Ik heb deze week iemand voor het eerst ziek gemeld. Komt er van jullie kant richting mij dan ook een contact moment? Ontvang ik een stappenplan in dit proces? groet, Moniek
Beste Moniek, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Inmiddels is er kennisgemaakt met de vaste casemanager van OrthoCare Leusden. Samen hebben jullie de verzuimbegeleiding van Richting en de Wet verbetering poortwachter stappen besproken. Tevens is er afgesproken regelmatig contact met elkaar te onderhouden en jullie te ondersteunen en adviseren gedurende het verzuimtraject. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Uw casemanager
Goed beter best
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve review en de mooie score van 10! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst nog vragen of suggesties hebben, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Heb richting nu zelf ervaren omdat ik zelf ziek was, dus een keer aan de andere kant. Goede communicatie, duidelijke afspraken.
Beste Sonja, Wat een mooie review! Het is fijn om te horen dat u onze communicatie en afspraken als duidelijk en goed heeft ervaren, vooral nu u zelf aan de andere kant stond. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Er wordt meegedacht na ziekmeldingen op individueel niveau en op prettige wijze gecommuniceerd met zieke medewerkers
Beste klant, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Het doet ons goed te horen dat u onze communicatie en persoonlijke aanpak bij ziekmeldingen waardeert. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
In het langdurige en complexe verzuimtraject van mijn medewerker wordt ik altijd tijdig en deskundig begeleid.
Beste Sasja, Wat een mooie score! We begrijpen dat een langdurig en complex verzuimtraject uitdagingen met zich mee kan brengen. We vinden het dan ook fijn om te horen dat u onze begeleiding hierin als prettig ervaart. Voor vragen in de toekomst, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Regelmatig contact met Richting i.v.m. zieke medewerker. Wordt snel en accuraat geholpen.
Beste Brigitte, Dank voor deze mooie review! We zijn blij te horen dat we u snelle en goede ondersteuning bieden. Fijn dat u het regelmatige contact als prettig ervaart. We waarderen uw aanbeveling! Groet, Het team van Richting
Teleurgesteld in de wijze waarop er gecommuniceerd wordt en de wijze waarheid als werkgever niet of nauwelijks gehoord zijn. Meeste keren aan gegeven dat we ons niet kunnen vinden in het hele verhaal, en daar is naar ons inzien weinig tot niks gedaan. Als je nog geen hartklachten heb dan krijg je ze hiervan zeker. Een zeer stress volle bijna twee jaar, die uiteindelijk tot een bizar ontknoping ten einde kwam.
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Zojuist heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen om uw verhaal te horen. Zoals besproken zal uw casemanager na uw vakantie opnieuw contact met u opnemen om uitgebreider op uw zorgen in te gaan. Mocht u in de tussentijd contact met ons willen opnemen, dan kan dat uiteraard altijd. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
ben altijd netjes en correct behandeld ook als je vragen hebt kun je ze altijd stellen en word er correct mee omgegaan.
Beste klant, Hartelijk dank voor de mooie score van 9! Het is fijn om te horen dat u altijd netjes en correct bent behandeld en dat uw vragen goed zijn beantwoord. We waarderen uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Vriendelijk maar maar soms sneller en concreter
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij te horen dat u de professionals van Richting als vriendelijk ervaart! We nemen uw feedback mee, zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
De ervaring leert mij dat de arbodienst een hele duidelijke focus op de werknemer heeft. De bedrijfsarts kijkt niet in bedrijfsbelang (zoals de naam doet vermoeden).
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat uw ervaring niet geheel positief is. We streven ernaar om een balans te vinden tussen de belangen van zowel de medewerker als de werkgever. We nemen uw feedback ter harte en zullen dit meenemen! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Site werkt niet goed. Comunicatie is niet goed
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Uw casemanager heeft zojuist telefonisch contact met u opgenomen om uw zorgen te bespreken. We hebben uw verhaal aangehoord en vinden het vervelend dat de communicatie in het verleden niet naar wens is verlopen. Voor vragen over het systeem kunt u contact opnemen met uw verzekeraar. Mocht u in de toekomst vragen hebben over verzuim of preventie, dan staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik heb nog nooit zo een goede arbodienst gehad. Jullie zitten er bovenop. En dat is prima.
