Voortreffelijk

Een nieuw project samen met Ernes schilders opgepakt. Het betrof het aanpakken van het buitenwerk van een bestaande woning. Het schilderwerk is van een verbluffende kwaliteit en is met zorg uitgevoerd. Ook zijn de medewerkers professioneel en voorkomend.

Bijzonder plezierige communicatie en goed werk

De firma Ernes Schilders houdt rekening met alle omstandigheden en blijft gedurende het proces met de klant in gesprek. Afspraken worden goed nagekomen en het resultaat is uitstekend.

De heren hebben heel goed werk geleverd!

Het werk was snel geklaard. Het waren zeer prettige mensen, die alles netjes hebben afgedekt en afgeplakt. Na afloop opgeruimd en meubels weer op plaats gezet.. Ik ben zeer tevreden Firma Ernes bedankt .

Professioneel, klantvriendelijk vakwerk

Wederom vakwerk geleverd door Ernes Schilders!

Warm aanbevolen.

De werkzaamheden zijn volgens afspraak volledig afgehandeld. Fijne rustige, professionele schilders. Alle meubels, keuken/aanrecht en vloeren keurig afgeplakt. Ziet er geweldig mooi uit. Complimenten voor dhr. Ernes en zijn medewerkers.

Kwalitatief goed werk en klantvriendelijk!

Toppers

Heel vriendelijke baas en dito werknemers. Je ‘hoort en ziet’ ze niet als ze hun werk doen. Ruimen alles netjes op en werken het perfect af. Een genot. Ze houden rekening ermee dat je er woont. Kort gezegd; het zijn professionals.

Overtreffende kwaliteit

Een waterschade (indringend hemelwater van buiten) is perfect hersteld. Het hele proces van offertevorming tot uitvoering en betaling is tot in de puntjes geregeld. Maar het belangrijkste zijn toch de medewerkers die geweldig werk hebben geleverd. Het is altijd weer een plezier hoe ze beschadigd stucwerk repareren en dan de wand opnieuw “texen”. Je ziet er werkelijk niets meer van. Ook zijn ze altijd voorkomend en ruimen alles op. Het is altijd fijn om met Ernes schilders samen te mogen werken.

Uitstekend werk geleverd

Afplakken, schuren, kitten en schilderen; alles gebeurd snel en nauwkeurig door bijzonder prettig en vriendelijk personeel. Na afloop wordt alles ook weer netjes achtergelaten en het resultaat is prachtig. Dik tevreden!

Uitstekend gewerkt

Netjes en secuur gewerkt. En alles netjes achtergelaten. Vriendelijk personeel.

Geweldige Ervaring met Schildersbedrijf Ernes!

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor het fantastische werk dat Schildersbedrijf Ernes levert. Vanaf het allereerste contact tot de voltooiing van het project en het uitvoeren van het onderhouds garantie+ plan heb ik niets dan positieve ervaringen gehad. Het team van Schildersbedrijf Ernes is niet alleen uiterst professioneel, maar ook zeer bekwaam en toegewijd. Ze hebben mijn huis werkelijk getransformeerd met hun vakmanschap en oog voor detail. Het schilderwerk is van topkwaliteit en heeft de esthetiek van mijn huis aanzienlijk verbeterd. Wat me vooral opvalt, is de vriendelijkheid en beleefdheid van het personeel. Ze zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden, suggesties te doen en mijn zorgen serieus te nemen. Bovendien werd het werk binnen de afgesproken tijd voltooid, wat mijn planning aanzienlijk vergemakkelijkte. De gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit, en het hele proces verloopt buitengewoon soepel. Schildersbedrijf Ernes heeft duidelijk veel ervaring en expertise in hun vakgebied, en dat merk je aan het eindresultaat. Ik zou Schildersbedrijf Ernes zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professioneel schilderwerk. Dank aan het hele team voor het leveren van uitstekend vakmanschap. Ik ben absoluut tevreden met het resultaat en zal zeker weer contact met hen opnemen voor toekomstige projecten.

