Filters

10

Wordt goed geholpen

In het verleden veel problemen gehad met personeel en jullie hebben mij daar goed mee geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, prettig en duidelijk

Prima, prettig en goed contact een onze contactpersoon. Goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet pro actief in terugkeren naar werk

Bedrijfsartsen gaan te vaak af op alleen het verhaal van de medewerker en geven dan een advies. Slecht bereikbaar, worden nooit teruggebeld.

  • Aanbevelen? Nee
8

Fijne ondersteuning en goede communicatie

Er wordt consequent en duidelijk gecommuniceerd. Ook is Richting integer in de rol die zij vervult, waarbij zorgvuldig wordt omgegaan met de belangen van zowel de werknemer als de werkgever.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Heb een heel goed contact met Maarten Hendriks

  • Aanbevelen? Ja
7

Duidelijk, maar

Het portaal is duidelijk en overzichtelijk. Misschien het stukje waar jezelf een stukje informatie kunt achterlaten over de "zieke" mag wat mij betreft groter. De arbodienst was van ouds her op de hand van de werkgever, nu meer op de hand van de werknemer (in sommige gevallen te). Wij hebben 2 voorbeelden hierin waar het echt anders had moeten gaan. De werkgevers kent zijn medewerkers, ziet hen elke dag of veel vaker dan de Arboarts. Volledig afgaan de werknemer zou moeten kunnen, maar als de werkgever gaat aangeven dat zaken vreemd zijn in wat wordt gezegd aan de werkgever vs de Arboarts moet hier toch echt een lampje gaan branden en actie worden ondernomen. Achterliggende verhalen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Heb nog geen ervaring

Nog geen hulp nodig gehad

  • Aanbevelen? Ja
6

Geen langdurig verzuim.

nvt

  • Aanbevelen? Nee
5

Alleen tevreden door fijne contact met casemanager Dani Vermeer

Buiten het fijne contact met Dani Vermeer ben ik eigenlijk niet tevreden met Richting. Er worden fouten gemaakt, verschillende artsen hebben verschillende adviezen voor dezelfde medewerker wat ons in vervelende juridische positie brengt. Bezoeken inplannen duurt lang en opvolging ook. Soms moet ik wel 2 weken wachten op een advies na een consult.

  • Aanbevelen? Nee
8

Pretty good, sometimes complicated

I am grateful for the assistance of our case manager to guide me through the process as it is not something i am used to being based in the UK. I am kept up to date at all stages and informed when i need to take any action.

  • Would you recommend us? Yes
8

goed

een aantal jaren geleden goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
6

Voor MBA nog geen ervaring met Richting gehad

Bij de andere bedrijven (Van Muijen Betonbouw en Van Muijen Betonbouw Oost) goede ervaringen met Richting.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede samenwerking

Goede afspraken en prettige samenwerking met de casemanager!

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Als ze je kunnen helpen doen ze dat ik heb 50 jaar de zaak en nog nooit een ziek melding gehad dus dit was voor mij helemaal nieuw en ik stond er helemaal alleen voor

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

De contactpersoon bij Richting, Lolita Brouwer, handelt zeer adequaat en is zeer professioneel. Ik wil haar bij deze (nogmaals) een groot compliment geven

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en overzichtelijk

Het programma werkt heel erg gemakkelijk. Het is zeer overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen ziekte

Heb bijna geen ziekte

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundig en accuraat

Goed bereikbaar, accurate dienstverlening, geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede en bruikbare ondersteuning

  • Aanbevelen? Ja
1

Het is voor mij altijd een drama om een ziekmelding te doen.

In mijn bedrijf werken twee mensen fulltime. t.w. een medewerker en ik zelf. Als de medewerker zich ziek meldt, komt er onverwachts heel veel op mijn schouders terecht. Ik vind dat een ziekmelding dan zonder veel moeite gedaan moet kunnen worden. Echter ik stuit hier op een tijdrovende klus, die ik zelfs niet altijd dezelfde dag afgerond krijg (en er zelfs soms maar van afzie, in de hoop dat de hersteldatum binnen de wachtdagen gaat vallen). Ik heb te maken met meerdere partijen, t.w.: Richting, Xpert suite, AON en Nedasco. Wie is wie ? Wat doen ze voor me ? Hoe zijn ze bereikbaar ? Deze noodkreet heb ik al meerdere keren geuit. Er word me dan wel uiteindelijk in een persoonlijk contact (bv. een telefonisch gesprek) een shortcut aangereikt, die ik in geval van nood, als het echt niet lukt om een melding te doen, kan gebruiken. Die shortcut omschrijf ik op papier zorgvuldig en bewaar ik bij mijn verzekeringspapieren. Bij de volgende ziekmelding (doorgaans geruime tijd later) blijkt deze shortcut meestal niet meer te werken, doordat er binnen een organisatie dingen zijn veranderd. Dat blijkt dan ook weer een doodlopende weg te zijn ! Ik heb een 21-paginagrootte "Handleiding Xpert Suite" uitgeprint. In mijn vrije tijd heb ik me daarin verdiept, maar ook daar begrijp ik niet veel van. In ieder geval helpt dat mij ook niet verder. Omdat het hele systeem rond deze verzekeringspolis erg klantonvriendelijk is en Richting ook niets doet om hier verbetering in aan te brengen, is mijn beoordeling de laagst mogelijke. Met vriendelijke groet, Piet van den Brink (ik ben geen robot)

  • Aanbevelen? Nee
5

Richting doet het goed alleen de Site is niets

Vind de site te ingewikkeld je moet heel lang zoeken naar berichten die men moet invullen ook de hele opzet vind ik niet echt handig

  • Aanbevelen? Nee
7

Goed

.

  • Aanbevelen? Ja
5

Duurt vrij lang voordat er echte actie ondernomen wordt. Afgestudeerde arbo artsen in zetten.

Ik heb nu tot twee keer toe meegemaakt dat een jonge medewerker langdurig thuis zat met psychische vage klachten. Na een tijd thuis zitten weer geleidelijk aan het werk en vervolgens zeggen ze hun baan op. Beginnen voor hun zelf (kapster) dan hoor je van klanten dat de betreffende persoon voor haar zelf is begonnen als kapster en haar klanten benaderd heeft om bij haar te komen en dat ze achteraf helemaal niet ziek is geweest. of ze beginnen vrolijk aan een nieuwe baan en er is niks meer aan de hand. Deze twee voorbeelden zijn ons overkomen keer op keer bij een arbo arts in opleiding geweest had wel wat dieper op in mogen gaan en vervolgens mag je als werkgever niks weten. erg frustrerend!!

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik heb 2,5 jaar geleden gebeld en moet nu nog teruggebeld worden

Ik heb 2,5 gebeld met het verzoek contact met mij op te nemen over een medewerker die zich mogelijk ziek wilde gaan melden op psychische gronden. Ik ben nog steeds niet teruggebeld en heb toen zelf maar een ander bedrijf in de arm genomen om het probleem met de medewerker op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Veijne

Goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bijster 11

4817 HZ Breda

076 52 301 46

[email protected]

Over Richting

Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.