Goed en snel geinstalleerd.

De ploeg was er al even voor acht uur en om 09.30 uur lagen de 8 zonnepanelen al aangesloten op het dak. De electricien was ook vakkundig en had wat meer tijd nodig. Na een geduldige uitleg en installatie op de app is ook hij een uur later vertrokken. Alles schoon achterlatend. De zon kan gaan schijnen!

De ervaring was prima

Goed en netjes werk geleverd

Fantastisch goed!

Communicatie was helder en duidelijk, er werd goed meegedacht met ons. De planning en uitvoering gingen prima, binnen 2 weken alles geregeld en strak op het dak! Wij zijn heel tevreden en bevelen Be Green graag aan!

Duidelijke en concrete informatie vooraf, heldere offerte en snelle, deskundige installatie

Snelle in duidelijke offerte en prettige, deskundige en nog snellere realisatie

Montage was snel en vakkundig uitgevoerd

Snel en professioneel geholpen

Fijn contact, snelle opvolging, goede service en fijne installateurs.

Goed!!! !

Keurig op tijd komend van ver..leuk gezellig team! Werken als paarden..!! Alles werkt ba behoren..zonder dollen...ben tevreden..bij plaatsen later wordt zeker door Begreen gedaan!!

Zeer tevreden over BeGreen, persoonlijk contact, binnen 2 weken geplaatst en goede service.

Zou Begreen echt iedereen aanraden! Toppers

snel, kordaat en kundig

Het was snel gefikst! in twee uur tijd lagen de 12 panelen op het dak, aangesloten in de meterkast en de app werkend op de telefoon....ok! ze waren met z'n vijven maar toch!

Gewoon goed en snel. Ziet er ook allemaal professioneel gemonteerd uit.

Prettig, vakbekwaam,snel en schoon gewerkt!!

Van mijn kant een goede keuze om met BeGreen in zee te gaan om zonnepanelen aan te schaffen.

perfect

Werk perfect and 50% op the slecht weer vandag

Vanaf het eerste contact tot en na het plaatsen van de panelen ben ik heel professioneel en klant vriendelijk ontvangen en begeleid. Als klant voelde ik mij weer koning wat tegenwoordig ontbreekt bij veel bedrijven. Groot is mijn dank.

Snel en netjes gewerkt, ook heel vriendelijk

Snelle en adequate manier van handelen.

De offerteaanvraag werd snel en correct opgepakt. Prijs was scherp, daarna snel schakelen naar technische afdeling en planning. Binnen 4 weken na eerste mail werken de zonnepanelen naar behoren.

Meer dan tevreden. Echt super in elk opzicht

Duidelijk, eerlijk, flexibel, denken mee, behulpzaam. Staan altijd klaar en werken fantastisch.

Bedrijf wat mee denkt en niet alleen aan de verkoop

Wij wilden graag zonnepanelen op ons dak na meerdere offertes van diversen bedrijven zijn we tot akkoord gekomen bij BeGreen. Zowel de koopovereenkomst als huurovereenkomst zijn beide doorgenomen en tot besluit van aankoop gekomen. De heren die alles kwamen aansluiten waren netjes, en vrolijk en ook die dachten mee en staarde niet blind op een tekening en meterkast maar dachten ook weer mee. Alles is netjes afgewerkt

Dit bedrijf zou ik zeker aan andere mensen aanbevelen.

in woord goed.

Geweldig, alles netjes, en rustig gelegd. Mooi optijd, en heel aardig en behulpzaam. Gewoon super tevreden. Je wordt met alles geholpen, zelfs met de app installeren. Ze gaan niet weg voordat alles ook echt werkt, en goed werkt. Echt gewoon super vaklui. Voor de tweede keer super blij met jullie!!

Betrouwbaar

In alles een goede organisatie. Van het aanvragen van de offerte tot het leggen van de panelen.

Super blij er mee

Advies en klantenservice perfect. Net zo als het snel uitvoeren en goed uitvoeren van de zonnepanelen. Ik ben Blij.

medewerker correct- vakbekwaam- snel.

Medewerkers waren zeer correct , en vakbekwaam, en werken snel en netjes, app netjes op de telefoon gezet, en netbeheer op de hoogte gebracht.

Top bedrijf

Vriendelijk personeel goede communicatie duidelijk afspraken en zeker afspraken na komen. Zeker een aanrader.

Goed geregeld

Snelle afspraak, netje gemonteerd, opgeruimd en afgehandeld!

Snel, betrouwbaar en goede service!

Erg goede ervaring, goede communicatie, snelle levering en vakmensen die alles installeren. Dank !

Munsterstraat 9

7418 EV Deventer

085 303 55 81

Over BeGreen

Bij BeGreen geloven we dat duurzaamheid niet alleen gaat over de producten en diensten die wij leveren. Bij ons staat de duurzame relatie die wij opbouwen met onze klanten centraal. Dat betekent persoonlijk contact, zekerheid van onze kwaliteiten en daarmee vertrouwen in de uitvoering van de opdracht. Een vakkundige installatie die bevestigt dat je bij ons de juiste keuze hebt gemaakt. Vanaf dat moment is de samenwerking pas echt begonnen. Wij blijven het systeem monitoren, zodat je zeker weet dat wij ook in de toekomst voor je klaar staan.