Als we nog een rechtstreeks telefoonnummer van de betrokken medewerker krijgen wordt de 9 een 10 Restaurant Bistro DE ZEEBODEM Wijk 1-67 8321EM Urk tel 0527683292 b.g.g. 0527683762
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling en mooie score! Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review te schrijven. U geeft aan graag een rechtstreeks telefoonnummer te willen ontvangen. Zou u contact willen opnemen met uw casemanager om deze vraag te bespreken? Uw casemanager kan dan kijken hoe we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
ik zoek me wezenloos op de site als ik in gelogd ben naar de zaken die ik moet hebben; erg onoverzichtelijk en onduidelijk welke stappen je moet doen en de mail die gestuurd worden als je bijv. controle moet doen zijn erg dwingend
Korte directie lijntjes, denken mee en helpen je verder! Fijn om mee samen te werken.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat u onze directe communicatie en meedenkende aanpak waardeert. Het is fijn om te weten dat u onze samenwerking als positief ervaart. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Richting is een Arbodienst, die weinig tot geen actie onderneemt in geval er zieke werknemers zijn richting de werkgever. Je moet vooral zelf actie ondernemen om tot vorderingen te komen.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Na het telefonische contact met uw casemanager begrijpen we dat er ontevredenheid was over de communicatie en de voortgang van de behandeling van ziekmeldingen. Uw casemanager heeft nieuwe afspraken met u gemaakt om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. We hopen dat dit gesprek naar tevredenheid is verlopen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Weinig verzuim , maar als er iets is dan wordt er snel contact gelegd.
Beste klant, Bedankt voor uw review! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze snelle reacties en service. We waarderen uw vertrouwen in ons en uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Te veel om te benoemen
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij hechten veel waarde aan uw feedback en willen graag uw kant van het verhaal beter begrijpen. We hebben begrepen dat er meerdere malen telefonisch contact is geweest. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om uw klacht via onze website in te dienen, zodat we uw onvrede op een passende manier kunnen behandelen. Groet, Het team van Richting
Prettig contact met Liesbeth
Beste klant, Bedankt voor het geven van deze mooie review! Fijn om te horen dat u het contact met uw casemanager als prettig ervaart. Wij zullen dit aan Liesbeth doorgeven! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik heb lang nagedacht "wat" moeten we met Richting, totdat je er mee te maken krijgt. Tijdens de 2 jaar ziek ziek zijn van een werkneemster heeft Richting ons op de enige juiste manier ondersteunt. Richting heeft 2 jaar lang haar betrokkenheid betoont en alle administratieve beslommeringen uit onze handen gehouden. onze ervaring met Richting is UNIEK te noemen.....het tegenovergestelde van het UWV APPLAUS voor Richting.....en niet een week, maand of een jaar....nee, de gehele 2 jaar van ondersteuning
Beste klant, Wat een mooie en bijzondere review, hartelijk dank daarvoor! We zijn blij om te horen dat u Richting als 'uniek' ervaart. Het doet ons goed te weten dat we u tijdens de twee jaar ziekte van uw medewerker zo hebben kunnen ondersteunen. Uw complimenten over de betrokkenheid van onze professionals waarderen we dan ook enorm. Met warme groet, Het team van Richting
betrouwbaar, goede afspraken, goede overleggen
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling en de score van 10! We zijn blij te horen dat u onze begeleiding als betrouwbaar en goed georganiseerd ervaart. Uw positieve feedback waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Er word vrijwel direct gebeld zodra er een ziekmelding aangemeld wordt.
Beste klant, Dank voor het delen van uw ervaring met Richting! Fijn om te horen dat er tevreden bent over het snelle schakelen met onze professionals. Indien u vragen heeft, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Doordat er direct contact is met de vriendelijke case manager die zeer goed op de hoogte is, is een traject heel goed te volgen en krijgen we perfect advies. Heel fijn dat dit zo snel en duidelijk gaat.
Beste Iris, We zijn ontzettend blij met deze score! Fijn dat u direct contact heeft met uw casemanager zodat er snel geschakeld kan worden én natuurlijk dat u haar als vriendelijk ervaart. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Je hoopt als ondernemer geholpen te worden, maar dat is totaal niet het geval. Zeggen dat ze arbo-arts inzetten, maar blijkt achteraf ondersteuner te zijn. Daar kom je dan pas later achter....
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Uw casemanager heeft geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar helaas zonder succes. Daarom sturen wij u een e-mail met het verzoek om een telefonische afspraak in te plannen. Wij willen uw ervaring graag bespreken en samen tot een passende oplossing komen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
geen contact mee te krijgen om telefonisch zaken toe te lichten en te vragen.
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend dat we langs elkaar heen hebben gebeld. Na het gesprek met je casemanager begrijpen we je zorgen beter. Zoals besproken streven we er altijd naar om te handelen vanuit onze kernwaarden en kun je altijd contact met ons opnemen als je daar behoefte aan hebt! Groet, Het team van Richting
De keren dat ik contact heb gehad met Richting zijn prettig geweest. Ervaren consulenten en snelle actie. Zeer fijn!
