Zowel de tandarts als de mondhygiëniste zijn vriendelijke mensen die me op m'n gemak stellen voor en ook tijdens de behandeling. In de communicatie zijn ze open en discreet, maar voldoende om betrokkenheid te ervaren. In hun behandelingen ervaar ik deskundigheid, mede ook door te vertellen wat ze doen of desgevraagd even uit te leggen wat en waarom. De behandeling is duidelijk doelgericht zonder het gevoel te hebben dat alles binnen een tijdsbestek 'klaar' moet zijn.
Wordt echt goed geholpen
Er werd me duidelijk uitgelegd wat er moest gebeuren
Iedereen is aardig en klant vriendelijk.
Duidelijk overleg en goed geholpen..
..
De telefoniste is onvriendelijk en denkt niet mee met klanten/clienten over het wijzigen van afspraken. Jammer want dit zou het visitekaartje moeten zijn van de praktijk, wat dus totaal niet zo is. Wanneer je nog voor de 24 uur je afspraak wijzigt wordt je alsnog erop aangesproken op een zeer onvriendelijke toon. Zeer onprofessioneel om er over door te blijven gaan en vervolgens ook niet mee te denken qua afspraak mogelijkheden.
Kiezen laten trekken , anderhalve week met pijn te hebben gelopen terug naar jullie afspraak kaakchirurg over4 weken 28 mei resultaat bezoek tandarts wij kunnen niets voor u doen na mijn vraag of jullie kunnen bemiddelen voor eerder bezoek kaakchirurg afwijzend antwoord na thuiskomst zelf contract opgenomen met kaakchirurg daar kan ik 16 mei terecht dus wel eerder Vandaag na twee weken pijn eindelijk vis jullie zegen en schrijven 10 tabletten voor 5 dagen als ik het met twee red en ik moet nog 9 dagen dus te weinig Dus na dit verhaal snappen jullie wel dat ik de service beneden pijl vind .ik hoop dat jullie er iets mee doe en dat de patiënten na mij een betere service krijgen
L.S Altijd goed geholpen. O.a de tandartsen weten waar ze het over hebben. Fijne praktijk.
Goede ervaring je weet. Waar je aan toe bent.
De tandarts legde bij elke stap uit wat ze deed, en was zowel zorgvuldig in haar werk als voorzichtig. Het was geen fijne behandeling (4 gaatjes vullen) maar ik voelde me in goede handen.
Geweldig behandeld
Bijzonder vriendelijk en deskundig, specialisten op alle mogelijke tandzorg aanwezig en dit inclusief de mondhygiëniste Marly Bukkums
Door omstandigheden was ik een afspraak vergeten; heel fijn dat ik toch nog dezelfde dag terecht kon en het gaatje vakkundig is hersteld .
ze zijn heel fijn personeel zijn vriendelijk aanvoelend heel fijn
Ik heb een prima ervaring bij mijn tandarts Schendstok, hij legde àlles uitstekend uit.
Deskundig geholpen
Zie boven
Prima
Nadia is heel lief voor kinderen, heel kundig en neemt de tijd. Ook de assistentes denken mee bij het maken van afspraken en zijn heel behulpzaam. Vanwege drukte (dat is overal in de zorg) is plannen op hele korte trmijn lastiger, maar niet onoverkomelijk.
Ik ben met mijn tandarts Schenkstok zeer tevreden maar met Mondzorg Geldrop niet aangezien je 3 a 4 maand moet wachten alvorens je een gaatje kunt repareren. Ben dan ook in overweging om weg te gaan
Kies vulling aantal keer afgebroken. Ik wilde een kroon. Ik kreeg een offerte. Ik kon een afspraak maken. Voor de voorbereiding. Namaak kroon brak een aantal keren. Ik kreeg al een afspraak voor een definitieve kroon. Voorbereiding met 3 D was goed. Ik ben blij.
Top
tevreden, goede behandeling
Mijn tandarts neemt de tijd voor mij. Behandeld mij op de goede manier ik voel me prettig als ik in de stoel lig
Stationstraat 3
5664 AP Geldrop
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.