Met Richting altijd een goed contact, makkelijk te bereiken en goede overleggen.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en hoge score! Fijn om te horen dat u tevreden bent over het contact met onze professionals. Mocht u ergens vragen over hebben, staan wij altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Prima ervaring met Richting als ARBO dienst. Zeker met mijn casemanager Lotte. Enige verbeterpunten zijn de volgende: Is jouw casemanager er niet dan gaat niet alles van het leie dakje. Soms is er onduidelijkheid wie wat moet doen, 2e spoor etc. Eindbeoordeling laat erg lang op zich wachten.
Beste klant, Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review! Zojuist heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen om de verbeterpunten te bespreken. Wij nemen dit mee zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Mocht u vragen hebben in de toekomst, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Mijn vaste contactpersoon bij Richting is Dorry de Jong. Zij is goed bereikbaar en in staat erg goed advies te geven. Ons te wijzen op verplichtingen etc. Ik vind haar bijzonder vriendelijk, integer, kundig en hartelijk. Als ik het even kwijt ben in het land van Poortwachter mail of bel ik Dorry
Beste Mireille, Hartelijk dank voor uw prachtige woorden en de hoge score! We zijn verheugd te horen dat u zo tevreden bent over het contact en de ondersteuning van uw vaste casemanager. Ze is erg blij met uw mooie complimenten. We begrijpen dat de Wet verbetering Poortwachter soms vragen kan oproepen, we zijn altijd beschikbaar om u daarbij te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Goede service, communicatie kan soms iets beter met het in contact houden van elkaar.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback! We zijn blij te horen dat u onze service als goed ervaart. We nemen uw feedback ter harte en nemen dit mee zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Wij hebben sinds begin dit jaar een nieuwe casemanager. Deze is zeer benaderbaar en heel fijn om mee samen te werken.
Beste Laura, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent over de samenwerking met uw casemanager. Zij is erg blij met uw compliment! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
casemanager ging niet voor werknemer zo snel mogelijk aan het werk maar luisterde enkel naar wens werknemer dat ze liever wat anders ging doen maar dat haar contract nog een half jaar liep. werknemer werd gepamperd en het doel van zsm terugkeren werd in geheel niet aan gewerkt door casemanager. na opstellen van een vaststellingsovereenkomst was de werknemer prompt hersteld op de dag van uitdiensttreden..........
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Zoals u weet, is uw klacht in behandeling bij onze klachtenafdeling. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Richting helpt mij als directeur overzicht te houden over verzuim. Ontzorgt mij in de begeleiding van zieke medewerkers. En helpt mijzelf om aandacht voor (over-)belasting te hebben.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat onze professionals u helpen het overzicht over het verzuim te behouden en dat ze u ondersteunen bij het bewaken van uw eigen welzijn. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
prima
Beste klant, Hartelijk dank voor deze mooie score! We waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
wij hebben een zeer prettige case manager binnen richting
Beste Cynthia, Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u het contact met uw casemanager als prettig ervaart. Bedankt voor uw aanbeveling en vertrouwen! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik ervaar de samenwerking met Richting als zeer prettig.
Beste klant, Hartelijk dank voor deze mooie score! We zijn blij te horen dat u de samenwerking met onze professionals als betrouwbaar en prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Toen ik met mijn medewerker in het 2de spoor zat, werd ik heel opdringerig 7 keer door Richting gepusht om een traject van €5.600 aan te gaan met een door Richting aanbevolen bedrijf. Volgens UWV was dit helemaal niet nodig dus ik heb het gelukkig niet gedaan. Maar zij bleven maar pushen om het wel te doen. GELDKLOPPERIJ!!
