Ze zijn heel vriendelijk werken snel , zonder hun had ik het nooit voor elkaar gekregen

Vriendelijke hardwerkende en georganiseerd

Jongens harstikke Bedank İk zou iedereen aanbevelen

Fijn team om mee samen te werken

Waren zeer op tijd bij ons om de spullen op te halen. Na inventaris alles vakkundig ingepakt met veel humor tussendoor en toch profesioneel. Waren ook mooi op tijd bij los adres. Met het uitladen is alles netjes op z'n plek gezet en werd er met voorzichtigheid gewerkt waar nodig. Zeer vriendelijk, snel als een cheeta, en raad hun zeker aan. Cheeta bedankt voor de verhuizing!!!

Prima verhuizers

Nette, plezierige verhuizers. Boedel goed verpakt opgehaald, opgeslagen en terug bezorgd. Alles volgens afspraak.

Beste Harry-Rupert, Hartelijke dank voor de mooie woorden. Namens mijn collega's wens ik jullie heel veel woonplezier toe! Vriendelijke groet, Cheeta

Aardige mensen die van aanpakken weten. Alles werd met zorg ingepakt. Enige minpuntje vonden wij dat zij op de dag van de verhuizing geen extra dozen bij zich hadden voor de laatste zaken zoals bijvoorbeeld kamerplanten.

Fantastische verhuizers.

Zeer netjes. Goede service en niks is te veel.

Beste Robert, Mooi om te lezen dat jullie blij zijn met onze diensten. We wensen jullie heel veel woonplezier toe! Vriendelijke groet, De Cheeta's

Fantastisch!!!

Super aardige professionele mannen die onze verhuizing tot in de puntjes hebben uitgevoerd

De service en samenwerking was gewoon perfect, kon niet beter. Zal jullie service zeker aanbevelen bij anderen.

Een uiterst vriendelijke, kalme, correcte en flexibele partner tijdens de verhuizing. Echt een aanbeveling waard!

Snel geholpen en aardige mensen. Ging goed met de spullen om. Aanrader

Super good!

The guys were quick, efficient and good company

Echte aanpakkers!

Prima verhuizers, zorgvuldige aanpak, vriendelijk, correcte opstelling. Respect voor mens en materialen. Een aanrader!

Beste Anne-Marie, Wat zijn wij blij om je positieve review te lezen. Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Wij wensen jullie allemaal ook heel veel geluk en woonplezier in jullie nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Goed, snel en vriendelijk

We zijn zeer tevreden met de verhuisdiensten van Cheeta. Het bedrijf zit goed in elkaar en verleent uitstekende diensten. Om te verhuizen worden niet alleen hand- en spandiensten verleend, maar ook raad als het nodig is. De geleverde inpak materiaal zijn van goede kwaliteit en ruim voldoende. De verhuizers gaan zeer zorgvuldig met de spullen om.

Beste Bob, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn ontzettend blij dat wij u kunnen helpen. Namens mijn collega's wens ik u en uw vrouw heel veel woonplezier in jullie nieuwe huis! Met vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Op tijd, deskundig en vriendelijk!

Alles werd efficiënt in- en uitgepakt! Verhuizing in twee gedeeltes met tussenstop bij Allsafe opslag! Zeer tevreden over de verhuizers!!!

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw positieve review! Namens mij en mijn collega's heel veel woonplezier! Met vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Cheeta beschermt herinneringen, achter alles zit een verhaal

Cheeta is top, het is de man achter het bedrijf: rustig, vriendelijk, duidelijk. Hij maakt verhuizen eenvoudig en plezierig. Hij is goed bereikbaar, heeft empathie en precisie. Hij schakelt snel, verlegt prioriteiten daar waar gewenst. De nauwkeurigheid waarmee alles verpakt is, raakt me. Na de verhuisdag komen ze terug voor eenzelfde vracht naar Het Goed en de stort. Dit was voor mij de kers op de taart: Alles weg!

