Erg goed geholpen door eigenaar en personeel

Zeer goed en vriendelijk geholpen door eigenaar Farhad en personeel!!

Erg positief

We hebben verschillende auto’s gekocht bij autobedrijf Diba en nooit problemen gehad. Waren allemaal keurig en nette auto’s. De service en de prijs/ kwaliteit waren top.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Zeer coulante&nette ondernemer

We hebben een betaalbare Nissan gezins auto gekocht. Deze bleek na aflevering onverhoopt een kapotte automaat te hebben. Dit euvel bleek pas na een lange rit. De garage viel dit probleem; na onderzoek, niet kwalijk te nemen. De garage heeft dit probleem zonder morren, keurig voor ons opgelost Chapeau!

Vriendelijk en klantgericht!

Klant staat centraal, er wordt goed geluisterd en ze hebben een ruim aanbod aan diverse auto’s! Naar mijn mening kiest Autobedrijf Diba voor een lange termijn relatie met zijn klanten, dat blijkt uit de goede nazorg na aankoop van mijn auto. Een aanrader!

Super service! Fijn personeel

Word zeer goed geholpen betrouwbaar!!!

• Bereikbaarheid

Goede ervaring met auto bedrijf diba

Hele goede ervaring met dit auto bedrijf. Nette en snelle service. Mooie showroom, nette ontvangst.

• Bereikbaarheid

Vriendelijke eigenaar. Denkt mee en staat open voor ideeën. Blij met de aankoop. Lekkere koffie

• Bereikbaarheid

Super ervaringen met autobedrijf Diba!!

Zeer prettig!! Genoeg aanbod en heel vriendelijk personeel!!

• Bereikbaarheid

Top service! Heel goed geholpen.

Auto voor reparatie aangeboden. Werd keurig gemaakt.

Wolput 14 5251 CG Vlijmen

06 87862479