Ervaring met Casemanager is erg prettig, ook als er technische ondersteuning nodig is worden wij altijd snel en goed geholpen.
Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn blij te horen dat u prettig contact heeft met uw casemanager en dat u snel geholpen wordt door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
In het verleden veel problemen gehad met personeel en jullie hebben mij daar goed mee geholpen.
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Prima, prettig en goed contact een onze contactpersoon. Goed bereikbaar.
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn om te horen dat u prettig en goed contact heeft met de professional. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Bedrijfsartsen gaan te vaak af op alleen het verhaal van de medewerker en geven dan een advies. Slecht bereikbaar, worden nooit teruggebeld.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening en dat u ons moeilijk kan bereiken. Wij luisteren graag naar uw verhaal om deze situatie te bespreken. Uw casemanager zal deze week telefonisch contact met u opnemen om dit te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, dan horen wij het graag.
Er wordt consequent en duidelijk gecommuniceerd. Ook is Richting integer in de rol die zij vervult, waarbij zorgvuldig wordt omgegaan met de belangen van zowel de werknemer als de werkgever.
Heb een heel goed contact met Maarten Hendriks
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat u goed contact heeft met een van onze professionals. Wij zullen dit zeker aan hem doorgeven. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Het portaal is duidelijk en overzichtelijk. Misschien het stukje waar jezelf een stukje informatie kunt achterlaten over de "zieke" mag wat mij betreft groter. De arbodienst was van ouds her op de hand van de werkgever, nu meer op de hand van de werknemer (in sommige gevallen te). Wij hebben 2 voorbeelden hierin waar het echt anders had moeten gaan. De werkgevers kent zijn medewerkers, ziet hen elke dag of veel vaker dan de Arboarts. Volledig afgaan de werknemer zou moeten kunnen, maar als de werkgever gaat aangeven dat zaken vreemd zijn in wat wordt gezegd aan de werkgever vs de Arboarts moet hier toch echt een lampje gaan branden en actie worden ondernomen. Achterliggende verhalen.
Nog geen hulp nodig gehad
Bedankt voor het delen van uw review. U geeft aan nog geen hulp nodig te hebben gehad. Dat is natuurlijk fijn voor u als werkgever! Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben of vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
nvt
Hartelijk dank voor het delen van uw review. U geeft aan dat er nog geen sprake is geweest van langdurig verzuim. Dat is erg fijn voor u als werkgever! Mocht u in de toekomst vragen hebben, dan staan wij altijd klaar om u te helpen.
Buiten het fijne contact met Dani Vermeer ben ik eigenlijk niet tevreden met Richting. Er worden fouten gemaakt, verschillende artsen hebben verschillende adviezen voor dezelfde medewerker wat ons in vervelende juridische positie brengt. Bezoeken inplannen duurt lang en opvolging ook. Soms moet ik wel 2 weken wachten op een advies na een consult.
Hartelijk dank voor het delen van uw review. We vinden het fijn om te horen dat u het contact met uw casemanager fijn vindt! U geeft aan dat er fouten gemaakt worden, verschillende adviezen gegeven worden en dat u lang moet wachten op een consult. Graag luisteren wij naar uw verhaal. Uw casemanager zal morgen telefonisch contact met u opnemen om dit te bespreken. Wij kijken graag met u naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
I am grateful for the assistance of our case manager to guide me through the process as it is not something i am used to being based in the UK. I am kept up to date at all stages and informed when i need to take any action.
Thank you for your positive review! It's good to hear that your casemanager guide you through the process and that we stay in touch when you need to take action. If you have any further questions, please feel free to contact us, and we will be happy to assist you.
een aantal jaren geleden goed geholpen
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn dat u goed geholpen bent door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Bij de andere bedrijven (Van Muijen Betonbouw en Van Muijen Betonbouw Oost) goede ervaringen met Richting.
Dank voor het delen van uw review. U geeft aan nog weinig ervaring te hebben met Richting als arbodienstverlener. Mocht u in de toekomst vragen hebben of kunnen wij u ergens mee helpen, staan wij altijd voor u klaar!
Goede afspraken en prettige samenwerking met de casemanager!
Wat een mooie beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u de samenwerking met uw casemanager als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Als ze je kunnen helpen doen ze dat ik heb 50 jaar de zaak en nog nooit een ziek melding gehad dus dit was voor mij helemaal nieuw en ik stond er helemaal alleen voor
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review! Fijn om te horen dat u nog nooit een ziekmelding heeft gehad. Wij kunnen ons voorstellen dat de arbodienstverlening nieuw voor u is wanneer u hier nog niet mee te maken heeft gehad. Mocht u toch vragen hebben in de toekomst, kunt u deze altijd aan ons stellen. Wij helpen u graag verder!
