Fijne gesprekken,eerlijke feedback en kritisch doorvragen

Zeer prettig

Precies wat ik nodig had

Bij de start van mijn nieuwe functie had ik aangegeven ook graag een externe coach erbij te hebben. Dit heeft mij in de gelegenheid gesteld snel in mijn nieuwe rol te groeien, maar ook om mijn valkuilen direct goed zichtbaar te maken. Als ik kijk waar ik nu sta, ben ik trots op het behaalde resultaat. En ik durf wel te stellen dat het coaching hier zeker aan bijgedragen heeft.

Een natuurlijke en warme coach

Rob is een integere man. Die vanuit zijn gevoel coached. Hij voelt je aan en coached je door theorie en gevoel samen te pakken. Hij gaat zeker geen afvinklijstje langs. En toch weet hij alle facetten aan te snijden. Ook zo fijn dat hij je met heel veel energie de deur weer uit krijgt. De zon gaat schijnen naarmate de sessie verloopt. Daar mag hij zeker trots op zijn. Voor mij is Rob de ideale coach. Duizend maal dank vanuit de grond van hart.

Wat het al niet doet als iemand echt luistert.

Na 25 jaar toe aan een carrière switch, alleen wist ik dat zelf nog niet. Rob luisterde goed en heeft mij zelf de juiste keuzes laten maken. Met zijn hulp kwam ik tot de juiste inzichten en acties. Vrij drastische switch gemaakt, maar geen moment spijt.

Hele fijne gesprekken

Ik heb de gesprekken als zeer prettig ervaren. Goed afgestemd bij de behoefte die ik had. Het heeft me nieuwe en hernieuwde inIchten geven maar vooral veel meer rust. Rob is een hele fijne rustige coach met scherpe blik en daarbij scherpe vragen. Maar vooral ook humor. Met veel gevoel voor eigenwaarde en vertrouwen.

Zeer verrijkend en inzichtvol

Wat ben ik blij dat ik een coachingsprogramma bij Rob Bartels ben ingegaan. In meerdere opzichten, zowel op professioneel als op persoonlijk vlak, is dit zeer verrijkend geweest voor me. De persoonlijke en zakelijke ‘ik’ zijn namelijk nauwer verweven dan ik dacht; keuzes, aannames, denkrichtingen en prioriteiten stellen zijn daardoor verstrengeld. Rob heeft me ontzettend goed geholpen, begeleid en respectvol uitgedaagd op deze vlakken om helderheid en richting te vinden. DANK!

weer succesvol

In enkele weken tijd mijn nieuwe baan gevonden. Rob heeft mij weer goed geholpen met gestructureerd zoeken en sparren als ik een vacatures gevonden had. Soms ook bij het mezelf herpakken als een droomkans afketst op 'gebrek aan ervaring' of iets anders dat buiten mijn zone van invloed ligt. Dankjewel weer!

Uitstekende loopbaancoaching genoten: persoonlijk, resultaatgericht & altijd de juiste snaar.

Mijn ervaring met het loopbaancoachingtraject heb ik als zeer positief ervaren. Ik heb het moment van mijn tijdelijke werkloosheid beetgepakt om dit traject aan te gaan en te onderzoeken wat voor werk nu echt bij me past. Een baan waarbij ik op de lange termijn gelukkig blijf. Via het op maat gemaakte traject is mijn zoektocht onder begeleiding van Rob begonnen. Met zijn hulp ben ik erachter gekomen wat ik nodig heb en wat juist niet. Hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn energie behoudt en mijzelf kan zijn (en blijven) en welke waarde dat vertegenwoordigt. Rob heeft een enorm palet aan tooling tot zijn beschikking om wat innerlijk aanwezig is op de voorgrond te krijgen. Hij weet telkens opnieuw de juiste snaar te raken, of dat nu een schouderklop is of onverbloemde zeggen waar het op staat. Daarnaast heeft hij een indrukwekkend netwerk opgebouwd. Ik kan stellen dat ik persoonlijke groei heb doorgemaakt met Rob en met meer tevredenheid en zelfvertrouwen in het leven sta. En, niet in de laatste plaats voorzien van werk dat me echt past. Ik ben dan ook erg dankbaar! Ronald

ik heb heel erg van de coaching sessies genoten

ik heb een coaching van Babs Smith gehad van 5 sessies. Babs is zeer kundig en proffesioneel in haar werk. We hadden vanaf begin al click en dat is heel prettig.

Precies dat wat ik nodig had.

Mijn coach begreep direct wat ik nodig had en hield me, daar waar nodig, een spiegel voor. Door directe vragen te stellen moest ik over bepaalde zaken nadenken. Hierdoor heb ik meer zelfvertrouwen gekregen en durf ik mijn eigen weg te bewandelen. Mijn visie over mijn eigen bedrijf heb ik nu helder in beeld. Zonder mijn coach was dat denk ik niet echt gelukt.

