Super goed

Lieve mondhygieniste en goede tandarts werkt met de nieuwste technologien op het gebied van gebroken tanden.

Het is goed

Ik word goed behandeld en krijgt goede informatie over mond verzorging

Een bezoek aan de tandarts in een ontspannen sfeer

De ervaring van de tandarts en de geruststellende sfeer die hij creëert zorgt er voor dat een bezoek zonder de nodige stress kan plaatsvinden. Bovendien hangt er altijd een gezellige sfeer.

Erg vriendelijk

Super vriendelijk en deskundig !

Altijd vriendelijk en deskundig en bij spoed e.d behulpzaam! Ook prettig: men neemt de tijd om indien gewenst de behandeling toe te lichten of voor advies.

Fantastisch het is niet erg meer om naar de tandarts te gaan.

Wat ben ik blij dat ik bij deze praktijk terecht gekomen ben. Alles klopt daar. Receptioniste is erg vriendelijk en behulpzaam en de mondhygieniste heeft mij echt van mijn angst afgeholpen. Tandarts Farsi is een vrolijke en gezellige man die daarbij ook nog uiterst kundig is. Ook kennis gemaakt met de tandtechnicus en die was ook weer even bekwaam en vriendelijk. Ik kan iedereen aanraden als je bang bent voor de tandarts naar deze praktijk te gaan.

Vakkundig met vaste hand.

Vriendelijke binnenkomst door de reseptioniste/assistente. Tandarts, empatisch, en gaf me vertrouwen waardoor ik dat wat er moest gebeuren, redelijk/goed los kon laten.

Meestal prima maar de hoofdtandarts is erg ruig, voel me als vrouw niet fijn.

Altijd vriendelijk en netjes geholpen.

Is goed ,ben erg tevreden met alles, toppie

Hele fijne tandartspraktijk

Hele fijne tandartspraktijk. Vriendelijk personeel, geen uitloop van afspraken, eerlijk advies en goede behandeling. Aanrader.

Goed, vriendelijk en heel snel; top

Mega professionele nieuwe apparatuur, aardige mensen, goed en snel

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk, goede uitleg wat er gaat gebeuren

alles zeer tevreden

alles prima

Daar kan ik niet klachten

Ik vind het heel erg goed hoe ze hun service aan mensen geeft een aandacht en ze legt het ook uit de zorg en hulp die je nodig heb, dus ik heb niks te klachten over dat dingen en ook word u met vriendelijk geholpen ze hebben altijd een brede lacht op hun gezicht, en daarom geeft ik ze vijf sterren

vakkundig, vriendelijk, begrip voor ansgt

Mede vanwege angst en slechte ervaringen al enige jaren niet bik een tandarts geweest. Enige tijd terug een ongelukje gehad en hier terecht gekomen. Ben hier prima geholpen. Er is begrip voor angst. En je wordt hier nog behandeld als een men. Personeel neemt de tijd als het nodig is en vraagt regelmatig tjlijdens de behandelong hoe het gaat. Durf nu eindelijk weer naar de tandarts.

Altijd goed geholpen

Zeer vriendelijke mensen

Professionals

Deskundigheid en oog voor details

In alle opzichten een heel positieve ervaring

Zeer vriendelijke en toegewijde mensen. En zeer bekwaam.

Ontspannen sfeer, aardige vriendelijke tandarts en goed advies

De tandartsen zijn erg vriendelijk en ontspannen. De baliedame is ook zeer vriendelijk en geduldig.

Vriendelijke en correcte behandeling. Goede informatie. Kortom een Top praktijk!

Snel vlot en goed geholpen

Kon met mijn klachten op korte termijn terecht en de vervolgafspraak er snel achteraan

Prettige eerste kennismaking.

Nog maar nét cliënt, en alleen een halfjaarlijkse controle gehad. Vriendelijk, beginfoto bekeken en uitgelegd. Prettig, dat je ( in principe) steeds door dezelfde tandarts gezien/behandeld wordt.

Vakkundig, professioneel

Van alle tandartsen die ik tot nu toe heb gehad is dit de beste.

Perfect!

Dhr Farsi is een professional, weet wat hij doet, geeft super goed advies en levert goed werk op! Beter kan niet!!!

Gravin Juliana van Stolberglaan 483 & 501

2263 AR Leidschendam