Mooie winkel met deskundig personeel

Wij waren zeer verrast over de manier waarop wij in de winkel ontvangen werden. In een persoonlijk gesprek heb ik mijn wensen en klachten die ik had kenbaar gemaakt. Daarna hebben Angelique en later Joost goed advies gegeven over de verschillende Swissflex lattenbodems. Ze laten je ervaren wat een lattenbodem doet. Niets was teveel. Er wordt goed gekeken naar wat het beste bij jou past. De bezorging en montage was top.

• Waar kent u ons van? Overig

Heel goede service en een deskundig advies.

Zie boven

• Gekocht product: Kussens | Dekbedden

Fantastisch

Uitstekende en deskundig advies.

• Ik ben: een terugkerende klant

Super goed geholpen

Wij hebben door een lekkage aan de verwarmingsketel waterschade aan een van onze matrassen opgelopen. Wij hebben de matrassen gekocht bij Topslapen in Arnhem, maar deze zaak is failliet en daardoor hebben we kontakt gezocht met Bedden- specialist Malden en zijn daar ontzettend goed geholpen. Voor ons is een nieuwe tijk besteld en werd bezorgd en zelfs om de matras gedaan.

• Ik ben: een terugkerende klant
  • Waar kent u ons van? Internet/Google

Beste mevrouw Gieling, hartelijk dank voor uw reactie. Wij wensen u nog jaren lang plezier op uw matras.

Topservice in een prachtige winkel

Afgelopen week hebben mijn man en ik een een prachtige LeDorm boxspring met twee LeDorm Superior matrassen gekocht bij Joost van Beddenspecialist Malden. Wij hebben eerst een intakegesprek gehad en daarna met SlaapID ons slaapgedrag in kaart laten brengen. Aan de hand van deze uitkomsten heeft Joost ons advies gegeven over de matrassen die het beste bij onze wensen en slaapgedrag passen. We kijken erg uit naar de levering en verwachten straks weer te slapen als een roosje! Absolute aanrader. Zeker ook door de inzichten die je krijgt gedurende drie nachten over je eigen slaapgedrag thuis in je eigen bed.

• Gekocht product: Compleet bed
  • Waar kent u ons van? Via bekende

Beste Yvonne, Wat fijn om jullie positieve ervaring te lezen. Heel veel slaapplezier op jullie LeDorm bosxpringcombinatie.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.