Zeer kundig betrouwbaar advies, aanbieding en montage.

Advies aan huis was zeer nuttig. Goede uitleg over de mogelijkheden en hoe eea geinstalleerd wordt. Het offerte traject verliep ook erg prettig. Ecoenergy werkt met een eigen montageploeg. Ook deze waren zeer vriendelijk en hebben goed overlegd waar exact de panelen kwamen. Het ziet er echt keurig uit en wij zijn zeer tevreden.

super

De heren hebben snel en netjes gewerkt

Goede ervaring. On-line krijgen van de app is niet in 1 keer gelukt. Dit duurde 1,5 week

Goede ervaring

Installatie goed en snel verlopen. Harde en vriendelijke werkers

Netjes gewerkt

Vriendelijke medewerkers. Alleen de communicatie tussen monteurs en medewerkers verdient een aanbeveling

Correcte levering en montage

Na een week gebruik zou een telefoontje prettig zijn. Om knipperende lampjes te verklaren Welke telefonische app er bestaan Hoe weet ik hoeveel ik met zon zelf rechtstreeks heb gebruikt / opgewekt

Goed contact en terugkoppeling.

Montage en uitvoering liepen volgens afspraak. Petje af, weersomstandigheden waren niet optimaal. Geen chagrijn, gewoon doorgegaan. Top.

Goede service en leuke mensen

Fijne mensen en goede service

Werken goed en komen afspraken prima na

Nette werkers

Zeer vriendelijke en goede werkers. Bereidwillig om alle vragen te beantwoorden. De panelen liggen netjes op het dak, en wij kijken elke dag op de app. om te kijken wat ze opbrengen. We zijn er heel blij mee

Nog pas kort klant niet veel ervaring

Snel reageren op mijn telefoontjes.

Goede duidelijke offerte, snelle levering en perfecte installatie.

Wij hebben vanaf het eerste contact tot en met de installatie, een heel prettige ervaring met EES gehad. De offerte was duidelijk en gunstig geprijsd! Installatie van de mannen was zeer vlot en professioneel. Keurig netjes afgewerkt en opgeruimd. Heel fijn was het ook dat zij hebben geholpen met de subsidie aanvraag.

Ik ben tevreden

Goede voorlichting aan huis. Snelle reacties bij aanvullende vragen. Geplande installatie datum en tijd inderdaad nagekomen. Wel even moeten wachten op gegevens voor aanmelding bij netbeheerder, maar daarbij wel behulpzaam.

keuk bedrijf

alles zeker naar wens ,

Vanaf eerste gesprek met Diederik tot levering en instantie ging alles goed. Top service!

Vakwerk

Alles op volgens afspraak snel opgeleverd. En een uitstekende nazorg!

Uitstekende service en snelle plaatsing

Eco Energy Solution is een echte aanrader! Hele vriendelijke binnendienst, zeer kundig personeel hebben alles uitgelegd over alle mogelijkheden en producten en ze komen hun afspraken na, super snelle service en idem installatie. Wij zijn heel erg tevreden.

Als gevraagd wordt om hulp dan is er een snelle reactie

xxx

goede service, snelle levering

goede ervaring met de sales afdeling alsmede de installatie mensen. prima geregeld en snelle levering.

Heel fijn contact, waarin al mijn vragen over zonnepanelen, en wat daarbij komt kijken, duidelijk werden beantwoord Er werd goed mee gedacht met mijn situatie en wensen. Er werd niet gepusht om met hen in zee te gaan Er was een snelle levertijd en ook het plaatsen op de dag zelf ging vlot en netjes En ook bij de installatie op mijn telefoon werd ik vlot geholpen

eindelijk geen cowboy

De communicatie verliep goed. Het is netjes afgewerkt en ze waren meer dan betaalbaar!

Goede deal en prima communicatie

Scherpe aanbieding en snelle communicatie.

Goede offerte en komt afspraken na

Heb 5 offertes ontvangen 2 via telefoon 3 eerst op locatie. Eco energy solutions was winner scherpste prijs en best geluisterd naar mijn wensen. 4 weken later waren de zonnepanelen geplaatst. Ben nu maandje verder alles werkt en ben tevreden met hey resultaat.

Goed geregeld

Goed geregeld