Vreselijk slechte organisatie, een sorry en men denkt overal vanaf te zijn . Totaal niet meedenken met werkgever, alleen maar in het belang van de werknemer . In 1 woord waardeloos. Blij als ik van deze poppenkast organisatie af ben. Dikke vette min voor jullie.
Hartelijk dank voor het delen van uw review. Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring met onze organisatie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is belangrijk voor ons zodat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Wij begrijpen dat elke situatie uniek is en willen graag meer leren over uw specifieke ervaring om te zien hoe we deze in de toekomst kunnen voorkomen of verbeteren. Als u openstaat voor een gesprek, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen via [email protected]. Uw casemanager zal dan op een geschikt moment telefonisch contact met u opnemen. Uiteraard respecteren we uw keuze als u liever geen verdere communicatie wenst. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen de kans te krijgen om uw ervaring te bespreken en waar mogelijk te verbeteren.
Gedachten vanuit Richting is erg eenzijdig en gericht op de medewerker. Wordt naar ons idee weinig geluisterd naar werkgever en naar historie die bekend is bij werkgever. Wij voelen ons als werkgever weinig tot niet gehoord. Afspraken/ beleid/ opbouw verloopt erg standaard en minimaal op maat. Terugkoppeling na bezoek arts laat lang op zich wachten. Terugkoppeling is erg mager en veelal gericht op beperkingen. Mis hierin opbouw in wat wel kan en positieve benadering als medewerker meer kan als wat is aangegeven. Motivatie om te werken na een herstel toe ontbreekt. Dit al met regelmaat bij casemanager aangegeven.
Bedankt voor het delen van uw review. Inmiddels heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
Onze ervaringen de afgelopen jaren heeft ons geleerd dat deze ARBO dienst, met name de BA's weinig tot geen zicht hebben op hoe onze branche echt werkt en wat werkzaamheden van onze medewerkers feitelijk zijn. Adviezen zijn dan ook niet realistisch en praktisch niet uitvoerbaar waardoor je als werkgever, maar ook de werknemer, in een heel lastig pakket wordt geplaatst. Wij hebben hier helaas al meerdere malen mee te maken gehad.
Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad en dat u het gevoel heeft dat onze professionals weinig zicht hebben op uw branche en de werkzaamheden van uw medewerkers. Uw feedback is waardevol voor ons en we willen begrijpen waar er verbeteringen nodig zijn. Mocht u uw zorgen graag nader willen toelichten, kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Dan nemen we graag contact met u op om dit te bespreken.
Prettige adviseur(s) en adequate ondersteuning. Begrip voor langdurig zieken en de rol van werkgever.
Dank u wel voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u het contact met en ondersteuning van onze professionals als prettig ervaart. Als u in de toekomst verdere ondersteuning of advies nodig heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Zie boven.
Hartelijk dank voor deze mooie sterrenwaardering! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze samenwerking. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Altijd goed contact met casemanager. Er wordt snel gereageerd en alles gaat in goed overleg. Duidelijke adviezen en fijne hulp waar nodig m.b.t. regelgeving etc.
Dank u wel voor uw positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat u een prettig contact heeft met uw casemanager. We zijn blij dat u duidelijke adviezen en hulp krijgt wanneer dit nodig is. Als u in de toekomst verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wij ervaren onze samenwerking met Richting als waardevol. Een partij die met ons meedenkt en waar we op kunnen bouwen. Afspraken worden tijdig en correct nagekomen. Betrouwbare partij, wij hopen nog lang onze samenwerking voort te kunnen zetten.
Hartelijk dank voor deze mooi score! We vinden het fijn om te horen dat u onze samenwerking als waardevol en betrouwbaar ervaart. Wij kijken er ook naar uit om onze samenwerking met u voort te zetten! Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Door de veelheid aan partijen die blijkbaar iets moeten weten of te zeggen hebben wij een ziektemelding zie ik door de bomen het bos niet meer. Had dus nog nooit van Richting gehoord en bleek hier wel mee te maken te hebben vanwege een ziekmelding van een werknemer. Ik kan niet achterhalen of dit aan mij ligt, dat ik info niet goed gelezen had, maar bij het afsluiten van de verzekering voor onze werknemer had ik ineens met3 extra partijen te maken: via de tussen persoon naar de verzekeraar, naar het meldingen loket, naar Richting. De naam Richting doet geen belletje rinkelen of denken aan een ARBO dienst. Misschien handig om een naam te kiezen die voor zich spreekt. Dit kan ook een kerk, adviesburo, opvoedingsinstituur, school enz. zijn. Uiteindelijk wel prima contact gehad, met uitleg en goede informatie.
