Uitsluitend

We zijn uitstekend geholpen in de winkel, het behangen hebben we laten doen en ook dat is heel mooi gedaan.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Prachtige gordijnen met led rail. Gordijnen moeten nog ff uithangen, dat wel. Keurig gemonteerd en geen zooi!

Vriendelijk en professioneel

De medewerksters in de winkel hebben mij vriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken van gordijnen. Ik kreeg 5 stalen mee naar huis. De communicatie per e-mail en telefonisch vond ik duidelijk en accuraat. Ook de medewerker die kwam opmeten en de medewerker die de gordijnen kwam ophangen waren vriendelijk en professioneel.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een tevreden klant! Zowel met het uitzoeken als met de montage van mijn nieuwe raamdecoratie's.

Goed advies en prettig geholpen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel blij met het nieuwe interieur

Goede service, blij met het totale pakket van adviseurs in de winkel, vloerenleggers, schilders en behangteam. Goed advies om tot een goede keus van vloeren, behang, gordijnen en kleur keuze te komen. Super blij met het totaal plaatje maar ook met het ontzorgen van het inschakelen van de schilders, behangers en vloerenleggers. Ook het afstemmen van hun werkzaamheden op elkaar zodat de klus vlot en heel netjes geklaard kon worden. Bedankt

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede producten, goede prijzen en goede service

Fijn geholpen in de winkel, snelle levering volgens afspraak en goede service.

• Assortiment* N.v.t.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.