Zeer tevreden met de diensten

Meerdere websites laten maken door Nick en Christian en iedere keer erg tevreden met het eindresultaat. Zeker een aanrader voor al jouw online zaken!

Uitstekend!

Ik werk al enige tijd samen met Slim Besteed en daar ben ik heel tevreden over, ze hebben veel ervaring en zijn altijd goed bereikbaar voor vragen/advies. Een fijne samenwerking!

Top prijs-kwaliteitverhouding, kwaliteit en expertise.

Met SlimBesteed hebben we de ideale partner gevonden om de vindbaarheid van ons bedrijf te verbeteren. Dankzij hun expertise hebben we een zeer snelle en gebruiksvriendelijke website weten te realiseren dir ook erg goed werkt op een mobiele telefoon.

Prettig, snel en kundig

Ik kwam bij Christian terecht toen ik mijn oude website door mijn nieuwe wilde vervangen en onzeker was over de SEO gevolgen daarvan. Hij dacht goed met me mee en kwam met een passend voorstel om te zorgen dat dat allemaal soepel zou verlopen. Voor toekomstige vragen weet ik hem zeker te vinden!

Fijne club om je website weer fris en modern te krijgen.

Onze website is door Chris modern vorm gegeven. Prettig werken met hem. Snelle communicatie. aanrader!

Zeker aan te bevelen!

Nick weet met zijn technische kennis en klantvriendelijkheid voor elke wens altijd snel een goede oplossing te vinden. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking en de geleverde kwaliteit!

Hele fijne samenwerking!

Zeer tevreden over de communicatie, de expertise en het advies wat wij van Christian Francke hebben gekregen bij het laten maken van onze nieuwe websites. Hij denkt echt met je mee!

Zorgeloos

De samenwerking met slim besteed bevalt ons prima! Er is altijd sprake van duidelijke communicatie en de afspraken worden goed nagekomen.

goed,

open en bekwaam

Kennis van zaken en zeer betrouwbaar!

Christian van Slim Besteed is een prettig persoon om mee samen te werken. Hij luistert goed en heeft veel kennis van online zaken. En komt daardoor altijd met passende oplossingen. Hij is zeer correct en betrouwbaar!

Slim besteed heeft mij geholpen om online vindbaar te worden.

Door de prettige samenwerking met Christian, is mijn bedrijf nu online ook goed vindbaar!

Gewoon een fijne vent om mee te werken.

Christian is vriendelijk, geduldig, goedlachs, efficiënt en punctueel. Hij heeft zijn zaakjes prima op orde en denkt mee en daardoor is het makkelijk om met hem te werken. Naast een brede kennis op zijn vakgebied is hij ook oprecht geïnteresseerd in jou als mens.

Prettige samenwerking en aantoonbaar resultaat!

We maken nu al enige tijd gebruik van de SEO-diensten van Slim Besteed voor onze webshop en we zijn tot nu toe tevreden met de resultaten. Het team van Slim Besteed heeft vanaf het begin realistische verwachtingen geschept over wat we konden verwachten op het gebied van SEO-prestaties en verbeteringen. Wat we vooral waarderen aan Slim Besteed, is hun vermogen om snel te schakelen en zich aan te passen aan onze behoeften. De communicatie met het team is altijd duidelijk en efficiënt, waardoor we gemakkelijk op de hoogte blijven van de voortgang van het project en eventuele veranderingen. We kijken ernaar uit om onze samenwerking voort te zetten en onze SEO-prestaties verder te verbeteren.

Prettig contact en verstand van zaken

Bij Christian aangeklopt om ons organisch verkeer te verbeteren, binnen no-time reageerde hij. Al snel kwam hij met goede input. Er is genoeg ruimte om feedback terug te geven en daar wordt goed naar geluisterd. We zijn nog maar kort onderweg, resultaten zien er veelbelovend uit! Good value for money.

Consistente Groei en Sterke Communicatie

Goede communicatie en merkbare verbeteringen in onze online aanwezigheid. Dankzij hun inzet hebben we een gestage groei in verkeer gezien.

Fantastisch klantencontact

Na overleg van mijn omschrijving wat ik zou willen een aantal uitstekende voorbeelden gekregen. Met wat mondelinge aanpassingen hebben we iets moois opgezet. Fijn dat alles zo persoonlijk was !

Christian is gedreven en kan zich goed inleven in de wens van de klant.

Een professionele Jongen die gedreven is en zich goed kan inleven in de wens van de klant. ook nog een een fijn persoon.

Great vibes! Heel betrokken, snel! Mooi overzichtelijk design

Je voelt je echt geen nummer bij Slim Besteed. Ze houden persoonlijk contact, reageren snel en denken met je mee. Je voelt echt de drive bij ze om van jouw site (webdesign/ SEO) een succes te maken. Mooi design!

professioneel en hele prettige samenwerking

Samen met Chris van Slim een mooi plan bedacht voor een website dit is uitermate goed gelukt. Hij heeft een goed inzicht en veel ideeën Weet het in de juiste richting te sturen we zijn er heel blij mee .

Fantastisch!!!

Goed bedrijf!

Positief

Online marketing bureau met ruime kennis van zaken. Een aanrader!

Zeer tevreden!!

Mijn ervaring met Slim Besteed is uitstekend. Het contact verloopt altijd goed, er wordt snel gereageerd en geschakeld en het resultaat is boven verwachting. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prachtige website & TOP service!

Onlangs een website laten maken voor ons bedrijf in de regio van Rotterdam. Zeer snel opgeleverd en volledig naar wens! Zeker aan te bevelen!

Fijne samenwerking met Slim Besteed!

Slim Besteed heeft mijn bedrijf online aanzienlijk verbeterd. Ik was op zoek naar een webbureau in Rotterdam, eenmaal in gesprek was de keuze snel gemaakt. Ik ben buitengewoon tevreden met de resultaten die ze hebben geleverd. Als eigenaar van een klein bedrijf was ik op zoek naar manieren om mijn online aanwezigheid te vergroten en mijn klantenbestand uit te breiden, Slim Besteed heeft dat precies voor mij gedaan.

Fascinatio Boulevard 562 2909 VA Capelle aan den IJssel

010 360 23 89

Over Slim Besteed

Vaak beschikken organisaties niet over alle benodigde digitale vaardigheden. Daarom is het verstandig om jouw digitale bedrijfsvoering uit te besteden aan een ervaren bureau dat bekend is met de nieuwste technologieën. Als digitaal bureau in Rotterdam verbeteren wij jouw online aanwezigheid en helpen wij jou graag verder met websitebouw en digitale marketing. Altijd met volledige transparantie en eerlijk advies.