Fijne mensen die je goed begeleiden
Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn blij om te horen dat u de samenwerking als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan wij altijd voor u klaar om te helpen.
Heb de dames op dit moment gelukkig minder nodig Maar kan altijd bellen Zijn en een luisterend oor Maar proberen ook met je mee te denken En oplossingen te zoeken
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat onze professionals voor u klaar staan waar nodig. Wij denken graag met u mee. U geeft aan de professionals nu minder nodig te hebben, maar mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen!
Onpersoonlijk benadering doormiddel van chatbot. Iets meer menselijkheid is wenselijk. Geen chatbot
Stom gelul over oplegde protocollen
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij nemen graag contact met u op om uw onvrede te bespreken. Uw casemanager zal deze week telefonisch contact met u opnemen om naar uw verhaal te luisteren en op zoek te gaan naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, hoor ik het graag.
Mijn Casemanager was acuut, vriendelijk en behulpzaam. Dat is was een goede ervaring omdat er jaren geen uitval was dus ik als kersverse ondernemer sprong in een geheel nieuw veld .
Hartelijk dank voor deze positieve review! Fijn om te horen dat uw casemanager vriendelijk en goed heeft geholpen. Wij kunnen ons voorstellen dat de arbodienstverlening nieuw voor u is wanneer u hier weinig te maken mee heeft gehad. Daarom vinden we het prettig om te horen dat u het contact als prettig heeft ervaren. Mocht u in de toekomst vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Doordat ik druk ben wil ik nog weleens wat vergeten, Richting helpt mij om mij er aan te herinneren. Gelukkig heb ik nog niet veel gebruik hoeven maken van de arbodienst maar ik weet zeker dat, als het nodig moest zijn, er goed gehandeld wordt.
Wauw wat een mooie review! We vinden het fijn om te horen dat u vertrouwen heeft in Richting en dat we goed zullen handelen wanneer dat nodig is. Ons doel is om kwalitatief goede dienstverlening te bieden. Mocht u in de toekomst vragen hebben of gebruik maken van onze dienstverlening, staan wij altijd voor u klaar.
Ik mail vaak, krijg geen reactie. Papieren komen niet. Geen antwoord op mijn vragen. Geven fouten toe >> wordt dan nog steeds niet opgepakt
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat u de communicatie met onze professionals als matig ervaart. Uw casemanager zal begin volgende week telefonisch contact met u opnemen om dit te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Elke keer een andere casemanager, medewerkers zijn zeer negatief over de arboarts,ik vind het vreselijk hoe deze medewerkers soms bejegend worden. Kunnen ze en wij niks mee. Bv alleen over zichzelf praten. Als de vervolgafspraak wordt gemaakt zien medewerkers dit als richtlijn dat ze in ieder geval tot die datum ziek zijn. Wat fijn is dat de afspraken bv plan van aanpak e.d. voor je bijgehouden worden wanneer je wat moet doen.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze professionals. Graag luisteren we naar uw verhaal en zoeken we naar een passende oplossing. Uw casemanager zal deze week telefonisch contact met u opnemen om dit te bespreken. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
MIjn ervaring is dat we opzich goed worden begeleid bij ziekmeldingen. Het vervelende is wel dat er vaak wisseling is welke casemanager je hebt, dat lijkt mij prettiger als dat altijd dezelfde is.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. U geeft aan dat er vaak wisseling is in onze casemanagers. Wij kunnen ons voorstellen dat u dit als niet prettig ervaart. Uw casemanager heeft zojuist telefonisch contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en een passende oplossing te zoeken voor uw verdere vragen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Als organisatie heb ik een vaste contactpersoon, waarmee ik waar nodig contact mee heb. Dat verloopt op een prettige manier.
Hartelijk dank voor deze mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze ondersteuning, de korte lijnen en het prettige contact met onze professionals. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Fijne communicatie met personen die weten waar ze het over hebben.
Wat een mooie sterrenwaardering! We vinden het fijn om te horen dat u de samenwerking als fijn ervaart en dat onze professionals de juiste kennis en expertise in huis hebben. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan wij altijd klaar om u te helpen.
Zeer betrokken. Snelle reactie en goed advies.
Bedankt voor uw positieve review. We vinden het fijn om te horen dat onze professionals betrokken zijn en u de samenwerking als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd bij ons terecht!
snelle en persoonlijke reacties. Goede begeleiding.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij te horen dat u het contact en de dienstverlening als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Sinds het vertrek van bedrijfsarts N. Koolmees (medio 2023) is de communicatie naar ons sterk verminderd. Er vindt nauwelijks pro-actieve terugkoppeling plaats en als er een verzoek is om persoonlijk teruggebeld te worden door de bedrijfsarts voor overleg wordt dit niet gehonoreerd. Ons bedrijf (en ik persoonlijk als contactpersoon) in relatie tot de arbodienst renderen alleen als deze trajecten sterk verbeteren.
