Zeer betrokken. Snelle reactie en goed advies.
Bedankt voor uw positieve review. We vinden het fijn om te horen dat onze professionals betrokken zijn en u de samenwerking als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd bij ons terecht!
snelle en persoonlijke reacties. Goede begeleiding.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij te horen dat u het contact en de dienstverlening als prettig ervaart. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Sinds het vertrek van bedrijfsarts N. Koolmees (medio 2023) is de communicatie naar ons sterk verminderd. Er vindt nauwelijks pro-actieve terugkoppeling plaats en als er een verzoek is om persoonlijk teruggebeld te worden door de bedrijfsarts voor overleg wordt dit niet gehonoreerd. Ons bedrijf (en ik persoonlijk als contactpersoon) in relatie tot de arbodienst renderen alleen als deze trajecten sterk verbeteren.
Hartelijk voor uw review. U geeft aan dat de communicatie met onze professionals sterk verminderd is. We vinden het vervelend om te horen dat u dit zo ervaart. We nemen graag telefonisch contact met u op om dit te bespreken en na te gaan hoe we dit contact kunnen verbeteren. Uw casemanager zal begin volgende week telefonisch contract met u opnemen. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u deze altijd aan ons stellen.
zeer positief
Hartelijk dank voor het delen van deze positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de samenwerking met onze professional. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd bij ons terecht.
Wordt snel en correct gehandeld.
Dank u wel voor uw mooie review! We waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelheid en correctheid van onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Vaste contactpersoon ondersteunt en geeft waar nodig advies in een traject door voor ons grotendeels onbekend terrein.
Wat een positieve review! Hartelijk dank daarvoor. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat u ondersteunt wordt waar nodig. Mocht u in de toekomst vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Niet goed bereikbaar, luisteren niet goed naar wat je zegt als werkgever en zonder keiharde feiten laten ze je medewerker 5 weken thuis zitten.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat u het contact met onze professionals als niet prettig ervaart. We horen graag uw verhaal aan om tot een passende oplossing te komen. Uw casemanager zal deze week telefonisch contact opnemen om de situatie met u te bespreken. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Door de combi van verzuimverzekering met de arbodienst Richting en het wel lastige software pakket Xpersuite maar vooral dat in combi met de communicatie per mail en telefoon met onze casemanager, op dit moment Arthur Meenks hebben wij als bedrijf goed het ziekteverzuim in beeld en vooral wordt er wat meegedaan. En voldoen aan wetgeving (W. Poortw). Dank.
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u onze samenwerking als prettig ervaart. Ons doel is om kwalitatief goede dienstverlening te bieden. Fijn dat u daar tevreden over bent! Wij zullen het compliment doorgeven aan de professional! Als u in de toekomst nog vragen heeft, staan we altijd voor u klaar.
Goede begeleiding in de cases
Bedankt voor uw vriendelijke woorden! Het is ons doel om kwalitatieve goede dienstverlening te leveren. Fijn om te horen dat u hier tevreden over bent! Indien u in de toekomst vragen heeft, staan wij voor u klaar.
goede adviezen, coachend, komt afspraken na
Hartelijk dank voor deze positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en op ons kan bouwen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Zeer teleurgesteld over de gang van zaken hoe jullie met werkgevers omgaan. In het traject word er totaal niet naar de werkgever geluisterd. Werknemers zijn jullie verbaal de baas.
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. We betreuren het ten zeerste dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening en het contact met u als werkgever. We willen graag meer inzicht krijgen in uw ervaring. Mocht u bereid zijn om meer details te delen of heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We staan klaar om uw zorgen te bespreken en samen naar een passende oplossing te zoeken.
Prettig dat er een contactpersoon/casemanager is. Waarom geen 10? Dan moet het perfect zijn. Ik kan niet beoordelen of dat zo is, want zoveel ervaring hebben we (gelukkig) nu ook weer niet. Maar in alle eerlijkheid heb ik nu geen aandachtspunten.
Bedankt voor uw positieve review! We begrijpen uw punt en waarderen uw eerlijkheid. Het doet ons goed te horen dat u momenteel geen aandachtspunten heeft. Als u in de toekomst meer ervaring heeft met onze dienstverlening of toch nog aandachtspunten heeft, laat het ons vooral weten!
Wij zijn van het begin tot aan het eind dat iemand de WIA aanvraagt goed begeleid, stap voor stap. Dit vind ik erg fijn omdat het niet mijn alledaagse werk is.
Dank u wel voor uw positieve review en score van 8! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze begeleiding bij het aanvragen van de WIA. We begrijpen dat dit wellicht onbekend terrein is als u hier niet dagelijks mee te maken heeft. Als u in de toekomst verdere ondersteuning nodig heeft, staan we altijd voor u klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback!
Vreselijk slechte organisatie, een sorry en men denkt overal vanaf te zijn . Totaal niet meedenken met werkgever, alleen maar in het belang van de werknemer . In 1 woord waardeloos. Blij als ik van deze poppenkast organisatie af ben. Dikke vette min voor jullie.
Hartelijk dank voor het delen van uw review. Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring met onze organisatie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is belangrijk voor ons zodat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Wij begrijpen dat elke situatie uniek is en willen graag meer leren over uw specifieke ervaring om te zien hoe we deze in de toekomst kunnen voorkomen of verbeteren. Als u openstaat voor een gesprek, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen via [email protected]. Uw casemanager zal dan op een geschikt moment telefonisch contact met u opnemen. Uiteraard respecteren we uw keuze als u liever geen verdere communicatie wenst. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen de kans te krijgen om uw ervaring te bespreken en waar mogelijk te verbeteren.
