Meedenkend. Heel blij mee
Hele fijne tandartspraktijk
Altijd twee dagen voor de afspraak een sms met herinnering. Duidelijke uitleg over uit te voeren behandeling. Goede adviezen ten aanzien van mondverzorging. Prettige sfeer, men stelt je gerust.
Ben zelf erg bang voor de tandarts. Ben echt geweldig geholpen. Zijn erg geruststellend en nemen alle tijd.
Goed
Goede ervaring vriendelijk duidelijk .
Zeer fijne tandarts en sinds kort ook de mondhygiënist bij TUZ. Zéér tevreden, Assistentes ook allemaal heel vriendelijk en behulpzaam! Dikke 10!,
Kundig, meedenkend, adviserend, kortom professioneel en gezellig
Heel vriendelijk personeel goede tandarts gezellige sfeer ! Ga zo door!!
Ik ben erg tevreden met het team wat hier werkt behulpzaam vriendelijk doen hun werk goed ik ben een tevreden klant.
Als boven vermeld: vertrouwd, vriendelijk en goed!
Snel geregeld en goede uitleg gekregen
Gewoon een fijne tandarts met veel ervaring. Deskundig en vriendelijk personeel.
Afspraken maken gaat soepel. De behandeling altijd met zorg voor de client. Zeer vriendelijk personeel.
Altijd een goede ervaring gehad. Beste praktijk ooit! Fijne en vriendelijke sfeer met een zeer professioneel team
Zo fijn dat er rekening wordt gehouden met mijn pijn bij het verwijderen van tandsteen. Dankjewel daarvoor!
Ze zijn vriendelijk en behulpzaam en nemen de tijd voor je.
Bekwaam en leuk team.
Vriendelijke mensen, nemen de tijd, geven een compliment waar dat kan
Vriendelijk personeel. En een fijne tandarts is Marleen.
Ik kom hier al ongeveer 26 jaar en het bevalt mij nog erg goed.
Ik kan alleen aangeven dat ik correct en plezierig geholpen wordt. Over de kwaliteit van de behandeling en deskundigheid van de medewerkers heb ik geen mening. Ik kan dat als leek niet beoordelen.
Super goed team ook luisterd oor lossen t altijd op leveren altijd goed werk af en super vriendelijk, en bellen en snel een behandeling in nood situatie's
Weer een goede tanden reiniging gehad . Controle met mijn voortanden reparatie . Na flinke val stukje eraf , je ziet er niets meer van . Gehele team is geweldig .
Ben zeer tevreden, kom er graag voor op en neer. Woon iets verder weg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.