Hartelijk voor uw review. U geeft aan dat de communicatie met onze professionals sterk verminderd is. We vinden het vervelend om te horen dat u dit zo ervaart. We nemen graag telefonisch contact met u op om dit te bespreken en na te gaan hoe we dit contact kunnen verbeteren. Uw casemanager zal begin volgende week telefonisch contract met u opnemen. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u deze altijd aan ons stellen.
zeer positief
Hartelijk dank voor het delen van deze positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de samenwerking met onze professional. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd bij ons terecht.
Wordt snel en correct gehandeld.
Dank u wel voor uw mooie review! We waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelheid en correctheid van onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Vaste contactpersoon ondersteunt en geeft waar nodig advies in een traject door voor ons grotendeels onbekend terrein.
Wat een positieve review! Hartelijk dank daarvoor. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat u ondersteunt wordt waar nodig. Mocht u in de toekomst vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Niet goed bereikbaar, luisteren niet goed naar wat je zegt als werkgever en zonder keiharde feiten laten ze je medewerker 5 weken thuis zitten.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat u het contact met onze professionals als niet prettig ervaart. We horen graag uw verhaal aan om tot een passende oplossing te komen. Uw casemanager zal deze week telefonisch contact opnemen om de situatie met u te bespreken. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Door de combi van verzuimverzekering met de arbodienst Richting en het wel lastige software pakket Xpersuite maar vooral dat in combi met de communicatie per mail en telefoon met onze casemanager, op dit moment Arthur Meenks hebben wij als bedrijf goed het ziekteverzuim in beeld en vooral wordt er wat meegedaan. En voldoen aan wetgeving (W. Poortw). Dank.
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u onze samenwerking als prettig ervaart. Ons doel is om kwalitatief goede dienstverlening te bieden. Fijn dat u daar tevreden over bent! Wij zullen het compliment doorgeven aan de professional! Als u in de toekomst nog vragen heeft, staan we altijd voor u klaar.
Goede begeleiding in de cases
Bedankt voor uw vriendelijke woorden! Het is ons doel om kwalitatieve goede dienstverlening te leveren. Fijn om te horen dat u hier tevreden over bent! Indien u in de toekomst vragen heeft, staan wij voor u klaar.
goede adviezen, coachend, komt afspraken na
Hartelijk dank voor deze positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en op ons kan bouwen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Zeer teleurgesteld over de gang van zaken hoe jullie met werkgevers omgaan. In het traject word er totaal niet naar de werkgever geluisterd. Werknemers zijn jullie verbaal de baas.
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. We betreuren het ten zeerste dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening en het contact met u als werkgever. We willen graag meer inzicht krijgen in uw ervaring. Mocht u bereid zijn om meer details te delen of heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We staan klaar om uw zorgen te bespreken en samen naar een passende oplossing te zoeken.
Prettig dat er een contactpersoon/casemanager is. Waarom geen 10? Dan moet het perfect zijn. Ik kan niet beoordelen of dat zo is, want zoveel ervaring hebben we (gelukkig) nu ook weer niet. Maar in alle eerlijkheid heb ik nu geen aandachtspunten.
Bedankt voor uw positieve review! We begrijpen uw punt en waarderen uw eerlijkheid. Het doet ons goed te horen dat u momenteel geen aandachtspunten heeft. Als u in de toekomst meer ervaring heeft met onze dienstverlening of toch nog aandachtspunten heeft, laat het ons vooral weten!
Wij zijn van het begin tot aan het eind dat iemand de WIA aanvraagt goed begeleid, stap voor stap. Dit vind ik erg fijn omdat het niet mijn alledaagse werk is.
Dank u wel voor uw positieve review en score van 8! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze begeleiding bij het aanvragen van de WIA. We begrijpen dat dit wellicht onbekend terrein is als u hier niet dagelijks mee te maken heeft. Als u in de toekomst verdere ondersteuning nodig heeft, staan we altijd voor u klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback!
Vreselijk slechte organisatie, een sorry en men denkt overal vanaf te zijn . Totaal niet meedenken met werkgever, alleen maar in het belang van de werknemer . In 1 woord waardeloos. Blij als ik van deze poppenkast organisatie af ben. Dikke vette min voor jullie.
Hartelijk dank voor het delen van uw review. Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring met onze organisatie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is belangrijk voor ons zodat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Wij begrijpen dat elke situatie uniek is en willen graag meer leren over uw specifieke ervaring om te zien hoe we deze in de toekomst kunnen voorkomen of verbeteren. Als u openstaat voor een gesprek, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen via [email protected]. Uw casemanager zal dan op een geschikt moment telefonisch contact met u opnemen. Uiteraard respecteren we uw keuze als u liever geen verdere communicatie wenst. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen de kans te krijgen om uw ervaring te bespreken en waar mogelijk te verbeteren.
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.