Mijn ervaring van Charissa van Richting is heel goed. Op een correcte manier neemt zij snel contact op met mij wanneer een medewerker ziek is. In goed overleg belt zij ook de medewerker gelijk op. Dit vaak al na 3 dagen. Het contact verloopt soepel, duidelijk en erg fijn. Dit geeft mij dan ook zeer goed gevoel omdat ik weet dat de begeleiding hierin laagdrempelig en correct verloopt.
Beste Vincent, Hartelijk dank voor je mooie review! Ik ervaar de samenwerking met jou en Maasdelta ook als zeer positief. Het is altijd fijn om even met je te sparren en samen tot mooie resultaten te komen. Met vriendelijke groet, Charissa
Goed
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het fijn om te horen dat onze professionals u een luisterend oor bieden. Mocht u in de toekomst vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Heel goed en prettig
Beste klant, Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat u onze samenwerking als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
fijn contact met stephanie en snelle reacties op mails
Beste klant, Hartelijk dank voor uw mooie review en score! Fijn om te horen dat u het contact met uw casemanager als prettig ervaart. Wij hebben uw complimenten aan Stephanie doorgegeven. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Fijne samenwerking
Beste klant, Bedankt voor het geven van de mooie review en score! We zijn blij te horen dat u de samenwerking als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan wij altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
De workshop geeft inzicht en handvatten om zelf je invloed op je werkdruk terug te pakken. Ingrid geeft herkenbare voorbeelden en ruimte voor interactie en zelfreflectie.
Beste Nelleke, Bedankt voor uw positieve feedback over de workshop. Het is fijn om te horen dat u inzicht en handvatten heeft gekregen over het thema werkdruk. We zullen uw complimenten met Ingrid delen! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Fijne gesprekken, luisteren aandachtig en geven goed advies
Beste Lobke, Wat fijn dat je onze begeleiding zo ervaart, hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Jouw casemanager, Sanne
Duidelijke visie En luisterend oor Heel prettig om mee te praten Vertrouwd !
Beste Charles, Fijn om te horen dat je ons contact als prettig hebt ervaren, en ik dat luisterend oor heb mogen bieden! Met vriendelijke groet, Manon Elise, arts.
Ik ervaar dat ze hun werk goed doen. Bedankt voor uw goede samenwerking.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve review en de fijne samenwerking. We waarderen uw complimenten enorm en zijn blij te horen dat u tevreden bent met ons werk. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Nog geen gebruik gemaakt
Beste klant, Hartelijk dank voor het geven van deze mooie beoordeling. We waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review te schrijven, ondanks dat u nog geen ervaring met ons heeft gehad. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Mag duidelijker naar werknemer, opbouw moet duidelijker per wanneer een opbouw ingaat, en hoe een opbouw er dan uit ziet.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het vervelend om te horen dat u het gevoel heeft dat uw verhaal niet aangehoord wordt. Wij streven ernaar zowel de belangen te behartigen van medewerker als werkgever. Mocht u uw onvrede nog eens willen bespreken, kunt u contact opnemen met uw casemanager. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
moeizaam. personeel ervaart gesprekken bedrijfsarts als middelmatig. zelf hulp gevraagd bij personeelslid en geen terugkoppeling
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat de communicatie met onze professionals niet naar verwachting verloopt. Uw casemanager heeft geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas hebben heeft zij u nog niet kunnen bereiken. Graag bespreekt uw casemanager uw onvrede met u zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Wordt niet gehoord als werkgever en je staat letterlijk met de rug tegen de muur!
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het vervelend te horen dat u zich niet gehoord voelt. Uw casemanager heeft vandaag telefonisch contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ervaring na laatste beoordeling verbeterd. Samen doorgesproken hoe bepaalde zaken anders zouden kunnen en werkt naar mijn idee voor beide partijen beter.
Beste Karrie, Hartelijk dank voor de mooie score en het delen van uw ervaring! We waarderen het dat we samen hebben kunnen bespreken hoe bepaalde zaken anders aangepakt kunnen worden. Het is goed om te horen dat deze veranderingen hebben geleid tot een positievere ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Mijn contact is met name met Kitty en zij is een TOPPER. Ze denkt mee, denkt in constructieve oplossingen en is eerlijk
Beste Linda, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u het contact met uw casemanager als prettig ervaart. Wij hebben uw complimenten aan haar doorgegeven. Mocht u vragen hebben in de toekomst, kunt u altijd contact met haar opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Altijd attent, alert en to the point.
Beste Caroline, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij hebben uw complimenten doorgegeven aan uw casemanager. Mocht u vragen hebben, kunt u altijd contact met haar opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
ik heb het gevoel dat ik als werkgever geheel buiten spel sta
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze communicatie. Uw casemanager heeft zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u nog niet kunnen bereiken. Uw casemanager zal het later nogmaals proberen zodat wij uw onvrede met u kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Zeer vriendelijk en professioneel geholpen
Beste klant, Bedankt voor het aanpassen van uw beoordeling! We zijn erg blij met de mooie score van 10. U heeft onlangs gehad met uw casemanager. We vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent over het contact met haar. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Originele beoordeling
Zie boven
Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. We zouden uw review graag met u bespreken. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u opnemen, maar kunnen u tot op heden helaas niet bereiken. We zouden alsnog graag met u in contact komen om uw review te bespreken. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Een goede arbodienst. Bij vragen wordt er snel gehandeld.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze professionals snel handelen wanneer dat nodig is. Mocht u vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
meedenkend en prima te bereiken
Beste klant, Dank voor het delen van uw ervaring! We zijn blij met uw mooie beoordeling. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Late terug koppeling van arbo arts resultaat en teveel wisseling van tussenpersoon.
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat uw ervaring met onze communicatie niet naar tevredenheid is verlopen. Uw casemanager heeft onlangs contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Hoe vaak ik ook vraag weg leg of er telefonisch contact met me opgenomen kan worden, dit is blijkbaar niet mogelijk.
Beste Janneke, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat het contact met onze professionals niet naar uw verwachting verloopt. Uw casemanager heeft vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om uw onvrede te bespreken. Helaas heeft zij u niet kunnen bereiken. Wij zouden alsnog graag met u in contact komen hierover. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
lijntjes zijn kort en de samenwerking met de casemanager verloopt heel goed. ze pakt zaken goed en adequaat op (verzuim) gevallen.
Beste Lisanne, Wat een mooie review en score! Fijn dat het contact met uw casemanager goed verloopt. Ik heb uw complimenten aan haar doorgegeven. Indien u vragen hebben, kunt u altijd contact met haar opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Goede samenwerking, Mag soms net wat scherper in opvolging en advies.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! We zijn blij om te horen dat u de samenwerking als prettig ervaart. We nemen uw feedback over de opvolging en het advies ter harte zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Duidelijk en bereidheid om te helpen én advies te geven
Beste klant, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u het contact met onze professionals als prettig ervaart. Mocht u vragen hebben, staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.