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Uw onvrede is toendertijd met uw casemanager besproken. We vinden het vervelend te horen dat u het contact zo heeft ervaren. Wij streven er altijd naar om zowel de belangen van werkgever als medewerker te behartigen. Mocht u uw onvrede willen bespreken, adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met uw casemanager. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Assistente langdurig uitval na ongeluk. Ik krijg slechts 1 offerte voor reintegratie coach. Ik moet hiervoor kiezen en betalen terwijl het gaat om uitval door ongeval. Onvriendelijk personeel waarbij bejegening niet vriendelijk is. Offerte tekenen of er wordt gemeld bij UWV dat ik niet mee werk
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij nemen uw feedback serieus en willen graag met u in gesprek om uw zorgen en onvrede te bespreken. Zoals afgesproken met uw casemanager, zullen we volgende week telefonisch contact met u opnemen om uw review te bespreken. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Terugkoppeling van arbo arts gebeurt niet altijd naar werkgever. Werknemers zeggen soms andere dingen tegen werkgever dan dat arbo arts heeft gerapporteerd. Het plan blijkt dan niet overeen te komen? Met casemanager wel laagdrempelige contact mogelijk, dat is fijn! Bij stagnering van werknemer bij de re-integratie is er niet voldoende tijd voor eerdere beoordeling, moet ik als werkgever zelf beslissen wat goed is voor werknemer.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het fijn om te horen dat het contact met uw casemanager prettig is. Uw casemanager heeft telefonisch contact met u opgenomen om uw feedback te bespreken. We waarderen uw input en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Word netjes geholpen en altijd op tijd antwoord op onze vragen
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het is fijn om te horen dat u onze dienstverlening als goed ervaart en dat u altijd netjes geholpen wordt. We doen ons best om snel en accuraat antwoord te geven op al uw vragen. U kunt dan ook altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Onvoldoende omdat richting alleen met de werknemer meepraatte, er niet voor ons leek te zijn. De zieke werknemer meestal alleen door een stagiaire werd gezien. De zieke werknemer palmde die helemaal in en de arbo richting ons geen enkele steun of informatie gaf die ons verder hielp in het proces.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachting voldeed. Wij streven er altijd naar de belangen van zowel werkgever als medewerker te behartigen. Mocht u de situatie nog eens willen bespreken of heeft u andere vragen, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met uw casemanager. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
In nederland is het heel eenvoudig je ziek te melden na een conflict Richting zou zich wat harder moeten opstellen tegen dit zeer kostbaar misbruik! Uiteindelijk wordt richting door de werkgever betaald Dus lijkt het mij normaal dat je aan mijn kant staat Het is allemaal te soft Aanpakken dus
Ik heb een vast contactpersoon en zij weet alles wat er in mijn bedrijf speelt en kan daar door mij goed adviseren en begeleiden Dat is een veilig gevoel!
Beste klant, Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed te horen dat u het persoonlijke contact met uw vaste medewerker zo waardeert. We vinden het belangrijk om betrokken te zijn bij uw organisatie en u zo goed mogelijk te adviseren. We vinden het fijn te horen dat dit u een fijn gevoel geeft. Dank voor uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Partijdige inzet.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Zojuist heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen om uw onvrede te bespreken. Wij streven er altijd naar de belangen van zowel werkgever als medewerker te behartigen. Mocht u de situatie nog eens willen bespreken, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met uw casemanager. Wij gaan graag met u in gesprek. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Kan meer pro actief en meer denken aan de werkgever belangen. Denk even : als uw collega casemanager "ziek" is =arbeidsongeschikt of gestress is =NIET werk gerelateerd, Hoe beleeft u uw werkdruk? ( Werkgever of mede collega moeten weer voor opdraaien?)
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Zojuist heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen om uw feedback te bespreken. Wij streven er altijd naar de belangen van zowel werkgever als medewerker te behartigen. Het spijt ons dat u dit anders ervaren heeft. Mocht u de situatie nog eens willen bespreken of heeft u andere vragen, dan willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met uw casemanager. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Zie hierboven
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u het contact met uw casemanager als prettig ervaart. U kunt altijd contact met ons opnemen wanneer u daar behoefte aan heeft. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Een overzichtelijke en betrokken organisatie die goed op de hoogte is van ziekmeldingen en daar pro actief op reageert
Beste klant, Bedankt voor uw mooie review! We vinden het fijn te horen dat u onze professionals als betrokken en proactief ervaart. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en de tijd en moeite die u genomen heeft om een beoordeling te schrijven. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
het is prettig dat als je zelf heel druk bent dat richting dan heel veel zorg bij je weghaalt en je attendeert op de acties die je moet nemen.
Beste Ronald, We zijn blij te horen dat u onze begeleiding als positief ervaart. We begrijpen hoe belangrijk het is om in drukke tijden iemand aan je zijde te hebben die je kan ontlasten en je helpt de juiste stappen te zetten. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Concrete afspraken en prettig contact.
Beste Anita, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en mooie score! We zijn blij dat u het contact met onze professionals als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik ben al 14 maanden uit dienst als leidinggevende van een zorginstelling en krijg nog steeds vertrouwelijke informatie doorgestuurd van oud medewerkers. Dit al herhaaldelijk aangegeven. Dit kan echt niet!!
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Uw casemanager heeft vandaag telefonisch contact met u opgenomen om de feedback te bespreken en op te lossen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het team van Richting
Ik heb deze week iemand voor het eerst ziek gemeld. Komt er van jullie kant richting mij dan ook een contact moment? Ontvang ik een stappenplan in dit proces? groet, Moniek
Beste Moniek, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Inmiddels is er kennisgemaakt met de vaste casemanager van OrthoCare Leusden. Samen hebben jullie de verzuimbegeleiding van Richting en de Wet verbetering poortwachter stappen besproken. Tevens is er afgesproken regelmatig contact met elkaar te onderhouden en jullie te ondersteunen en adviseren gedurende het verzuimtraject. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Uw casemanager
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.