Good communication, fast reactions, reliable implementation

The layout was decided after thorough consultancy with us as client to ensure that meets our needs and wishes. The instalators were knowledgeable and worked quite fast A proper technical analysis a-priori would have saved some effort and improve the estetic aspect. Bottomline: good, reliable, well spent money.

• Betrouwbaarheid

contact, schouw, installatie en afhandeling goed.

Eigenlijk was alles goed geregeld. Contact vooraf, de schouw en de installatie waren prima. Ook na de installatie nog paar keer gebeld of alles naar tevredenheid was. Achteraf betalen ook een pluspunt. Betrouwbaarheid van het systeem kan ik niet beoordelen natuurlijk, maar alles werkt nu in ieder geval.

• Betrouwbaarheid

Very professional installation and service

I was in contact with Brian Torres, he was very helpful always, he provided an excellent support and helped a lot during the whole process The installer made also a very good job, very professional I am very happy with the overall service provided

• Would you recommend us? Yes
  • Expertise/Craftsmanship
  • Price/quality
  • Reliability

Heel blij met het resultaat!

Mooie zwarte panelen op het dak Met micro omvormers dus kan nu precies zien wat ze stuk voor stuk opwekken. Laat de zomer maar komen

• Betrouwbaarheid

Ontzettend proffesioneel and heel behulpzaam

Leuke contact gehad met de mannen! Bedankt voor alles. Ontzettend blij

Heel tevreden

Mijn ervaring met de zonnepaneleninstallatie is geweldig! De installatie verliep soepel, en de besparingen op mijn energierekening zijn indrukwekkend. De installateurs waren professioneel, en ik ben blij met de klantenservice.

Vertrouwd

Prijzen waren goed, niet de goedkoopste maar het werk wat ze geleverd hadden was goed, de installatie werkt goed en geen problemen achteraf. Heb de gehele installatie nog ff laten nachecken door een kennis en was niks op aantemerken beter wat extra betalen en geen gezeik achteraf met een schade op het dak en de installatie. (Lees veel slechte ervaringen over cowboys die installaties verknallen vandaar) zeker een aanrader die geen prutsers op het dak wil hebben. Dank je wel voor de installatie!

Prettig

Ik wilde vorige jaar al overgaan op zonnepanelen, maar vanwege de prijs toch een jaartje gewacht en wat ben ik blij goede panelen met micro omvormers voor een hele mooie prijs veel goedkoper dan vorig jaar

• Betrouwbaarheid

Zojuist zonnepanelen en 2 airco’s laten plaatsen. Alles ging hoe het hoorde te gaan zonder problemen achteraf. De installateurs waren 2 vriendelijke heren welke alles vooraf bespraken hoe ze het gingen installeren wat ikzelf heel fijn vond. Misschien neem ik in de toekomst nog een thuisbatterij erbij! Heel erg bedankt voor de installatie heren.

• Betrouwbaarheid

Bij ons instalatie zonnepanelen super verlopen en heel netjes afgewerkt! En nu een instalatie voor warmtepomp en binnen unit uitstekend gedaan! Wij super tevreden.

Subliem

Onlangs mijn 15 panelen en laadpaal laten installeren bij dit bedrijf. Alles verliep zoals ik het zelf had gewild en verwacht, netjes contact aan de telefoon alles duidelijk uitgelegd en vervolgens op locatie de puntjes op de i gezet voor de gehele installatie plaats vond. Binnen 1 dag was alles werkend en ben heel tevreden met het resultaat. Zeker een aanrader!

Netjes

Ik ben ontzettend tevreden met de installatie van de laadpaal! Alles verliep super soepel en het resultaat ziet er netjes uit. Het team dat de installatie heeft gedaan was professioneel en vriendelijk. Nu kan ik mijn elektrische auto gemakkelijk opladen. Een dikke duim omhoog voor de installateurs

Snel

Laadpaal was in een paar uurtjes klaar. Alles ging goed en snel.

Keurig

Hele goede ervaring gehad met EHS, panelen werken naar wens en de afspraken die ze op voorhand hebben beloofd, komen ze ook na. Enkel een beetje jammer dat het zoveel heeft geregend maar alsnog zijn ze flink aan het opwekken.

Heel behulpzaam!

Wat een aanrader vanaf moment 1 een goed gevoel achtergehouden na een gesprek met Brian, wat een vrolijke jongen die echt waar hij het over heeft.

