Hele goede informatie en behandelingen

Wordt tot nu toe goed naar me geluisterd de behandelingen ben ik erg tevreden over

Professional service

I've been their patient for some years and every time I visit them, I've got the excellent service and support. From dental issues to cleaning. Great workers and friendly staff.

• Would you recommend us? Yes

Professionele behandeling. Vriendelijk personeel.

Altijd kalm en rustig is ik wordt geholpen

prima tandarts.

Zeer tevreden.

erg goed

goede en gemoedelijke omgeving

Al vele jaren tevreden behandeld. Goede staf

Thuisgevoel

Heel vriendelijk en deskundig

Voel er me altijd op mijn gemak en word altijd fijn geholpen

Snel, comfortabel en op tijd

Afspraken bij de Prinsenhof zijn altijd keurig op tijd. Er is nauwelijks sprake van uitloop. Ook als er een 'spoedje' (zoals in mijn geval) wordt alles netjes gepland. Ik heb nu ervaring met 3 tandartsen en een mondhygiëniste en allemaal even vriendelijk en vakkundig.

Prima tandarts

Gewoon degelijk en vakkundig en daarmee een prima tandarts. Elke keer weer een poging om me naar de tand-hygiënist te krijgen is wat minder. Maar dat doen alle tandartsen. Op zich is het prima dat je zegt dat je moet blijven flossen, maar dit hoef je bij een volwassen man niet te doen op een manier zoals je dit bij een kind of puber doet.

Altijd goed geholpen door lieve mensen

Kundige mensen en zeer vriendelijk. Altijd vrolijk.

Goede behandeling; goede instructies en adviezen van Dianne.

Alles in een woord,toppie

Prettig

De tijd genomen Goed geadviseerd

Altijd vriendelijk personeel

Mijn kinderen en ik voelen ons hier echt op ons gemak! Alle tandartsen zijn even lief en aardig. Ook de mondhygiënisten, assistentes en de receptioniste zijn altijd vriendelijk. Heel fijn en kundig personeel!

Hele goede mondhygiëniste!

Vriendelijk, geduldig, goede uitleg en kundig!

Geweldige tandartsenpraktijk

Wordt altijd perfect geholpen

Prettige ontvangst en goede afhandeling

Positieve ervaring met goede uitleg voordat za aan de behandeling begint.

Vrolijk, vriendelijk en professioneel

Ik ben al jaren met mijn gezin erg tevreden over deze tandartsenpraktijk, mijn kinderen zijn absoluut niet meer bang voor de tandarts en we worden altijd goed en gastvrij behandeld.

Kan niet beter

Heel goed

Klantvriendelijk

Na een zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie, keurig op tijd voor de controle binnen geroepen bij de tandarts. De uitleg was duidelijk en zeer uitgebreid van alle controle handelingen. Met een zeer tevreden gevoel weer de deur uitgegaan.op naar de volgende controle

Tevreden

Na behandeling. Was tand. Erg mooie geworden via foto gemaakt. Gezien. Prima tandarts

Na diverse behandelingen had ik geen last meer van mijn tanden, super vriendelijk en ervaren team

Je voelt je welkom

Lieve tandarts met echte interesse in de mens.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.