Xxxxxxxxxx

Xxxxxxxxxxxx

Ik ben zeer tevreden met het de aanschaf van zonnepanelen via BeGreen. Ze begeleiden je uitstekend, de plaatsing verliep erg soepel.

Heel erg prof aangepakt. Ik zou 10 keer herhalen

Zeer ervaren team. Vriendelijk en snel. Professionele houding en uitrusting.

zeer keurig geholpen

Contact ging goed. Zowel telefonisch als via de app. Installatie nieuwe meterkast zeer goed gedaan door de electriciën.

zeer tevreden!

Goede service en communicatie, alles keurig geleverd en de zonnepanelen in overleg geplaatst!

Goede service, telefonisch goed bereikbaar, vriendelijke installateurs en werken secuur.

Snel en vakkundig geholpen met prima resultaat!

Be Green denkt met je mee, werkt met vakkundige monteurs en snelle aflevering, het resultaat zijn we zeer tevreden over.

Waren vriendelijke monteurs. De wachttijd viel erg mee. Over het algeheel positief.

Super snel en goed geregeld!

Binnen 1,5 weken lagen de panelen op mijn dak. Snel en netjes

Super service!

Goed werk geleverd, snel, netjes en veilig. Keurig op tijd...zeker aan te bevelen :) Perfect telefonisch contact, echt super tevreden!

Top ! En echt verdiend die 5 sterren

En hier de punten uit zeeland ( Schouwen-Duiveland ) Het goede contact telefonisch heeft uiteindelijk de door slag gegeven, en natuurlijk hebben we Google ! Daar kwamen de mannen, 2 grote bussen 3 personen 2,5 uur rijden! Veiligheid bovenal wat ik heel belangrijk vind, mooie stellages gebouwd en de zonnepanelen naar boven, meteen een dak inspectie ook niet mis, vervanging van een dakpan ook fijn . Denken met je mee. Keurig, netjes en recht mooie birdstop eromheen , wat een Toppers ! Mijn aanbeveling is dus echt BeGreen welkom op Zeeland Bedankt !!

Goed en snel geinstalleerd.

De ploeg was er al even voor acht uur en om 09.30 uur lagen de 8 zonnepanelen al aangesloten op het dak. De electricien was ook vakkundig en had wat meer tijd nodig. Na een geduldige uitleg en installatie op de app is ook hij een uur later vertrokken. Alles schoon achterlatend. De zon kan gaan schijnen!

De ervaring was prima

Goed en netjes werk geleverd

Fantastisch goed!

Communicatie was helder en duidelijk, er werd goed meegedacht met ons. De planning en uitvoering gingen prima, binnen 2 weken alles geregeld en strak op het dak! Wij zijn heel tevreden en bevelen Be Green graag aan!

Duidelijke en concrete informatie vooraf, heldere offerte en snelle, deskundige installatie

Snelle in duidelijke offerte en prettige, deskundige en nog snellere realisatie

Montage was snel en vakkundig uitgevoerd

Snel en professioneel geholpen

Fijn contact, snelle opvolging, goede service en fijne installateurs.

Goed!!! !

Keurig op tijd komend van ver..leuk gezellig team! Werken als paarden..!! Alles werkt ba behoren..zonder dollen...ben tevreden..bij plaatsen later wordt zeker door Begreen gedaan!!

Zeer tevreden over BeGreen, persoonlijk contact, binnen 2 weken geplaatst en goede service.

Zou Begreen echt iedereen aanraden! Toppers

snel, kordaat en kundig

Het was snel gefikst! in twee uur tijd lagen de 12 panelen op het dak, aangesloten in de meterkast en de app werkend op de telefoon....ok! ze waren met z'n vijven maar toch!

Gewoon goed en snel. Ziet er ook allemaal professioneel gemonteerd uit.

Prettig, vakbekwaam,snel en schoon gewerkt!!

Van mijn kant een goede keuze om met BeGreen in zee te gaan om zonnepanelen aan te schaffen.

perfect

Werk perfect and 50% op the slecht weer vandag

Vanaf het eerste contact tot en na het plaatsen van de panelen ben ik heel professioneel en klant vriendelijk ontvangen en begeleid. Als klant voelde ik mij weer koning wat tegenwoordig ontbreekt bij veel bedrijven. Groot is mijn dank.

Snel en netjes gewerkt, ook heel vriendelijk

Munsterstraat 9

7418 EV Deventer

085 303 55 81

Over BeGreen

Bij BeGreen geloven we dat duurzaamheid niet alleen gaat over de producten en diensten die wij leveren. Bij ons staat de duurzame relatie die wij opbouwen met onze klanten centraal. Dat betekent persoonlijk contact, zekerheid van onze kwaliteiten en daarmee vertrouwen in de uitvoering van de opdracht. Een vakkundige installatie die bevestigt dat je bij ons de juiste keuze hebt gemaakt. Vanaf dat moment is de samenwerking pas echt begonnen. Wij blijven het systeem monitoren, zodat je zeker weet dat wij ook in de toekomst voor je klaar staan.