Ben zeer tevreden over de gegeven zorg
goede behandeling van mijn gebit en klantvriendelijk
Er was een stuk van mijn kroon scherp afgebroken. Deze door de tandarts glad gemaakt. Kon binnen 2 dagen terecht voor deze afspraak
Belangrijk op de afgesproken tijd worden behandeld,mondhygiëne dame vriendelijk ( omdat ze Sliedrechtse is)is altijd pijnlijk en vervelend maar ik weet waarvoor ik het doe.
Al vanaf jongs af aan kom ik bij tandarts Viskil. Altijd prima behandeling. Loopt wel vaak uit, maar hiermee hou ik voorafgaand al rekening qua planning.
Prima
Vanuit de wachtruimte kijk je naar verschillende deuren, maar daarachter wordt goed (efficiënt en effectief) samengewerkt. Het zijn echte vakmensen en de patiëntendossiers zijn prima op orde. Ik ga altijd met een rustig gevoel naar de tandarts en mondverzorger toe; volledig vertrouwen in hun competentie. De receptie past prima in dit plaatje: vriendelijk, communicatief vaardig en natuurlijk vakbekwaam.
Goede voorlichting over het poetsen Ivm tandsteen.
Uitstekend
Ingreep is goed verlopen en goed gegaan.
Zeer goed
Al vele jaren kom ik hier over de vloer, er word hard gewerkt goed uitgelegd en altijd tijd voor een lolletje. Een hele grote aanrader.
Deskundig, vriendelijk en duidelijke uitleg ivm behandelplan en te verwachten kosten .
Bedankt voor de mooie review en complimenten, we zien u graag weer terug!
Goede uitleg wat er gaat gebeuren en je hebt het gevoel dat je in goede handen bent. Goed samenwerkend team
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Dank u wel voor het invullen van de review.
Kundig, maar nerveus. Onverwachte behandelingen zorgen voor frustratie bij arts én assistente. "Klantenkaart" wordt goed ingestudeerd......
Dank u wel voor het invullen van de review en het mooie cijfer. De tandarts zijn zorg is een goede mondgezondheid van zijn patiënt, dit vergt in sommige gevallen enige inspanning. Wij vinden het vervelend dat u dit heeft ervaren als frustratie van het team, onze excuses daarvoor. We zien u graag weer terug bij Mondzorg Viskil
Tandarts is altijd vriendelijk, legt de behandeling goed uit en is volgens mij een vakman.
Wat een mooie review, Bedankt voor het compliment en het mooie cijfer!
Tandarts Viskil is een zeer kundige tandarts. Het enige nadeel is de wat lange wachttijd in de wachtkamer.
Dank u wel voor het mooie compliment. Jammer om te lezen dat u wat langer heeft moeten wachten tot u naar binnen werd geroepen. We doen ons best de planning zo goed mogelijk te volgen, het heeft onze aandacht! Graag tot ziens in onze praktijk!
duidelijk
Dank u wel voor het invullen van de review. Tot ziens in onze praktijk!
Ik ben goed en duidelijk geholpen.
De tandarts is blij met uw review en het prachtige cijfer. Tot ziens in onze praktijk!
Behulpzaam met veel aandacht mijn gebit van tandsteen afgeholpen
Bedankt voor de voldoende en de review. We zien u graag weer terug in onze praktijk!
Hartelijk welkom, geen of nauwelijks wachttijd. Duidelijk gezegd wat er ging gebeuren. Toen ik mijn afspraak wilde verzetten , was daar alle begrip voor en was er snel een nieuwe afspraak gemaakt. De wijze waarop hiermee werd omgegaan vond ik geweldig. Compliment aan de balie medewerkster.
Bedankt voor uw prachtige review en het mooie cijfer. Graag tot ziens bij Mondzorg Viskil!
Ik voel me gehoord en begrepen
Dat is een mooi compliment, dank u wel daarvoor! We zien u graag weer terug in onze praktijk
Erg tevreden
Dank u wel voor het mooie cijfer. Wij zien u graag terug in onze praktijk!
Het behandelingstraject van mijn dochter is al enige jaren aan de gang. Dankzij het hele team (van zowel tandartsen, assistentes en receptionisten) is dit héél goed verlopen. We zijn er nog niet, maar mijn dochter heeft het volste vertrouwen. Iedereen heeft haar altijd op de juiste manier gehoord en behandeld. Voor ons heel belangrijk en onze dankbaarheid is groot!
Een review om blij van te worden! Dank u wel voor het vertrouwen in onze praktijk.
Let op - Behandelaar: D. den Braven- Vermeulen
Thorbeckelaan 116
3362 BV Sliedrecht
Sinds 2000 werken de tandartsen van Tandheelkundig Centrum Carabelli samen met hun patiënten aan een optimale mondgezondheid. Kwaliteit en persoonlijk contact staan bij ons gemotiveerde team centraal. Goede mondzorg is belangrijk voor een stralende lach en voor uw algehele gezondheid.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.