Beste Hermien, Wat een leuke review, wij danken u hartelijk voor deze mooie woorden! En wij beschermen zeker uw herinneringen ;) Met vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

"Hun raken je muren niet aan"

Ik heb alleen maar respect voor de heren van cheeta Verhuizingen. Niet alleen door de perfecte communicatie, de duidelijke offerte en het nakomen van de gemaakte afspraken. Maar de professionaliteit van de verhuizers. We hadden zorgen dat onze nieuwe huis beschadigd wordt maar de verhuizer zei "wij raken de muren niet aan" Zo gezegd zo gedaan! Mijn dank is groot

Beste Lynn, Wij danken jou hartelijk voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Leuke verhuiservaring

Ik zat de hele tijd te stressen over mijn verhuizing, totdat ik mijn taxatiebezoek heb gehad van Cheeta Verhuizingen. Communicatie met het bedrijf was prima ook de verhuisdag zelf ging heel soepel en snel dankzij cheeta verhuizingen

Hartelijk dank voor je positieve review! Wij wensen jullie heel veel woonplezier in jullie nieuwe huis! Met vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Ik had last minute 2 mankracht nodig en Cheeta Verhuizingen heeft mij letterlijk uit de brand geholpen. Ze waren op tijd en hebben geduldig met me gewacht totdat de verhuiswagen ( van een andere firma ) eindelijk een uur later arriveerde. Sterke mannen die de klus snel klaarden.

Beste Miranda, Wij danken u hartelijk voor uw positieve review! Namens mijn collega's wens ik u ook heel veel woonplezier in uw nieuwe woning! Vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Top team!

Echt een top team, wat een aardige nette mannen. Ze werken hard en super netjes. Bij de taxatie had ik direct al een goed gevoel. Offerte ontvangen en de prijs beviel mij ook. Alles ging mooi snel. Op het afgesproken tijdstip de verhuisdozen en verpakkingsmaterialen ontvangen. Gisteren is alles verhuisd naar mijn nieuwe woning. Ze hebben kasten en het bed voor mij uit elkaar gehaald en ook alles weer in elkaar gezet. Alles is top gedaan en ik ben dan ook zeer tevreden. Ik kan zeker iedereen Cheeta Verhuizingen aanbevelen!!

Beste Kim, Heel fijn dat wij u goed hebben geholpen met de verhuizing. Wij wensen jullie heel veel woonplezier en geluk in jullie nieuwe woning! Vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Goed verhuisbedrijf

Fijne communicatie, hardwerkende aardige verhuizers die met je meedenken.

Beste Zahrah, Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Prettige en effectieve verhuizing

De verhuizers hebben zeer kundig onze verhuizing aangepakt. De juiste materialen ter bescherming gebruikt en telkens gezocht naar adequate manier van goederen verplaatsen. We hebben hen hard zien werken op die wel zeer warme dag. Fantastische aanpak en zeer plezierig in contact. We bevelen Cheeta Verhuizingen ten zeerste aan!

Heer Baldwin, Wij danken u hartelijk voor deze positieve review! Ook wensen wij jullie heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Efficiënt en proffessioneel

Heel veel offertes bij verschillende partijen aangevraagd. Cheeta Verhuizingen was niet de goedkoopste maar wel de beste wij hadden gelijk goed gevoel bij dit bedrijf. Op de verhuisdag liep soepel en vlekkeloos. De jongens hebben heel hard gewerkt ondanks de hitte. Deze heren verdienen mijn respect! Hartelijk dank!

Beste Kevin, Hartelijk dank voor je mooie woorden! Vriendelijke groet, Cheeta Verhuizingen

Braamlanden 149

7542 CG Enschede

Over Cheeta Verhuizingen

Bij Cheeta Verhuizingen gaan wij altijd voor een slimme en efficiënte verhuizing. Verhuizen is namelijk al stressvol genoeg. Daarom kunt u bij ons terecht voor volledige verhuizing van A tot Z. Zo kunnen wij naast het transport van uw inboedel ook het inpakken uit handen nemen. Dit doen wij met de grootste zorg voor al uw dierbare bezittingen. Daarnaast werken wij altijd met een uitgewerkt verhuisplan zodat ieder onderdeel van de verhuizing zo efficiënt mogelijk wordt ingedeeld.