Zeer deskundig en prettig in de omgang

Marcella is een kanjer, ze heeft me goed geholpen vanaf het 1 ste moment. Daadkrachtig en zeer betrokken bij mijn situatie. Bedankt voor de fijne samenwerking!

• Betrokkenheid

Aanpak tot op de bodem en geregeld tot in de puntjes

Fantastisch werk geleverd. En dat niet alleen door de standaard aspecten aan te pakken, maar ook om verder te kijken tevens mee en vooruit te denken. Niet onbelangrijk te vermelden dat de schrijftaal van de tegenpartij geanalyseerd werd 'wie hebben we voor ons'. Kunnen we hier ook wat mee? Ik ben er dan ook van overtuigd dat dit niet beter had gekund, vandaar dan ook een dikke 10. (ondanks ik dat niet zo snel zal geven)

• Betrokkenheid

Snel, duidelijk, betrokken en vriendelijk

Marcella heb ik ervaren als een persoonlijk betrokken en pittige advocaat die snel reageert, goed communiceert en tijd voor me heeft genomen. Ze is zeer bedreven in het opstellen van scherpzinnige en pittige juridische brieven die haar deskundigheid benadrukken. Tegelijkertijd zoekt ze op een prettige manier naar een constructieve oplossing. Ik had geen betere keus kunnen maken en het is uiteindelijk tot een mooie oplossing gekomen. Bedankt!

• Betrokkenheid

Duidelijke toelichting en inspirerende voorbeelden

Mooie presentatie en een volledig verhaal en toelichting op de meest voorkomende HR vraagstukken

• Betrokkenheid

Ik heb het contact met Marcella as erg fijn ervaren. Ik werd snel geholpen en ze heeft alles heel duidelijk uitgelegd.

• Betrokkenheid

Prettig contant en een uitstekend resultaat

Ik heb met Idske de Vries fijn contact gehad. En ben zeer tevreden met het resultaat wat we behaald hebben.

Fijn contact, adequate oplossing

Marcella heeft mij op hele prettige en snelle manier geholpen. De informatie was helder en haar advies doeltreffend.

• Betrokkenheid

Vriendelijk, zelfverzekerd en efficiënt.

Een ex-collega had Amica Advocaten aanbevolen en ik ben erg blij dat zij dat heeft gedaan.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig en betrokken. Zeer scherp in het verwoorden en schrijven van de juridische brieven. Een advocaat die als het indien nodig is niet alleen naast je staat maar ook voor je gaat staan. Chapeau!!!

Zinvol!

De training arbeidsrecht was zeer leerzaam, met veel voorbeelden uit de praktijk zowel vanuit de deelnemers als vanuit Idske en Marcella. Met de andere deelnemers kon fijn gespard en ervaringen uitgedeeld worden. Idske en Marcella hebben een hele leerzame training en presentatie voorgezet. Deze ervaring kan ik zeker meenemen naar ons bedrijf.

• Betrokkenheid

Veel informatie, niet te, maar zeer relevant

Zie bovenstaand

Top training!

Training arbeidsrecht voor (HR) managers , actuele en praktische voorbeelden uit de (rechts)praktijk vanuit zowel werkgevers- als werknemersperspectief.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Informatieve training van Amica Advocaten

Training gevolgd van Amica Advocaten over arbeidsrecht voor HR-managers. Heel interessant om bij te wonen en goed te volgen. Er werden veel casussen uit de praktijk aangehaald en ook in gegaan op de relevante cao’s van de aanwezigen. Een leerzame ochtend met veel nieuwe inzichten!

Leuk & leerzaam!!

Leuke en leerzame training arbeidsrecht met goede praktijk voorbeelden. Echt een aanrader voor HR managers! Marcella en Idske, bedankt voor de training!

• Betrokkenheid

Ik ben geweldig geholpen!

Idske de Vries heeft mij in een tijd wanneer er aan een van de pijlers van je leven zonder toedoen van jezelf getornd wordt. Dit is een tijd waar veel vragen opkomen en je iemand nodig hebt die zin van onzin kan scheiden. Idske heeft mij bijgestaan met slim juridisch advies en een gezonde dosis empathie. Ik kan iedereen haar diensten ten zeerste aanraden!

Vriendelijke ondersteuning tijdens VSO onderhandelingen

Marcella heeft mijn VSO vastgesteld samen met mijn werkgever. In goed vooraf bedachte stappen is het tot een oplossing gekomen. Steeds is mij gevraagd of ik akkoord was met de acties die Marcella wilde gaan doen. Ik heb het als erg prettig ervaren ondanks de situatie waar ik in verkeerde

• Betrokkenheid

Idske neemt de tijd om goed naar je vraag of probleem te kijken en luisteren. Om gezamenlijk tot een goed plan en/of oplossing te komen.

• Betrokkenheid

Helder, concreet en vlot advies

Amica Advocaten heeft Flinter voorzien van helder, concreet en vlot advies op het gebied van arbeidsrecht. Met hun diepgaande kennis over de nieuwste ontwikkelingen in deze sector hebben zij ons uitstekend ondersteund bij belangrijke beslissingen. Bij complexe juridische vraagstukken weten zij een helder advies te formuleren.

• Betrokkenheid

Professioneel, snel en met humor

Ben heel tevreden over de hulp. Reacties kwamen vlot en vergezeld met uitleg. Heel fijn. Daarbij ook gezellig en met humor, dat maakte de noodzaak een advocaat in te schakelen een prettige ervaring. Absolute aanrader.

Snelle en correcte hulp

Super snelle reactie, en hulp bij gestelde arbeidsvoorwaarden. Volledig en correct. Kostbaar, maar dat is het hopelijk waard :-)

Ze was echt geweldig!!

Ik was super gestrest en ze hield me rustig en was er altijd voor mij. Ze krijgt van mij een dikke 10!!

• Betrokkenheid

Vriendelijk, kundig, vlotte reacties, daadkrachtig, betrokken, geduldig

Marcella heeft mij heel fijn geholpen. Bovengenoemde eigenschappen hebben een positieve draai gegeven aan een toch vervelende situatie.

super goed

ze hebben mij heel goed geholpen

• Betrokkenheid

een verademing hoe deze dame kundig en voortvarend te werk gaat tov andere kantoren.

Wij zijn jaren aan het strijden geweest met de NAM in Groningen om onze aardbeving ellende opgelost te krijgen. Eerst zonder een advocaat maar dat bleek een onmogelijke opgave. Wij zijn in contact gekomen met Mevr. Spithoff en het eerste wat je gelijk opvalt is dat ze goed te benaderen is , zowel telefonisch als via de mail. Je wordt als ze niet te bereiken is snel terug gebeld. In het proces met de nam laat ze zeker haar ervaring zien en ook de tegenpartij kan hier niet om heen. Inmiddels zijn we tot een uitspraak gekomen en hebben ons gelijk gekregen zodat wij het kunnen afsluiten. Hierbij raden wij een ieder dan ook aan om met dit kantoor in zee te gaan.

• Betrokkenheid

Uitstekend advies om snel tot een oplossing te komen

Idske heeft mij zeer goed geholpen bij een arbeidsconflict over een concurrentiebeding. Dankzij haar pragmatische en oplossingsgerichte aanpak zijn we tot een goede oplossing gekomen die mijn werkzaamheden bij mijn nieuwe werkgever niet beperkt.

Hoogend 6

8601 AE Sneek