Reuze aardig en vakkundig

Het was een verhuizing van een appartement in een toren Den Haag naar een 1e etage appartement in Denekamp. Ze wisten precies wat ze moesten doen en alles is op vakkundige en ontspannen manier op de plaats van bestemming gekomen.

Super !

In 1 woord super ! Super vriendelijk Super snel Super service

Super verhuizing met de helden van cheeta

Mijn verhuizing is vlekkeloos en prettig verlopen met de superhelden van cheeta. De mannen werken keihard en doen er alles aan om t allemaal zo goed mogelijk te laten verlopen. Ze gaan heel netjes om met alle spullen en halen zaken uit elkaar en zetten het weer in elkaar waar nodig. En dat alles met een zonnig humeur. Ik ben heel blij dat ik heb mogen verhuizen met cheeta. Absolute aanrader. Heren, Bedankt voor alles.

Goede sevice

Uitstekend bedrijf. Goede communicatie en uitvoering. Tevreden!

Heel prettig

Relaxed en punctueel!

Great experience!

Moving is never easy, but with these guys, it will look like it is! I was extremely impressed with the level of professionalism and agility of the team. They were all very polite, organised, efficient and also made the experience fun! Our whole house was done in about 8 hours from start to finish. For the entire time they were laughing and joking (a big plus for me!), making the day way more pleasant than it was cut out to be. Thank you for a wonderful experience, I 100% recommend!

Grandioos !!!!!!!!!!!!!!!!!

Grandioos personeel weten wat vakmanschap is een 10 met een griffel . Van Hengelo naar Zwijndrecht maar als ik weer moet verhuizen laat ik ze speciaal deze kant opkomen omdat ik weet dat ik dan geen verhuisstress zal krijgen!!!!!!!!!

Fantastisch!! Harde werkers echt geweldig!

Ben er echt heel blij mee! Gezellige harde werkers, als ik hun hulp in de toekomst weer nodig heb dan is dit de eerste bedrijf waar ik in zee ga! Bedankt heren voor jullie hulp!

Aardige mensen, alles verliep perfect zoals afgesproken.

Verhuizing van een vleugel is niet alledaags maar het instrument is perfect verhuisd.

Very good service and friendly staff.

Ontzettend tevreden

De mannen hebben mij ontzettend goed geholpen. Zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De mannen zijn erg netjes omgegaan met mijn spullen. Ik zou het iedereen aanraden. Scheelt heel veel tijdens een verhuizing.

punctueel, snel en vriendelijk

exact op afgesproken tijd aanwezig, snel en vakkundig meubels ingepakt en op andere lokatie uitgeladen en neergezet. we zullen ze, indien nodig, zeker weer vragen.

Wat een super hardwerkende, vriendelijke en meedenkende mannen echt een dikke duim :-) Dank jullie wel heren :-)))

Goed geregeld

Goede afspraken gemaakt, vriendelijke jongeman, werkt netjes

Zeer tevreden met de verhuizers

vrolijke kerels die de klus ruim op tijd af kregen communicatie prima .

Top! In de toekomst alleen cheeta

Erg zorgzaam met de spullen. Heel aardige mannen. Uitstekende service.

Zou het weer voor jullie gaan

Verhuizing meer dan perfekt verlopen.

Fijne verhuizing super verlopen, denken met je mee en erg behulpzaam .

Snel en goed

De verhuizing is prima verlopen. Bedankt Jongens.

Alles ging heel goed!

Het Cheetah-team heeft in januari een verhuizing (144 vierkante meter woonruimte) voor ons uitgevoerd van Amsterdam naar Enschede. Alles ging heel goed! Een deel van onze spullen hebben we van tevoren zelf ingepakt - ze hebben van tevoren verhuisdozen bij ons afgeleverd. Cheetah heeft vervolgens alles in de keuken voor ons ingepakt op de dag van de verhuizing. Ze hebben ook grote meubels gedemonteerd en in Enschede weer in elkaar gezet, precies waar we ze wilden hebben. De medewerkers waren allemaal erg aardig. En zo was de verhuisdag voor ons best relaxed, we hoefden bijna niets zelf te doen! De communicatie verliep goed (ik ben Duits, mijn partner is Engels en ons Nederlands is nog niet zo goed). We konden alles van tevoren in het Engels plannen met Amir, en tijdens de verhuizing ging het goed met een mix van Nederlands, Duits en Engels. Als we ooit weer iets moeten verhuizen in Enschede, doen we dat zeker met Cheetah Verhuizingen!

Friendly, reliable, helpful, great value!

Everything about our (quite complicated) move from a 140m2 house in Amsterdam to a 85m2 house in Enschede was made less stressful by Cheeta, who provided top-notch, friendly and reliable service all the way. The entire team went above and beyond, moving us (including deconstructing and then reconstructing beds, wardrobes etc.) in a single (long) day. They also undercut rival removal firms by a significant margin, making them even more great value. They deserve all the positive reviews they get. Don't hesitate to hire them for your next move.

• Would you recommend us? Yes

Kwamen keurig op tijd laden ging zorgvuldig en ze vertrokken op de geplande tijd ook in Limmen verliep alles keurig en beheerst zeer veel dank Cees van Ginkel ik kan ze zeker iedereen aanraden

Geweldige service!

Top service! Ik kan het een ieder aanraden. Snelle communicatie, transparant en flexibel. Zeer vriendelijk personeel en men komt hun afspraken na. Wij zijn echt heel blij met ze geweest vandaag.

Heel rustgevend verhuizers

Uitstekend geplande en prettige verhuizing. Super vriendelijke verhuizers. Erg rustgevend een zeer ervaren. Wij kunnen Cheeta alleen aanbevelen.

Alles prima uitgevoerd en alle afspraken nagekomen verdient een 10!

Heel prettig, alle lof voor de uitvoering van de verhuizing.

Braamlanden 149

7542 CG Enschede

Over Cheeta Verhuizingen

Bij Cheeta Verhuizingen gaan wij altijd voor een slimme en efficiënte verhuizing. Verhuizen is namelijk al stressvol genoeg. Daarom kunt u bij ons terecht voor volledige verhuizing van A tot Z. Zo kunnen wij naast het transport van uw inboedel ook het inpakken uit handen nemen. Dit doen wij met de grootste zorg voor al uw dierbare bezittingen. Daarnaast werken wij altijd met een uitgewerkt verhuisplan zodat ieder onderdeel van de verhuizing zo efficiënt mogelijk wordt ingedeeld.