Gedachten vanuit Richting is erg eenzijdig en gericht op de medewerker. Wordt naar ons idee weinig geluisterd naar werkgever en naar historie die bekend is bij werkgever. Wij voelen ons als werkgever weinig tot niet gehoord. Afspraken/ beleid/ opbouw verloopt erg standaard en minimaal op maat. Terugkoppeling na bezoek arts laat lang op zich wachten. Terugkoppeling is erg mager en veelal gericht op beperkingen. Mis hierin opbouw in wat wel kan en positieve benadering als medewerker meer kan als wat is aangegeven. Motivatie om te werken na een herstel toe ontbreekt. Dit al met regelmaat bij casemanager aangegeven.
Bedankt voor het delen van uw review. Inmiddels heeft uw casemanager telefonisch contact met u opgenomen. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
Onze ervaringen de afgelopen jaren heeft ons geleerd dat deze ARBO dienst, met name de BA's weinig tot geen zicht hebben op hoe onze branche echt werkt en wat werkzaamheden van onze medewerkers feitelijk zijn. Adviezen zijn dan ook niet realistisch en praktisch niet uitvoerbaar waardoor je als werkgever, maar ook de werknemer, in een heel lastig pakket wordt geplaatst. Wij hebben hier helaas al meerdere malen mee te maken gehad.
Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad en dat u het gevoel heeft dat onze professionals weinig zicht hebben op uw branche en de werkzaamheden van uw medewerkers. Uw feedback is waardevol voor ons en we willen begrijpen waar er verbeteringen nodig zijn. Mocht u uw zorgen graag nader willen toelichten, kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Dan nemen we graag contact met u op om dit te bespreken.
Prettige adviseur(s) en adequate ondersteuning. Begrip voor langdurig zieken en de rol van werkgever.
Dank u wel voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u het contact met en ondersteuning van onze professionals als prettig ervaart. Als u in de toekomst verdere ondersteuning of advies nodig heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Zie boven.
Hartelijk dank voor deze mooie sterrenwaardering! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze samenwerking. Mocht u in de toekomst vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Altijd goed contact met casemanager. Er wordt snel gereageerd en alles gaat in goed overleg. Duidelijke adviezen en fijne hulp waar nodig m.b.t. regelgeving etc.
Dank u wel voor uw positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat u een prettig contact heeft met uw casemanager. We zijn blij dat u duidelijke adviezen en hulp krijgt wanneer dit nodig is. Als u in de toekomst verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wij ervaren onze samenwerking met Richting als waardevol. Een partij die met ons meedenkt en waar we op kunnen bouwen. Afspraken worden tijdig en correct nagekomen. Betrouwbare partij, wij hopen nog lang onze samenwerking voort te kunnen zetten.
Hartelijk dank voor deze mooi score! We vinden het fijn om te horen dat u onze samenwerking als waardevol en betrouwbaar ervaart. Wij kijken er ook naar uit om onze samenwerking met u voort te zetten! Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Door de veelheid aan partijen die blijkbaar iets moeten weten of te zeggen hebben wij een ziektemelding zie ik door de bomen het bos niet meer. Had dus nog nooit van Richting gehoord en bleek hier wel mee te maken te hebben vanwege een ziekmelding van een werknemer. Ik kan niet achterhalen of dit aan mij ligt, dat ik info niet goed gelezen had, maar bij het afsluiten van de verzekering voor onze werknemer had ik ineens met3 extra partijen te maken: via de tussen persoon naar de verzekeraar, naar het meldingen loket, naar Richting. De naam Richting doet geen belletje rinkelen of denken aan een ARBO dienst. Misschien handig om een naam te kiezen die voor zich spreekt. Dit kan ook een kerk, adviesburo, opvoedingsinstituur, school enz. zijn. Uiteindelijk wel prima contact gehad, met uitleg en goede informatie.
Bedankt voor uw openhartige feedback. We vinden het vervelend om te horen dat er bij de start van onze samenwerking onduidelijkheid was en kunnen ons goed voorstellen dat dit verwarrend voor u was. Uw ervaring helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke verwarring in de toekomst wordt voorkomen. We zijn blij te horen dat, ondanks de verwarring, uw contact met ons positief was en dat u goed geïnformeerd bent door onze professionals. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan wij altijd klaar om u te helpen.
Het systeem werkt goed, telefonische contact / terugbelverzoeken is nog iets waar winst behaald kan worden.
Hartelijk dank voor deze feedback. We zijn blij om te horen dat het systeem naar tevredenheid werkt. We waarderen het ook dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten waar we nog in kunnen verbeteren. We nemen uw feedback over het terugbellen serieus en nemen dit mee zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
prima
Bedankt voor uw positieve feedback! Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen.
geen ervaring
Hartelijk dank voor uw eerlijkheid! We begrijpen dat u tot op heden nog geen gebruik heeft gemaakt van onze diensten en daarom nog geen oordeel kunt vormen. We willen u laten weten dat, mocht u in de toekomst vragen hebben, wij altijd klaarstaan om kwalitatieve dienstverlening te bieden.
gewoon goed
Bedankt voor het delen van uw ervaring! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht u in de toekomst vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Bijster 11
4817 HZ Breda
Richting is een energieke, ambitieuze en groeiende arbodienst met locaties door heel Nederland. Wij denken dat arbodienstverlening anders kan. Sterker nog; het moét anders, omdat het om mensen gaat. Met een steeds grotere groep bevlogen collega’s inspireren we werkgevers en medewerkers om duurzaam inzetbaar te zijn. Wij geloven in het nemen van verantwoordelijkheid, zodat organisaties en mensen zich continu blijven ontwikkelen. Op naar een maatschappij met duurzaam inzetbare medewerkers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.