Beste klant, Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn ontzettend blij om te horen dat u Richting als positief ervaart en dat u onze proactieve aanpak waardeert. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Redelijk tot goed
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We waarderen uw feedback en nemen deze mee om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Onnodige tussenkomst naar mijn mening overbodig want nooit nodig en eerdere slechte ervaringen met soortgelijk bedrijf
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw casemanager heeft zojuist telefonisch contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de verplichting van werkgevers om aangesloten te zijn bij een arbodienst. Als u nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan onze professionals klaar om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
We hebben vanuit de VVAA onder aanneming en begeleiding vanuit richting. We hebben bij het ziek zijn van onze werknemer de ene na de andere casemanager. Vaak waren deze onervaren, enkele ook ronduit brutaal en zelfs niet altijd werknemers van richting zelf (ZZP'ers). Ze hebben ons weinig werk uit handen genomen, veel extra administratie en gedoe opgeleverd en op kosten gejaagd en bovenal niet begeleid bij de salarisreductie die hoort bij langdurig ziek zijn.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw casemanager heeft inmiddels telefonisch contact met u opgenomen om uw zorgen te bespreken. We hopen dat dit gesprek naar tevredenheid is verlopen. Heeft u in de toekomst nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
We signed up for your service and I am still waiting to hear from someone.
Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused by the delay in our response. Your case manager has reached out to you to discuss your concerns. We hope this will address the issue and meet your expectations. With kind regards, Richting
In het verleden heel fijn geholpen.
Beste Jos, Wat een mooie score! We zijn blij te horen dat u altijd goed geholpen bent, zowel nu als in het verleden. Dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Richting is goed voor de werknemer, niet voor de werkgever.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Uw casemanager heeft telefonisch contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met uw casemanager. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Volgens de overheid dit en regels dat. Terwijl je als ondernemer met de rug naar de muur staat en er geen verstand van hebt worden er dingen van je verwacht anders krijg je boete opgelegd. Heb hier gebruik van moeten maken maar de communicatie is nul, nul. Wanneer traject is af gelopen hoor je niks meer.
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij hechten veel waarde aan onze kernwaarden en handelen altijd conform de Wet verbetering poortwachter om de beste zorg en ondersteuning te bieden. Wij zouden graag de gelegenheid krijgen om dit verder met u te bespreken en te begrijpen waar wij verbeteringen kunnen aanbrengen. Wij zullen volgende week nogmaals proberen contact met u op te nemen.
Ben totaal niet te spreken over deze organisatie. Wordt niet aan afspraken gehouden en kunnen maar één ding en dat is jokken.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over organisatie. Uw onvrede is eerder besproken met uw casemanager en hij is hiervan op de hoogte. Mocht u uw ervaring nog eens willen bespreken met uw casemanager, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Eerder werd ik regelmatig gebeld door ons contactpersoon om te vragen naar de status van de ziekmeldingen, maar sinds we een andere hebben hoor ik nooit wat. Daarnaast vind ik ook dat de arboartsen weinig handvatten geven voor de reintegratie. Ze gaan maar een beetje mee met de werknemer en zijn erg afwachtend. Nu is dat bij sommige werknemers goed, maar bij andere niet.
Beste Iris, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. We vinden het belangrijk om te horen hoe u uw ervaring met onze dienstverlening is. Onlangs heeft uw casemanager contact met u opgenomen om uw zorgen te bespreken en duidelijkheid te scheppen over onze werkwijze en de wederzijdse verwachtingen. We hopen dat dit gesprek naar tevredenheid is verlopen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Nette en lieve begeleiding. Misschien iets te lief en mag het iets strenger. Oppassen dat we niet te betuttelend worden. Verder nette begeleiding en aardige mensen.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback! We zijn blij te horen dat u de begeleiding van onze professionals als prettig ervaart. We nemen uw opmerking ter harte zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Adequate actie
Beste Marion, Dank voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij te horen dat u onze ondersteuning als goed ervaart. Indien u in de toekomst vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Heel overzichtelijk en duidelijke site.
Beste klant, Bedankt voor deze mooie score! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Indien u in de toekomst vragen heeft, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik heb alleen maar goede ervaringen door de goede informatievoorziening en de hulp die geboden wordt als ik daarom vraag. De medewerkers zijn vriendelijk en beschikken over de juiste kennis. Wij vertrouwen op een voortzetting van de fijne samenwerking.
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Richting! We zijn blij te horen dat u alleen maar goede ervaringen met onze professionals heeft gehad en dat u vertrouwt op hun kennis en expertise. We kijken er naar uit om onze samenwerking voort te zetten! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.