Geweldige service

Nadat ik ergens mee vast liep contact gezocht; ik kreeg snel een telefoontje zodat we konden sparren. Er was begrip en binnen een week was het probleem met maatwerk opgelost!

• Hoe beoordeel je de gebruiksvriendelijkheid? Ik kon eenvoudig de weg vinden binnen de tool, alles sprak voor zich.
  • Heb je suggesties om de tool nog beter te maken? N.v.t.

Heel prettig om mee te werken, ondanks de situatie

Het is een hele prettige tool in de situatie. Heel overzichtelijk en makkelijk mee te werken. Wat ik een beetje mis is hier en daar meer inhoudelijke toelichting. Met name de menuknop: hoe begin ik, vind ik een beetje sumier qua inhoudelijke info. Maar verder een geweldige tool, ook omdat ik de andere erfgenamen volledig op de hoogte kan houden op een makkelijke manier.

• Hoe beoordeel je de gebruiksvriendelijkheid? Het heeft enige moeite gekost om de tool te gebruiken, maar dit is uiteindelijk geslaagd.
  • Heb je suggesties om de tool nog beter te maken? zie hiervoor

Bedankt voor je feedback Jeanet. Onze tool is pas sinds enkele maanden beschikbaar en we vinden het dan ook erg belangrijk om te vernemen wat we nog kunnen verbeteren. We gaan ermee aan de slag.

Nooit gedacht dat het zo eenvoudig kon zijn!

'Nou, er zal nog heel wat op jullie af komen...!' Hoe vaak mijn zusje en ik die reactie niet kregen toen we met de nalatenschap van onze moeder aan de gang moesten - en dat terwijl we zelf ook als een berg tegen al dat geregel en al het papierwerk op zagen. Van onze uitvaartondernemer hadden we de link naar Doehetzelf Nalatenschap ontvangen: we waren sceptisch maar nieuwsgierig. Een paar weken verder kunnen we volmondig zeggen dat het een ontzettend handig programma is. Alles wijst zich vanzelf, het is eenvoudig en het is bijzonder overzichtelijk. Toen ik een keer een vraag had, werd ik meteen teruggebeld; ook fijn! Wij zijn er heel blij mee.

Magnifieke software

Wat is het een enorme verademing om hiermee de nalatenschap van mijn moeder af te wikkelen na eerder zonder hulpmiddel de afwikkeling van de nalatenschap van mijn moeder te hebben verzorgd.

• Heb je suggesties om de tool nog beter te maken? N.v.t.

Heeft ons al veel moeite bespaard

Fijn dat we hierop geattendeerd zijn, de afhandeling verloopt erg vlot en voorspoedig.

Mooi programma

Mooi handig programma.

Mooi hulpmiddel

Superhandig.

Helemaal top!

Programma zit zeer goed in elkaar, erg veel profijt van,

Fantastisch!

Zo enorm blij mee.

Mooi programma

Was dit er maar geweest toen een paar jaar geleden mijn vader is overleden. De afhandeling van mijn schoonmoeder haar erfenis gaat hiermee enorm gemakkelijk. Erg blij mee.

Prima hulpmiddel

Simpel in het gebruik, spreekt allemaal voor zich.

Goed hulpmiddel

Erg handige site.

• Heb je suggesties om de tool nog beter te maken? N.v.t.

Eenvoudig werd er beloofd en het klopt.

Erg fijn dat je op een eenvoudige manier noodzakelijke zaken kunt afhandelen.

Prima hulpmiddel

Erg handig en overzichtelijk.

• Heb je suggesties om de tool nog beter te maken? N.v.t.

Geen rompslomp maar alles overzichtelijk te regelen in één tool.

Erg blij dat we op deze website gewezen zijn. Erg overzichtelijk, transparant en inzichtelijk voor alle erfgenamen. Scheelt een hoop tijd dat alles op één plek geregeld kan worden.

Geweldig hulpmiddel

Erg blij, alles verliep zo erg vlot.

• Heb je suggesties om de tool nog beter te maken? N.v.t.

Het is een duidelijke en gemakkelijke methode om snel veel zaken te kunnen afhandelen

Ik vind het heel fijn dat ik woonachtig in het buitenland door deze methode een nalatenschap eenvoudig kan regelen. En hierdoor kan bijdrage voor de familie, ook al woon ik niet in Nederland.

• Heb je suggesties om de tool nog beter te maken? N.v.t.

Wat waardevol om hiermee te werken

Onlangs hebben we de eerste ervaringen met Doehetzelf Nalatenschap mogen opdoen. In eerste instantie is het even zoeken naar het invoeren van de informatie. Naarmate je verder in het programma komt wordt het steeds gemakkelijker en duidelijker omdat de informatie die je eerder invoert meteen terugkomt in de correspondentie. Het is overzichtelijk en zoals we tot op heden kunnen ervaren ook zeer compleet. Eventuele missende contacten worden snel toegevoegd en het programma groeit per week. Bij volgende nalatenschappen zal het steeds sneller gaan omdat je groeit in de werking van het programma.

• Heb je suggesties om de tool nog beter te maken? Nee, ga zo door en we gaan er veel gebruik van maken.

Erg handig, gemakkelijk om te gebruiken.

Fijn dat de rest van de familie mee kan kijken. Mooi systeem, blij dat we erop geattendeerd zijn.

Henriette Roland Holstweg 28

8448 RV Heerenveen

088 425 26 27

Over Doehetzelf Nalatenschap

Doehetzelf Nalatenschap is nieuw én uniek in Nederland, dé tool waar je een volledige nalatenschap stap voor stap mee kan afwikkelen.