goed geholpen
Naar het horen met enige vrees "crackt tooth" en niet geheel duidelijk bij de eerste behandeling over stappen en kosten. Bij het derde bezoek werd het me duidelijk hoe er getracht werd om de kies te redden door Mevr Wester. Toch maar getrokken. Positief verrast dat voor e 2e en 3e behandeling er alleen materiaal kosten werden gerekend en geen consult. ingepland stond 10 en 45 min in de planning.
zie hierboven
prettig, relaxed
zeer goed
was heel goed
Heel goed
Ik kom inmiddels al enkele jaren bij Mondzorg Geldrop. Het was een lastige start omdat door wisselingen in het personeelsbestand ik telkens een andere tandarts kreeg dan waarvoor ik een afspraak had gepland en waarover ik vooral ook niet vooraf werd ingelicht. Dit is niet prettig als je een beperking hebt die ik al eerder had benoemd bij de praktijk. Daarna ging het een hele tijd goed, maar ook deze tandarts vertrok (die had zij zelf gemeld). Die bewuste tandarts heeft me zelfs van mijn angst afgeholpen. Daarna bleef de verleende zorg op zich goed, maar viel het mij (en meerdere patiënten die ik hierover sprak) dat de transparantie qua kosten niet altijd even goed is. Zo werd mij - door meerdere tandartsen over anderhalf jaar tijd - aangegeven dat ik voor een bezoek aan de mondhygiëniste maar 30 euro bij zou hoeven te betalen. Ik kreeg echter een rekening van 130 euro gepresenteerd en moest een veelvoud daarvan zelf betalen. De keer daarop vroeg ik een begroting en ook daar werd een bedrag op genoemd dat een veelvoud was van het bedrag dat me door de tandarts werd genoemd. Toen ik aangaf dat dat een probleem was, kreeg ik zelfs meerdere keren te horen dat "ik eerder toch ook was geweest." Hierdoor heb ik weer een angst voor de tandarts ontwikkeld, maar dan op een andere manier. De laatste keer werd er ook niet zo vriendelijk gereageerd toen ik aangaf dat ik een gebitsreiniging vanwege de kosten nog moest overwegen. Ik sloeg vanwege de reactie daarop dermate dicht dat ik ook niet kon uitleggen dat ik vanwege mijn beperking bepaalde tactiele uitdagingen heb waardoor bijvoorbeeld flossen niet mogelijk is. Mijn tip is om vooraf even te checken of er bijzonderheden zijn en om ook begrip te tonen dat mensen in deze tijd helaas niet meer elke behandeling zomaar kunnen betalen.
Voor mij is het bezoek aan de tandarts altijd spannend, maar hier vind ik het comfortabel.
Uitstekend en professioneel
Duidelijke en heldere uitleg met zeer deskundige behandeling.
Geen klachten of problemen in mijn ervaring met Mondzorg Geldrop. Een voorbeeld voor de tandheelkunde.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat het enorm uitliep.
Vakkundige en zeer vriendelijke tandarts die uitstekend uitlegt wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren. Al decennia zeer tevreden!
Goeie tandarts...helaas nog 1x terug komen
Over de behandeling geen klachten. De wachttijden vind ik soms te lang. De 30 seconden voor het invullen van de beoordeling zijn ruimschoots onvoldoende en daarmee misleidend. Ga ik dus niet meer doen.
Altijd fijne behandelingen
Ik ben heel tevreden het resultaat van iedere behandeling is altijd perfect. De tandarts besteed aandacht aan mij en houd rekening met mijn wensen zij is heel vriendelijk behoedzaam en ik ga met een fijn gevoel naar huis.
Kundige tandarts die snel en efficient werkt.
Ook fijne ondersteuning van assistenten gehad.
goede behandeling
Mondzorg en tandarts zeer positief
Zeer vriendelijke tandarts en personeel. Gewoon zeer goed.. TOP
Zeer tevreden
Zie boven
Stationstraat 3
5664 AP Geldrop
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.