Meer dan uitstekende service!

Bij de Beddenspecialist in Malden neemt men echt de tijd voor je. Als klant heb je het gevoel dat je de koning(in) bent. Ze nemen uitgebreid de tijd om je eerlijk te adviseren. De matras die ik besteld had werd mooi op tijd bezorgd en werd zelfs twee trappen omhoog gebracht zodat ik er zelf niet mee hoefde te zeulen. De volgende dag werd ik gebeld door de verkoopster met de vraag of ik lekker geslapen had op mijn nieuwe matras. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo’n goede service ervaren als bij deze zaak. Er zullen wellicht winkels zijn die goedkopere producten aanbieden, maar daar krijg je niet deze unieke service. Top!

• Waar kent u ons van? Overig

Net als bijna 15 jaar geleden hebben we hier fijne matrassen gekocht, waarbij we opnieuw door Judith werden geholpen. Persoonlijk en professioneel.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Beste Mieke, Fijn om jullie als trouwe klant weer terug te zien in onze winkel. Heel veel slaapplezier met jullie nieuwe matrassen. Team Beddenspecialist Malden Joost, Judith en Angelique

klantvriendelijk

De service en feskundigheid bij de aankoop was klantvriendelijk en prettig. We hadden alle vertrouwen in de informatie die ons werd verstrekt. De levering van de matrassen wa volgens afspraak. Een vriendelijke bezorger die ook op een fijne manier de de levering bezorgde en plaatste.

• Waar kent u ons van? Overig

Beste meneer en mevrouw Smetsers, Hartelijk dank voor de mooie review. Wij wensen u veel slaapplezier met uw nieuwe matrassen. Team Beddenspecialist Malden Joost, Judith en Angelique

Helemaal top. Uitstekende service.

Zie boven

• Gekocht product: Overig
  • Waar kent u ons van? Overig

Goed advies en vriendelijk personeel

Wij kregen goed advies en mevr. nam ruim de tijd terwijl wij net tegen sluitingstijd binnen kwamen.

• Waar kent u ons van? Overig

Uitstekende klanthulpzaamheid en ze nemen uitgebreid de tijd voor je.

Mooie winkel, kundig personeel dat de tijd neemt om alles uit te leggen en te bespreken. Daarnaast kun je uitgebreid test liggen en krijg je bijvoorbeeld een test kussen mee om te helpen bepalen wat het fijnst ligt.

• Waar kent u ons van? Overig

Beste Jasper, Bedankt voor je review en goede beoordeling. Fijn dat we je hebben mogen helpen bij deze positieve ervaring. Bij Beddenspecialist Malden weten we hoe belangrijk een goede nachtrust is voor je gezondheid. Daarom doen we er alles aan om samen te zoeken naar een duurzame slaapoplossing. Met uitgeruste groeten, Joost, Angelique, Judith

deskundig en servicegericht

Erg blij met mijn aanschaf. Dit had ik eerder moeten doen. Het slaaponderzoek en het proefliggen heb ik als zeer nuttig ervaren.

• Ik ben: N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Overig

Mooie winkel met deskundig personeel

Wij waren zeer verrast over de manier waarop wij in de winkel ontvangen werden. In een persoonlijk gesprek heb ik mijn wensen en klachten die ik had kenbaar gemaakt. Daarna hebben Angelique en later Joost goed advies gegeven over de verschillende Swissflex lattenbodems. Ze laten je ervaren wat een lattenbodem doet. Niets was teveel. Er wordt goed gekeken naar wat het beste bij jou past. De bezorging en montage was top.

• Waar kent u ons van? Overig

Beste Mart, Fijn dat je onze werkwijze positief ervaren hebt. Wij wensen je veel slaapplezier. En zien je weer graag een keer in onze winkel in Malden. Groeten Angelique, Joost en Judith Beddenspecialist Malden

Heel goede service en een deskundig advies.

Zie boven

• Gekocht product: Kussens | Dekbedden
  • Waar kent u ons van? Overig

Uitstekende en deskundig advies.

Super goed geholpen

Wij hebben door een lekkage aan de verwarmingsketel waterschade aan een van onze matrassen opgelopen. Wij hebben de matrassen gekocht bij Topslapen in Arnhem, maar deze zaak is failliet en daardoor hebben we kontakt gezocht met Bedden- specialist Malden en zijn daar ontzettend goed geholpen. Voor ons is een nieuwe tijk besteld en werd bezorgd en zelfs om de matras gedaan.

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Beste mevrouw Gieling, hartelijk dank voor uw reactie. Wij wensen u nog jaren lang plezier op uw matras.

Topservice in een prachtige winkel

Afgelopen week hebben mijn man en ik een een prachtige LeDorm boxspring met twee LeDorm Superior matrassen gekocht bij Joost van Beddenspecialist Malden. Wij hebben eerst een intakegesprek gehad en daarna met SlaapID ons slaapgedrag in kaart laten brengen. Aan de hand van deze uitkomsten heeft Joost ons advies gegeven over de matrassen die het beste bij onze wensen en slaapgedrag passen. We kijken erg uit naar de levering en verwachten straks weer te slapen als een roosje! Absolute aanrader. Zeker ook door de inzichten die je krijgt gedurende drie nachten over je eigen slaapgedrag thuis in je eigen bed.

• Gekocht product: Compleet bed
  • Waar kent u ons van? Via bekende

Beste Yvonne, Wat fijn om jullie positieve ervaring te lezen. Heel veel slaapplezier op jullie LeDorm bosxpringcombinatie.

Passage 1 6581WK MALDEN