Directe aanpak, professionele advocaten

Ik heb een zeer goede ervaring met OSK Advocaten! Korte lijnen in de communicatie, het gevoel of ken je ze al jaren.

Top!!

Mijn ervaring is dat ik super snel geholpen ben Ik kon de zelfde dag nog terecht bij hun En je ziet dat ze heel ervaren zijn in het advocatuur Zeker een aanrader.

• Geholpen door: Geertjan van Oosten

Doortastend en resoluut, zeer prettig aan je zijde te hebben.

Reageert snel en houd van doorpakken, en geeft goede adviezen.

• Geholpen door: Jurjen de Korte

Efficiënt, doelmatig én effectief.

De deskundigen van OSK gaan een stevige confrontatie met én de opdrachtgever én de tegenpartij niet uit de weg. Zijn to-the-point en volgen snel en adequaat op. Precies datgene waar wij behoefte aan hadden.

• Geholpen door: N.v.t.

Top advocaten

Drie keer mijn vog afgewezen nadat ik zelf bezwaar had gemaakt zonder succes …. Dankzij meneer Klaver en zijn collega voor elkaar gekregen. Er wordt ook echt geluisterd naar de cliënt en houden je op de hoogte van alles geduldig en halen het uiterst eruit door hun deskundigheid

• Geholpen door: Lars Klaver

Menselijke problem solvers.

Hard op de zaak, zacht op de mens. Goede professionele begeleiding.

• Geholpen door: Jurjen de Korte

Prima ervaring, bij vragen en opmerkingen direct to the point antwoord!

Snelle en ter zake doende communicatie, geen wollige taal en recht op het doel af, zo kan het dus ook.

Persoonlijke en professionele hulp

Afgelopen zomer heeft Julia Mens mij bijgestaan in een rechtszaak die voor mij erg persoonlijk en gevoelig was. Ik heb haar hulp als erg professioneel, deskundig en betrokken ervaren. Zij hielp mij om zo goed mogelijk mijn eigen verhaal te vertellen en overlegde alle stappen in het proces met mij. Dit resulteerde in het gevoel dat we het samen hadden gedaan en dus ook samen de rechtszaak uiteindelijk hebben gewonnen. Ik heb een enorm fijne ervaring gehad en kan niets anders dan Julia Mens aanbevelen.

• Geholpen door: Julia Mens

Eerlijk betrouwbaar en uiterst deskundig

Een heldere en directieve aanpak van de zaak met consequente terug koppeling met informatie over de voortgang en aanpak van zaak Altijd bereikbaar en op vragen gedegen en begrijpbare uitleg

een gigant

super competent, charismatisch en meelevend

• Geholpen door: Geertjan van Oosten

Nadat ik in een onmogelijke situatie terecht was gekomen , met weinig uitzicht op betere tijden , ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij OSK advocaten , mr Geert v oosten , heeft me laten inzien dat het recht Kan zegevieren, daarna weer volop het leven opgepakt !! Nogmaals dank OSK , hoop nooit meer een beroep te hoeven doen op jullie kantoor , maar geef het zeker door aan mijn kennissenkring, dat het recht jan zegen vieren bij een kantoor waar je je als gewone jongen op je gemak voelt !!!

• Geholpen door: Geertjan van Oosten

Hele fijne advocaat, goed bereikbaar, zeer tevreden en heeft mij erg goed geholpen.

Geert-Jan en zijn collega’s hebben mij erg goed geholpen met mijn zaak, ook is zijn ze erg duidelijk en ben ik erg blij met de uitspraak van mijn zaak. Zonder Geert-Jan en zijn collega’s had het er anders voor mij uitgezien. Zeker een aanrader.

Zeer professioneel

Voelt je heel erg op je gemak, en uiterst vakkundig. Zou ik bij iedereen kunnen aanraden.

Live Savers!

Ze hebben met hun professionaliteit er niet alleen voor gezorgd dat ik uit een zeer benarde juridische situatie kwam, maar ze zorgde er ook voor dat ik mezelf niet (wederom) verloor. Kortom oog voor alles en iedereen!

Professioneel en zeer kundig

Bijgestaan in ondermenings- en arbeidsgeschil. Vakkundig advies, kennis van zaken, en gelukkig ook in Jip en Janneke taal communicerend desgewenst.

Top advocaten!

Innemend en juridisch supersterk onderbouwend.

• Geholpen door: Geertjan van Oosten

Doelgerichte aanpak vanuit dossier en kennis!

Geert-Jan heeft de gave snel de hoofd en bijzaken in beeld te brengen. Vanuit die kern slagvaardig het doel zien te bereiken! Door een vlotte en no nonse communicatie wordt je optimaal op de hoogte gehouden.

• Geholpen door: Geertjan van Oosten

Zeer persoonlijke approach in een zakelijk geschil

Naar een advocaat ga je veelal niet voor de lol. Het hebben van een geschil is voor niemand leuk en zeker geen wenselijke zaak. Emotie speelt bij mij vaak een rol waardoor ik door boosheid, onbegrip of frustratie niet meer helder naar de zaak kan kijken. De advocaten van OSK zijn in staat om binnen zeer korte tijd mijn verhaal te begrijpen, in te lezen waar nodig en snel tot de kern te komen. Het geboden advies is vaak al voldoende om een gang naar de rechter te voorkomen en daarmee veel kosten te besparen, risico weg te nemen en er voor partijen op beste manier uit te komen. De manier van communiceren is zeer prettig, ik krijg snel antwoord op een voor mij te begrijpen waarbij rand en hoofdzaken duidelijk van elkaar gescheiden zijn.

• Geholpen door: Geertjan van Oosten

Volledige aandacht, vertrouwen en (parate) kennis

Waar juristen elders nogal eens op zoek moet gaan, heeft OSK vanaf het eerste gesprek verstand van zaken vanuit parate kennis. Vanzelfsprekend volgt een traject waarin men o.m. op zoek gaat naar jurisprudentie die van belang is voor de cliënt, waarbij persoonlijke omstandigheden steeds een belangrijk onderdeel blijven van de focus van de advocaten van OSK.

Top advocaat!!!!

Fijne, vlotte begeleiding.

Een warm fijn contact. Snel schakelen en oplossingsgericht!

• Geholpen door: Geertjan van Oosten

Uiterst efficiënt en zeer plezierige communicatie

Zeer goede ervaring met OSK Advocaten. Verfrissende aanpak met snelle en concrete advisering bij gecompliceerde vraagstukken. Erg betrokken en slagvaardig team.

Over Advocaatscore.nl