Geweldig hart voor de zaak!

Paul zorgt er voor dat de mens centraal blijft staan. Een professionele advocaat maar het juridische 'kunstje' beheersen wel meer advocaten. Waar Paul zich in onderscheidt is dat hij de mens achter de zaak ziet. De persoon boven de client. Je wilt hem in je hoek hebben wanneer de klappen vallen, geen Moszkowicz voor mij!

Subliem, grensverleggende verdediging.

Niet eerder zo goed ondersteund, en accurate advocaat als verdediging gehad.

• Betrokkenheid

Super fijne advocaat die de tijd neemt ...

Ik werk veel met mensen met een beperking zoals lvb,trauma's, verslaving, adhd enz.Zij voelen zich vaak niet begrepen door de rechtbank of snappen vaak ook niet wat ze beter wel of niet kunnen zeggen.Dhr Locheman neemt voor deze mensen ruim de tijd en begrijpt dan ook wat er speelt ...dit is een samenwerking die ik zeer waardeer..Daarbij is dhr Locheman een heel kundig en gedreven man. Hij geeft goed advies bij verschillende situaties die soms niet eens de rechtbank [email protected]

Goed werk en top gozer

Mijn vaste advocaat al 7 jaar

• Betrokkenheid

Binnen een uur wist ik al waar ik aan toe was!

Fijne en duidelijke communicatie. Paul heeft passie voor het vak en mij altijd het gevoel gegeven voor mij en de zaak de strijden.

• Betrokkenheid

Top advocaat , neemt de tijd voor je.

Goed geadviseerd en goed bijgestaan , zeer realistisch en vakbekwaam. Echt aan te raden deze advocaat. Staat je echt bij!

• Betrokkenheid

Een advocaat met een zeer hoge mate van betrokkenheid

Paul Logemann is een advocaat die op een zeer professionele, deskundige, doortastende en overtuigende wijze zijn vak vertegenwoordigd. Hij kan in een zeer korte tijd een vertrouwensband opbouwen met zijn cliënt, in ons geval een minderjarige, wat een goede samenwerking als resultaat heeft. Hij heeft voor ons héél veel betekend. Wij kunnen hem dan ook 100% aanbevelen.

Betrokken en fijn mens

• Betrokkenheid

Een advocaat die zijn vak verstaat!

Mr. Logemann kan worden omschreven als een oprecht en discreet persoon met veel wilskracht. Hij is doortastend en empatisch. Kortom, een advocaat met véél vakkennis.

• Betrokkenheid

Ik voelde me begrepen en gesteund

Paul Logemann was betrokken en de communicatie was ontzettend prettig. Ik voelde me erg gesteund.

• Betrokkenheid

Integer, professioneel, ontwikkeld zich nog steeds en stelt de klant voorop

Werk al jaren met deze man. Heeft me nooit teleurgesteld

Fijne persoonlijke dienstverlening!

Fijne persoonlijke dienstverlening!

• Betrokkenheid

Geweldige advocaat die verstand heeft van zaken en er voor je is.

Paul Logemann stond voor mij klaar in een hele stressvolle situatie. Zijn deskundigheid heeft hij mij uit een lastige situatie geholpen. Paul doet niet alleen het nodige maar denkt ook tien stappen vooruit. Hij is betrokken en is er voor je wanneer je hem nodig hebt. Ik kan hem aan iedereen aanbevelen!

Zeer betrokken advocaat, goed bereikbaar en deskundig advies

Zeer betrokken advocaat, goed bereikbaar en deskundig advies

Met raad en daad!

Als echte strafrechtspecialist voegt mr. Logemann op gepassioneerde wijze de daad bij het woord en neemt jou op een voor eenieder begrijpbare wijze mee in zijn denkproces gedurende de strafprocedure.

Professionele advocaat

Samenwerking is zeer prettig met meneer Logemann. Weet waar hij over praat en is zeer Professioneel.

Zeer top

Zeer top

Correct en kundig

Weet heel goed waar het om gaat komt zijn afspraken na en gaat er voor de volle honderd procent voor.

• Betrokkenheid

Eerlijk, respectvol, snelheid van handelen, positief, serieus en professioneel

Vanuit mijn ervaring ben ik positief over advocaat Logemann, dit omdat hij mij en mijn cliënten eerlijk, respectvol en positief benaderd, daarbij de zaken serieus en kundig aanpakt.

• Betrokkenheid

Persoonlijk en altijd het maximaal haalbare

Nuchtere kijk en altijd het beste uit elke situatie halend

Oplossingsgericht medelevend

Paul oplossingsgericht en medelevend, daarnaast heeft hij practische oplossingen en wist veel voor mij te bereiken.

• Betrokkenheid

Meneer Paul is snel, efficiënt, en klantvriendelijk, en loste mijn zaak binnen twee dagen op.

Ik ben uiterst tevreden met de service van meneer Paul, die niet alleen vriendelijk en klantgericht was, maar ook snel en efficiënt oplossingen wist te vinden. Wat mij vooral opviel was zijn proactieve houding; hij dacht mee, was altijd eerlijk in zijn adviezen, en reageerde snel en duidelijk op al mijn vragen. Het meest indrukwekkende was dat hij het voor elkaar kreeg om mij binnen slechts twee dagen te helpen.

• Betrokkenheid

Dank voor je review! Het lukt niet altijd zo snel hoor! ;)

Hele goede advocaat.

De heer Paul Logeman heeft mijn zoon verschillende keren bijgestaan, en veel zaken voor hem gewonnen.

Nou zeg dat wel! Hahaha

Gehoord en professioneel

Als je partner van een strafbaar feit wordt verdacht, is het voor de achterblijvers zwaar. Door Paul zijn betrokkenheid voel ik mij gehoord, hij is snel in de communicatie en beantwoord al mijn vragen. Hij is deskundig en gaat voor het beste resultaat.

• Betrokkenheid

Persoonlijk en gedegen, top!

• Betrokkenheid

Ik kan helaas niet zien van wie deze review is maar het word zeer gewaardeerd.

Balthasar Bekkerwei 104

8914 BE Leeuwarden