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u prettig contact heeft gehad met ons onze professionals en tevreden bent over hun expertise. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Moet steeds inloggen wat niet gaat helpen doen ze niet aleen facturen sturen
Wij hebben niet vaak met ziekte te maken en gelukkig zijn onze medewerkers niet lang ziek, maar wat ik mee heb gekregen van de service van Richting is deze top! Je krijgt goede begeleiding bij zieke medewerkers.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat u positief bent over onze dienstverlening, ook al heeft u hier nog niet veel ervaring mee. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Mocht u in de toekomst vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
-
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw review, ook al heeft u nog niet veel ervaring met Richting. We zijn blij dat u tot nu toe positief bent over onze dienstverlening. Als u in de toekomst vragen heeft of meer ondersteuning nodig heeft, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Wat gaat goed: -snel contact met casemanager -snel contact met zieke medewerker -Verbetering Poortwachter wordt goed gevolgd en op tijd aan Werkgever doorgegeven. Wat kan beter: -casemanager houdt zich vast aan richtlijnen, weinig flexibiliteit hier omheen. Belerend naar zieke medewerkers en werkgever. In sommige gevallen terecht (wet moet nu eenmaal worden gevolgd, maar soms mag je ook als mens meedenken). -bedrijfsarts die ALLE integratieplannen met dezelfde voorzichtigheid opstart, ongeacht de oorzaak van verzuim. Groot gemis dat er GEEN contact is met werkgever. Zelfs als zieke werknemers eerder willen integreren, worden ze afgeremd. Er is niks mis met starten met halve dagen IN de bezetting. Ophouden met dat gepamper en meedenken om de economie draaiend te houden!!!!! Niet voor niets hoor je overal ineens zieke medewerkers die 2 jaar ziek zijn, en dan "ineens" weer hersteld.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Uw casemanager heeft inmiddels contact met u opgenomen om uw opmerkingen te bespreken. Wij hopen dat dit gesprek naar tevredenheid is verlopen. Feedback helpt ons om onze dienstverlening continu te verbeteren. Heeft u in de toekomst nog vragen of opmerkingen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Vriendelijk en snel opgepakt. Wat opvalt is dat een reguliere afspraak altijd 5 tot 6 weken duurt. In dit geval was er ineens direct tijd. Daarover heb ik mijn verbazing uitgesproken. Door ziekte van de bedrijfsarts kon de afspraak met onze medewerker niet doorgaan. Een vervolg afspraak is gepland en blijkt precies binnen de eigen risico termijn van de verzekeraar te passen. Dat is opvallend. We hebben als werkgever veel informatie aangeleverd. Daar is door de bedrijfsarts niets mee gedaan terwijl dit voor de beoordeling juist van groot belang was. De bedrijfsarts heeft mij pas NA de afspraak met onze medewerkers gebeld en was toen al overtuigd van een heel ander standpunt door onze medewerker. (hij gaf ook toe dat hij de stukken niet goed had gelezen). Hij concludeert een arbeidsconflict. Als hij de stukken had gelezen had hij door kunnen en moeten vragen over de gezondheidssituatie van onze medewerker. Niet alleen over het werk maar ook over zijn prive situatie (die alles behalve fijn is). Kortom de bedrijfsarts was niet voorbereid. Wij zijn van mening dat er GEEN arbeidsconflict is maar een verschil van inzicht waarbij de standpunten en de reactie en het gedrag van de medewerker, die voortdurend bij ons heeft aangegeven overbelast te zijn, niet voldoende zijn onderzocht. Richting neemt dit standpunt over zonder kritische houding en ondanks dat ik mijn bovenstaand standpunt heb gedeeld met de case manager. Het heeft er alle schijn van de het belang van de verzekeraar (niet te hoeven uitbetalen) voorrang heeft gekregen. Mijn andere bedrijven zijn aangesloten bij bij een andere arbodienst. Ik ga zeker nadenken over een maatschappij onafhankelijke arbodienst.
Wij zijn goed begeleid, en voor vragen kon ik altijd terecht bij onze case manager.
Beste Sylvia, Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat uw casemanager voor u klaar staat wanneer dat nodig is. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Dankbaar voor jullie support tijdens een moeilijke periode en jullie vakkennis en ondersteuning.
Beste Margriet, We zijn blij om te lezen dat u Richting als ondersteunend, begripvol en professioneel ervaart! Fijn om te horen dat de expertise en steun van onze professionals u in een moeilijke periode hebben geholpen. Dat is waar we het voor doen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Richting is een bedrijf waarbij de medewerkers goed met je mee denken en passend advies geven mbt zieke werknemers
Beste klant, Fijn om te horen dat u onze dienstverlening als prettig ervaart. We zijn erg blij met deze mooie score! Onze professionals denken graag met u mee en ondersteunen u graag wanneer u vragen heeft. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Al enige jaren zijn wij een tevreden klant van Arbodienst Richting. Fijn dat jullie er zijn voor het MKB.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie review en de score van 9! We zijn blij dat u al jaren tevreden bent met onze dienstverlening en dat we het MKB kunnen ondersteunen. Uw feedback en aanbeveling waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Adequate oplossingen en meedenken met zowel werknemer als werkgever.
Beste klant, Bedankt voor uw positieve review! Het is fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft met Richting. We streven er altijd naar om zowel de belangen van de medewerker als die van de werkgever te behartigen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
De structuur en de samenwerking met een casemanager zijn goed. Arbeidsdeskundig onderzoek wordt perfect uitgevoerd. Medewerkers krijgen voldoende (ruim) tijd op het spreekuur. De laatste jaren zijn we wel aan het worstelen met de bedrijfsarts(en) en daar zijn de ervaringen niet altijd naar wens. We krijgen daardoor te weinig handvaten om de re-integratie in lastige gevallen vorm te geven.
Beste Margot, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u Richting als een van de betere arbodiensten ziet. Uw casemanager heeft contact met u opgenomen om uw feedback te bespreken. Mocht u telefonisch contact hierover willen hebben, dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.