Opstellen AV

Simone hebben wij als zeer kundig en professioneel ervaren. Voor ons belangrijk (gezien de doelgroep) een in begrijpelijk Nederlands op te stellen document te maken. Wij kunnen haar zeker aanbevelen.

professioneel, veel kennis, empathisch

Simone is een vakvrouw. Zij heeft heel veel kennis en kan in de 1e gesprekken al een juiste analyse maken om vervolgens verschillende oplossingen aan te dragen. Daarnaar heeft Simone een groot empathisch vermogen. Zij ka zich als geen ander inleven in de problematiek. vervolgens geeft ze op vakkundige wijze verschillende oplossingen aan. Samen wordt dan de beste oplossing gekozen. Simone zoekt alles tot op de bodem uit zonder het belang van de klant te verliezen

Super klantvriendelijk, en erg ervaren

Klantvriendelijk

Pr Beatrixstraat 1 8381 AK Vledder