De contactpersoon bij Richting, Lolita Brouwer, handelt zeer adequaat en is zeer professioneel. Ik wil haar bij deze (nogmaals) een groot compliment geven
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wij zijn blij om te horen dat u positief bent over uw casemanager. Wij zullen deze positieve review met haar delen! Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Het programma werkt heel erg gemakkelijk. Het is zeer overzichtelijk.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Fijn om te horen dat u het programma als overzichtelijk en duidelijk ervaart. Mocht u in de toekomst hier vragen over hebben of over andere zaken, staan wij altijd voor u klaar.
Heb bijna geen ziekte
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Natuurlijk erg fijn dat u als werkgever weinig te maken heeft gehad met ziekte in uw organisatie. Mocht u in de toekomst vragen hebben of gebruik maken van onze dienstverlening, staan wij uiteraard voor u klaar!
Goed bereikbaar, accurate dienstverlening, geen klachten.
Bedankt voor het delen van deze mooie sterrenwaardering! Goed om te horen dat u goed contact heeft met onze professionals en dat zij accuraat en deskundig handelen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Goede en bruikbare ondersteuning
Wat een mooie sterrenwaardering! We vinden het fijn om te horen dat u de ondersteuning van onze professionals als goed ervaart. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
In mijn bedrijf werken twee mensen fulltime. t.w. een medewerker en ik zelf. Als de medewerker zich ziek meldt, komt er onverwachts heel veel op mijn schouders terecht. Ik vind dat een ziekmelding dan zonder veel moeite gedaan moet kunnen worden. Echter ik stuit hier op een tijdrovende klus, die ik zelfs niet altijd dezelfde dag afgerond krijg (en er zelfs soms maar van afzie, in de hoop dat de hersteldatum binnen de wachtdagen gaat vallen). Ik heb te maken met meerdere partijen, t.w.: Richting, Xpert suite, AON en Nedasco. Wie is wie ? Wat doen ze voor me ? Hoe zijn ze bereikbaar ? Deze noodkreet heb ik al meerdere keren geuit. Er word me dan wel uiteindelijk in een persoonlijk contact (bv. een telefonisch gesprek) een shortcut aangereikt, die ik in geval van nood, als het echt niet lukt om een melding te doen, kan gebruiken. Die shortcut omschrijf ik op papier zorgvuldig en bewaar ik bij mijn verzekeringspapieren. Bij de volgende ziekmelding (doorgaans geruime tijd later) blijkt deze shortcut meestal niet meer te werken, doordat er binnen een organisatie dingen zijn veranderd. Dat blijkt dan ook weer een doodlopende weg te zijn ! Ik heb een 21-paginagrootte "Handleiding Xpert Suite" uitgeprint. In mijn vrije tijd heb ik me daarin verdiept, maar ook daar begrijp ik niet veel van. In ieder geval helpt dat mij ook niet verder. Omdat het hele systeem rond deze verzekeringspolis erg klantonvriendelijk is en Richting ook niets doet om hier verbetering in aan te brengen, is mijn beoordeling de laagst mogelijke. Met vriendelijke groet, Piet van den Brink (ik ben geen robot)
Vind de site te ingewikkeld je moet heel lang zoeken naar berichten die men moet invullen ook de hele opzet vind ik niet echt handig
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. U geeft aan het systeem niet erg handig te vinden. Uw casemanager heeft gisteren telefonisch contact met u opgenomen hierover. Zoals afgesproken, staat uw casemanager altijd klaar om u door het systeem te begeleiden. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
.
Hartelijk dank voor deze mooie sterrenwaardering! Mocht u in de toekomst vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ik heb nu tot twee keer toe meegemaakt dat een jonge medewerker langdurig thuis zat met psychische vage klachten. Na een tijd thuis zitten weer geleidelijk aan het werk en vervolgens zeggen ze hun baan op. Beginnen voor hun zelf (kapster) dan hoor je van klanten dat de betreffende persoon voor haar zelf is begonnen als kapster en haar klanten benaderd heeft om bij haar te komen en dat ze achteraf helemaal niet ziek is geweest. of ze beginnen vrolijk aan een nieuwe baan en er is niks meer aan de hand. Deze twee voorbeelden zijn ons overkomen keer op keer bij een arbo arts in opleiding geweest had wel wat dieper op in mogen gaan en vervolgens mag je als werkgever niks weten. erg frustrerend!!
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. U geeft aan dat het vrij lang duurt wanneer er actie ondernomen wordt vanuit Richting. Wij vinden het vervelend dat u dit zo ervaart. Wij zouden de situatie graag met u bespreken om te kijken naar een passende oplossing. Uw casemanager zal deze week nog telefonisch contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Ik heb 2,5 gebeld met het verzoek contact met mij op te nemen over een medewerker die zich mogelijk ziek wilde gaan melden op psychische gronden. Ik ben nog steeds niet teruggebeld en heb toen zelf maar een ander bedrijf in de arm genomen om het probleem met de medewerker op te lossen.
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.