In twee woorden: vakmanschap en klantvriendelijkheid

Werkt snel en secuur. Egaal en streeploos resultaat, zelfs bij waterschade. Geeft goed en vakkundig advies. Komt afspraken na.

Vakman die zijn afspraken nakomt

Snel en netjes gewerkt,

Vakmanschap

Vakmanschap gecombineerd met oprechte betrokkenheid bij de klant. Zeer nauwkeurig, accuraat. Afspraak is afspraak.

goede schilders, goed samenwerkend klein team.

Prettige omgang, vragen en opmerkingen werden goed beoordeeld. Klachten c.q. opmerkingen werden achteraf goed en vakkundig behandeld,

Dit bedrijf heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ernes schilders komen hun afspraken na en werken heel netjes en vakkundig. De mensen zijn vriendelijk en beleefd.

Goede duidelijke communicatie en ze staan voor hun afspraken

Goede duidelijke communicatie en ze staan voor hun afspraken. De kwaliteit van hun werk is keurig.

In 1 woord perfect

Bedrijf dat met de klant meedenkt en afspraken nakomt.

perfect opgeleverd

perfect

Kwaliteit

Kwaliteit en professioneel

Wederom alles naar wens uitgevoerd

Het buitenwerk van de aanbouw moest nog definitief afgelakt worden. Afgesproken was om dat te doen tegen het eind van de zomer. Twee dagdelen werk voor het buitenwerk en hier en daar wat herstelwerk van gebruikers vlekken op een tweetal wanden in huis. Zoals gewend werd alles netjes afgeplakt, geschuurd en geschilderd en alles weer opgeruimd alsof er niemand in huis is geweest. Daar kunnen zich heel wat andere (bouw)bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Zeer deskundig en betrouwbaar bedrijf.

Heb al jaren ervaring met dit bedrijf voor diverse, uiteenlopende projecten, zoals spuiten en schilderen van deuren, spuiten van balkenplafond, behangen en muren schilderen. Er is al jaren dezelfde teamsamenstelling. Ze werken zonder hinderlijke radio aan. De planning is accuraat, een project duurt nooit langer dan vooraf aangegeven en na afloop is het zo schoon en opgeruimd, dat je alleen aan het fraaie schilderwerk kunt zien dat er een schilder is langsgeweest.

Alles werd in goed overleg gepland en uitgevoerd. Het resultaat was boven verwachting. Uitgangspunt van dhr. Ernes is: er zijn geen problemen, wel uitdagingen.

Professioneel, vriendelijk en van hoge kwaliteit.

Levert zeer goed werk op een vriendelijke, nette manier voor een aanvaardbare prijs. Als ze klaar zijn, ziet 't uit als nieuw, maar merk je niet dat ze zijn geweest: gwoon keurig gewerkt en keurig de werkplek achter gelaten.

Topbedrijf dat met ons meedenkt en ook buiten de lijntjes durft te kleuren!

Altijd prettige samenwerking met alle medewerkers van Ernes. Kan hen aan iedereen aanbevelen.

Koperslager 2 6422 PR Heerlen

Over Ernes Schilders

Ernes Schilders in Heerlen, Zuid-Limburg Ernes schilders is een OnderhoudNL garantie schilders- en behangbedrijf gevestigd in Zuid-Limburg sinds 1932. Een bedrijf dat klant tevredenheid, het leveren van kwalitatief en duurzaam schilderwerk en garant staan voor het geleverde werk hoog in het vaandel heeft staan. Ernes schilders houdt zich bezig met onderhoud aan particulier woningbezit, binnen- en buitenkant. De kwaliteit en het vakmanschap van vroeger waar de oprichter in 1932 mee begon, de materialen en de snelheid van 2 generaties na hem. Die zorgen er samen voor dat u bij Ernes schilders zeker bent van de beste prijs/kwaliteit verhouding. Deze prijs/kwaliteitverhouding ervaart u in de loop van de tijd na onze werkzaamheden, ons schilderwerk heeft een lange levensduur. Hierdoor kunnen wij u ook met vertrouwen onze onderhoudsabonnementen aanbieden. Die bieden u 100% zekerheid gedurende de gehele looptijd.