Professioneel in alarmsystemen, telefonie en allerlei software.

Xander heeft niet alleen een top alarmsysteem bij ons geïnstalleerd, ook de telefonie/PINautomaat regelt hij en helpt zeer kundig bij allerlei technische en software vraagstukken.

Snel en vriendelijke geholpen.

Hebben veel kennis van zaken.

Uitmuntend.

Opperbest. Snelle afhandeling. Correcte servies en goede communicatie. Werkt heel stipt en uiterst net. Weet hoe het Ajax alarm werkt en is een expert hierin.

Uitstekend!

Voor ons is het een eenvoudig en goed systeem. De meldkamer reageert onmiddellijk evenals de installateur: Computim. Computim is altijd te benaderen voor vragen. Top!

Wij danken u voor deze mooie review.

Catharina Amaliahof 28 1947 HT Beverwijk

Over Computim

Computim beveiligingen & telefonie is uw partner voor alarmsysteem installatie en onderhoud & telefonie oplossingen. Wij werken met de beste merken voor uw veiligheid. Wij onderhouden en installeren ook camerabeveiliging en telefonie. Wij hebben ervaring met de volgende merken o.a. Ajax Systems, Jablotron, Satel, Honeywell, Dahua, Hikvision.