Filters

9

Goede planning

Met Richting altijd een goed contact, makkelijk te bereiken en goede overleggen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima arbodienst met wel enkele verbeterpunten.

Prima ervaring met Richting als ARBO dienst. Zeker met mijn casemanager Lotte. Enige verbeterpunten zijn de volgende: Is jouw casemanager er niet dan gaat niet alles van het leie dakje. Soms is er onduidelijkheid wie wat moet doen, 2e spoor etc. Eindbeoordeling laat erg lang op zich wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima contact en ondersteuning

Mijn vaste contactpersoon bij Richting is Dorry de Jong. Zij is goed bereikbaar en in staat erg goed advies te geven. Ons te wijzen op verplichtingen etc. Ik vind haar bijzonder vriendelijk, integer, kundig en hartelijk. Als ik het even kwijt ben in het land van Poortwachter mail of bel ik Dorry

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service, communicatie kan soms iets beter met het in contact houden van elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne samenwerking met casemanager

Wij hebben sinds begin dit jaar een nieuwe casemanager. Deze is zeer benaderbaar en heel fijn om mee samen te werken.

  • Aanbevelen? Ja
1

slechtste arbodienst in 30 jaar ervaring

casemanager ging niet voor werknemer zo snel mogelijk aan het werk maar luisterde enkel naar wens werknemer dat ze liever wat anders ging doen maar dat haar contract nog een half jaar liep. werknemer werd gepamperd en het doel van zsm terugkeren werd in geheel niet aan gewerkt door casemanager. na opstellen van een vaststellingsovereenkomst was de werknemer prompt hersteld op de dag van uitdiensttreden..........

  • Aanbevelen? Nee
10

Betrouwbare partner

Richting helpt mij als directeur overzicht te houden over verzuim. Ontzorgt mij in de begeleiding van zieke medewerkers. En helpt mijzelf om aandacht voor (over-)belasting te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
8

prettige samenwerking

wij hebben een zeer prettige case manager binnen richting

  • Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbaar

Ik ervaar de samenwerking met Richting als zeer prettig.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet professioneel en opdringerig!

Toen ik met mijn medewerker in het 2de spoor zat, werd ik heel opdringerig 7 keer door Richting gepusht om een traject van €5.600 aan te gaan met een door Richting aanbevolen bedrijf. Volgens UWV was dit helemaal niet nodig dus ik heb het gelukkig niet gedaan. Maar zij bleven maar pushen om het wel te doen. GELDKLOPPERIJ!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte arbo dienst

Assistente langdurig uitval na ongeluk. Ik krijg slechts 1 offerte voor reintegratie coach. Ik moet hiervoor kiezen en betalen terwijl het gaat om uitval door ongeval. Onvriendelijk personeel waarbij bejegening niet vriendelijk is. Offerte tekenen of er wordt gemeld bij UWV dat ik niet mee werk

  • Aanbevelen? Nee
5

Intensiteit van beoordeling van werknemer in een re-integratie kan verbetert worden.

Terugkoppeling van arbo arts gebeurt niet altijd naar werkgever. Werknemers zeggen soms andere dingen tegen werkgever dan dat arbo arts heeft gerapporteerd. Het plan blijkt dan niet overeen te komen? Met casemanager wel laagdrempelige contact mogelijk, dat is fijn! Bij stagnering van werknemer bij de re-integratie is er niet voldoende tijd voor eerdere beoordeling, moet ik als werkgever zelf beslissen wat goed is voor werknemer.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

Word netjes geholpen en altijd op tijd antwoord op onze vragen

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet prettig; de arbodienst is er voor werkgever En werknemer

Onvoldoende omdat richting alleen met de werknemer meepraatte, er niet voor ons leek te zijn. De zieke werknemer meestal alleen door een stagiaire werd gezien. De zieke werknemer palmde die helemaal in en de arbo richting ons geen enkele steun of informatie gaf die ons verder hielp in het proces.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

In nederland is het heel eenvoudig je ziek te melden na een conflict Richting zou zich wat harder moeten opstellen tegen dit zeer kostbaar misbruik! Uiteindelijk wordt richting door de werkgever betaald Dus lijkt het mij normaal dat je aan mijn kant staat Het is allemaal te soft Aanpakken dus

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel fijn om persoonlijk contact met vaste medewerker van Richting

Ik heb een vast contactpersoon en zij weet alles wat er in mijn bedrijf speelt en kan daar door mij goed adviseren en begeleiden Dat is een veilig gevoel!

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen inzet.

Partijdige inzet.

  • Aanbevelen? Nee
5

Niet efficient

Kan meer pro actief en meer denken aan de werkgever belangen. Denk even : als uw collega casemanager "ziek" is =arbeidsongeschikt of gestress is =NIET werk gerelateerd, Hoe beleeft u uw werkdruk? ( Werkgever of mede collega moeten weer voor opdraaien?)

  • Aanbevelen? Nee
8

Betrokkenheid en pro-activiteit vanuit huidige casemanager

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
8

Proactief en correct.

Een overzichtelijke en betrokken organisatie die goed op de hoogte is van ziekmeldingen en daar pro actief op reageert

  • Aanbevelen? Ja
10

goede begeleiding.

het is prettig dat als je zelf heel druk bent dat richting dan heel veel zorg bij je weghaalt en je attendeert op de acties die je moet nemen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Soepele communicatie over en weer!

Concrete afspraken en prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
4

AVG zeer. Slecht

Ik ben al 14 maanden uit dienst als leidinggevende van een zorginstelling en krijg nog steeds vertrouwelijke informatie doorgestuurd van oud medewerkers. Dit al herhaaldelijk aangegeven. Dit kan echt niet!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Nog geen ervaring nog geen ziekmelding

Ik heb deze week iemand voor het eerst ziek gemeld. Komt er van jullie kant richting mij dan ook een contact moment? Ontvang ik een stappenplan in dit proces? groet, Moniek

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bijster 11

4817 HZ Breda

076 52 301 46

[email protected]

Over Richting

Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.