Bedankt voor uw openhartige feedback. We vinden het vervelend om te horen dat er bij de start van onze samenwerking onduidelijkheid was en kunnen ons goed voorstellen dat dit verwarrend voor u was. Uw ervaring helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke verwarring in de toekomst wordt voorkomen. We zijn blij te horen dat, ondanks de verwarring, uw contact met ons positief was en dat u goed geïnformeerd bent door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan wij altijd klaar om u te helpen.
Het systeem werkt goed, telefonische contact / terugbelverzoeken is nog iets waar winst behaald kan worden.
Hartelijk dank voor deze feedback. We zijn blij om te horen dat het systeem naar tevredenheid werkt. We waarderen het ook dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten waar we nog in kunnen verbeteren. We nemen uw feedback over het terugbellen serieus en nemen dit mee zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
prima
Bedankt voor uw positieve feedback! Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen.
geen ervaring
Hartelijk dank voor uw eerlijkheid! We begrijpen dat u tot op heden nog geen gebruik heeft gemaakt van onze diensten en daarom nog geen oordeel kunt vormen. We willen u laten weten dat, mocht u in de toekomst vragen hebben, wij altijd klaarstaan om kwalitatieve dienstverlening te bieden.
gewoon goed
Bedankt voor het delen van uw ervaring! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Ben tevreden over onze ervaringen met Richting. Beschikken over een vast contactpersoon, communicatie verloopt hierdoor ook soepeler.
Dank voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat de communicatie met de professional soepel verloopt. Mocht u in de toekomst vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
heel goed contact en overleg
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u het contact en overleg met uw casemanager als prettig heeft ervaren. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Zeer tevreden over hoe de arbopsycholoog mw. Dieben aandacht schenkt in mijn verhaal en ook meedenkt in het re-integreren. Ze vat goed samen waar het probleem ligt en geeft je ook advies in hoe je bepaalde negatieve gedachten om kunt zetten in positieve gedachten.
Hartelijk dank voor uw positieve review en voor het delen van uw ervaring met één van onze professionals. We zijn blij om te horen dat er met u meegedacht wordt en naar u geluisterd wordt. We zullen uw complimenten aan haar doorgeven!
Ondersteuning waar nodig, indien niet nodig dan kun je prima uit de voeten met de app.
Dank voor het delen van uw positieve feedback! Wij zijn blij om te horen dat onze dienstverlening aan uw verwachtingen voldoet. Mocht u in de toekomst vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
GEWELDIG
Dank u voor het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat u de samenwerking als positief ervaart! Uw feedback over het missen van contact ter afsluiting van 2023 is waardevol voor ons. Als u deze feedback nader wilt toelichten, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen via [email protected]. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren!
ik heb gelukkig nog geen ervaring
Geweldige service, attente medewerkers en snelle feedback.
Erg bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u onze dienstverlening als geweldig ervaart en dat onze professionals voor u klaar staan. Mocht u in de toekomst vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Richting werkt zoals gehoopt en verwacht. Fijn
Dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat onze samenwerking aan uw verwachtingen voldoet. Fijn dat u uw ervaring wilde delen!
Duidelijk advies
Wat een mooie sterrenwaardering en feedback! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Mocht u in de toekomst vragen hebben, laat het ons vooral weten.
Geven duidelijk en goed advies
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u snel en vakkundig wordt geholpen door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Ik mis de proactieve invulling van jullie ambitie. In het eerste gesprek werd gesteld dat richting een vernieuwende aanpak en geen traditionele arbodienst is Praktijk laat dit onvoldoende zien
3 keer contact gezocht, nooit teruggebeld. Overleg tussen werkgever en bedrijfsarts is niet mogelijk.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u moeilijk contact krijgt met onze professionals. We luisteren graag naar uw verhaal en vinden graag met u een passende oplossing. Uw casemanager zal deze week telefonisch contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Mocht u nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat ze snel zijn en mij goed hebben begeleid tijdens het ziekte verloop van mijn personeel.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! We begrijpen dat u zich zorgen maakt over het niet ontvangen van verzekeringsgeld. Uitkering op een dossier loopt via uw verzekeraar en niet via uw arbodienst. Daarom willen wij u adviseren contact op te nemen met uw verzuimverzekering. Mocht u in de toekomst vragen hebben, horen wij dat graag.
Originele beoordeling
Afgelopen winter heb ik een personeelslid ziek gehad voor een maand. Ik heb het verzekeringsgeld nog niet gehad, Bij mijn weten. Mvg Werner
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! We begrijpen dat u zich zorgen maakt over het niet ontvangen van verzekeringsgeld. Uitkering op een dossier loopt via uw verzekeraar en niet via uw arbodienst. Daarom willen wij u adviseren contact op te nemen met uw verzuimverzekering. Mocht u in de toekomst vragen hebben, horen wij dat graag.
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.