Van grote waarde!

Coaching door Rob was heel waardevol. Veel geleerd in korte tijd, praktisch advies, en steeds prettige & inspirerende gesprekken. Rob is scherp, authentiek en no-nonsense. Een absolute aanrader!

Een eerlijke riem onder het hart

Ervaring van mijn een-op-een coaching met Rob Bartels heb ik als zeer prettig ervaren. Hij luistert goed naar wat de situatie is, werkt oplossingsgericht en is eerlijk. Geeft aan wat je moet horen op een constructieve manier.

Absolute aanrader

Ontzettend blij dat ik voor Rob Bartels heb gekozen. Na het eerste gesprek ging ik met vertrouwen naar huis, terwijl ik me vooraf zorgen maakte dat ik dat ene hopeloze geval zou zijn. Nu sta ik voor een mooie carrière switch waar ik veel zin in heb. Het was een nuttig traject en ook een heel leuke waarin we veel gelachen hebben. Rob is betrokken, motiverend, houdt een spiegel voor waar dat helpend is en stelt verdiepende vragen die nieuwe inzichten geven. Zoals het onderwerp al zegt: een absolute aanrader!

Weer grip op eigen werk

Dankzij de coaching met Rob heb ik het weer echt naar mijn zin op mijn werk. Eerder zag ik vaak op tegen mijn werk en miste ik regie over mijn eigen tijd en werk. Rob heeft mij geholpen om anders naar mezelf en naar mijn werk(werkgever) te kijken. Daardoor ben ik minder afhankelijk geworden van andere en heb ik heb ik veel meer invloed op het type werk wat ik doe. We hebben gedurende ongeveer een half jaar een aantal sessies gehad. Meestal bracht ik onderwerpen mee waar ik tegenaan was gelopen in mijn werk, welke ik samen met Rob besprak.

Door dit coachtraject ontdekte ik de tools om me met mezelf te verbinden.

Ik wist al: je kunt een ander niet veranderen, je kunt alleen jezelf veranderen. Maar via dit coachingstraject had ik een ervaren medestander, die me hielp om de omstandigheden meer naar mijn hand te zetten. Hierdoor kon ik stap voor stap 'oefenen' en ervaring opdoen met nieuwe inzichten van mezelf over mezelf. Iedere positieve ervaring gaf energie om een nieuwe ervaring op te doen en zo kwam mijn verandermotor op gang. Door deze ervaringen met mijn coach te delen, co-creërden we samen nieuwe inzichten voor me. Al met al heb ik een bijzonder mooie reis gemaakt, die me zelfkennis, zelfvertrouwen en daardoor stevigheid heeft opgeleverd.

Behoeften en talenten beter in beeld en daarmee constructief aan de slag

Ik ben heel tevreden over mijn coachingssessies bij Rob, hij luistert goed, is intuïtief en vraagt goed door hoe het echt zit. Hij is zowel begripvol als ook praktisch en constructief ingesteld. Dus er worden concrete dingen aangepakt, afgestemd op de behoeften. Moeilijke dingen worden niet genegeerd, maar door te kijken waar de kracht zit, geraken ze wel iets meer op de achtergrond. Ik heb daardoor al een aantal spannende dingen aangedurfd. Rob is ook een aantal keer voor mij heel kort dag beschikbaar geweest en we hebben de sessies altijd op maat kunnen organiseren

Uitstekende Begeleiding

Ik kan Bartels Coaches van harte aanbevelen! Mijn coach Rob is professioneel en toegewijd. Hij heeft me geholpen om mijn carrièredoelen te verduidelijken en concrete stappen te zetten om ze te bereiken. De resultaten spreken voor zich - ik heb mijn droombaan gevonden dankzij zijn begeleiding.

Uitstekende coaching van Rob

Ik kan loopbaancoach Rob van harte aanbevelen. Hij heeft goed naar mij geluisterd en hielp me bij het opstellen van duidelijke doelen en het ontwikkelen van een actieplan om deze doelen te bereiken. Dit zorgde voor een gevoel van richting en focus in mijn carrièreplanning. Rob zijn stijl van coachen is no-nonsense en inspirerend, ik vond dat erg prettig.

Akkerwinde 71 2906 XD Capelle aan den IJssel

010 411 70 84

Over Bartels Coaches

Bartels Coaches is gespecialiseerd in een-op-een coaching voor werkend Nederland. Sinds 2005 ondersteunen we de persoonlijk en professionele ontwikkeling van mensen in organisaties. Loopbaancoaching Outplacement Leiderschap Coaching Stress & Burnout Coaching Online Coaching Wij werken voor bedrijven, organisaties, overheid, zelfstandigen en voor particulieren. Onze coaches zijn te vinden op ruim 20 locaties in Nederland.