over Advocaatscore.nl