• Betrouwbaarheid

Snel en geen omkijken gehad

Installatie ging heel snel met 4 uurtjes waren ze al weer weg. Kan alleen maar zeggen dat het professioneel personeel was en scherp in de prijzen zijn!

Soepel

Makkelijk en soepel was het contact tussen ecohome systems en mij. Panelen zouden rond de 3 weken gelegd worden maar het lukte zelfs een week eerder waar ik heel blij mee was. Zeer tevreden over de installatie en de handelswijze van dit bedrijf.

Positieve ervaring

ik heb niets dan lof voor deze monteurs. Ze waren punctueel, vriendelijk en bereid om extra werk te verrichten, zelfs als dat niet gepland was. Alles werd keurig achtergelaten. Nadat de panelen waren gemonteerd, kreeg ik een gedetailleerde uitleg over hun werking en hoe ik ze kon monitoren via de app. Ze namen ook de tijd om de installatie in huis nogmaals te controleren, om er zeker van te zijn dat alles goed werkte. Dit alles gebeurde precies zoals afgesproken. De adviseur aan de telefoon was ook erg aangenaam.

• Betrouwbaarheid

Een uitstekend bedrijf! Binnen slechts 3 weken na mijn akkoord lagen de panelen op mijn dak. Aanvankelijk was ik wat onzeker over de installatie, maar mijn zorgen bleken ongegrond. Een vriendelijk en professioneel team van monteurs zorgde voor een vlekkeloze installatie. Het systeem werkt perfect, en ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze. Zeer tevreden over de service en resultaten!

• Betrouwbaarheid

Hele snelle levering! Ook was ik blij dat het Nederlandstaligen monteurs waren die mij alles konden uitleggen wat zei deden.

Vlekkeloos

Onze ervaring was absoluut vlekkeloos. Het bedrijf hield zich nauwgezet aan alle gemaakte afspraken. Bovendien was de levertijd opvallend kort; binnen enkele uren na onze bestelling prijkten er al 8 zonnepanelen op ons dak, en ze begonnen meteen energie op te wekken. Wat ons echt aansprak, was de gedegen uitleg die we kregen over de montage en de handige app waarmee we onze zonnepanelen konden monitoren. Dit zorgde voor een gevoel van controle en transparantie. En niet te vergeten, het personeel ruimde alles keurig op, zodat we geen rommel of zorgen achteraf hadden. Al met al waren we uiterst tevreden met de service die we hebben ontvangen en de vlotte installatie van de zonnepanelen. Het gaf ons vertrouwen in onze investering in duurzame energie.

• Betrouwbaarheid

Eerst telefonisch gesprek met lorenzo en na akkoord de gehele installatie geplaatst. Het was zeer prettig samenwerken met het bedrijf van ecohome systems. Lorenzo bedankt voor de installatie.

Fijne ervaring

Altijd als ik op bel, heel vriendelijk personeel die echt met je mee denkt om tot een oplossing te komen om je te helpen. Ik heb mijn zonnepanelen bij eco home gehaald, als ik weer centjes heb ga ik ook zeker bij hun verder met verduurzamen.

Alles na verwachtingen

EcoHome Systems is een geweldig bedrijf voor zonnepanelen! Ze bieden een breed scala aan hoogwaardige panelen en een professionele installatieservice. Het team is deskundig en behulpzaam, en ze zorgen ervoor dat je het maximale uit je zonne-energiesysteem haalt. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou Eco Home Systems ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar zonnepanelen!

Uitstekend!

Fijne ervaring en me installatie werkt naar toebehoren

Assering 184

1187 KL Amstelveen

Over EcoHome Systems

Ons motto is ‘duurzaamheid mogelijk maken voor iedereen’. Alleen: in de huidige markt kan het best een uitdaging zijn om aanbieders én installateurs van duurzame producten te vinden die écht verstand hebben van zaken. Bij ons ben je aan het goede adres. Zo bestaat ons team uit gecertificeerde adviseurs en installateurs met jarenlange ervaring in de branche. Daarnaast werken we alleen met de beste producten: van de geavanceerde zonnepanelen van Jinko tot de krachtige omvormers en thuisbatterijen van Enphase. Wij gaan alleen voor de beste oplossingen voor de beste prijs.