Professionele aanpak

Vanaf de eerste aanvraag voor een offerte was de communicatie super verlopen. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en er wordt echt meegedacht. De installatie ging voorspoedig er is heel netjes gewerkt kleine aanpassingen in de manier van panelen plaatsen was in overleg geen enkel probleem. De nazorg was erg fijn en we werden geholpen met het aanmelden bij energieleveren.nl. Al met al Eco Energy Solutions ga zo door wij raden jullie zeker aan bij anderen.

Super installation

The technicians worked incredibly neatly. We received a heat pump and 15 glass-on-glass panels and are extremely satisfied with them. Great company, highly recommended!

Fijn advies, prima installatie

Goed geadviseerd door Frans. Na akkoord te hebben gegeven op de mooie offerte is 3 week later alles naar wens uitgevoerd. Leuk bedrijf met vriendelijke medewerkers. We zijn blij met onze airco.

Helemaal tevreden!

Het was geen makkelijke zoektocht, er zijn tal van installers van zonnepanelen. Na vele offertes te hebben ontvangen kwam ik uit bij Eco energy solutions. Het contact met Frans was heel prettig. Frans dacht goed mee over wat het beste bij mijn situatie past. We hadden wat aanpassingen gedaan en ik kreeg een scherpe prijs. Na akkoord waren de panelen binnen 3 weken geplaatst. Overigens door hele fijne en kundige monteurs die top werk hebben geleverd. Binnen 4 uur was de klus geklaard. Precies zoals afgesproken. De app doet het prima en de panelen doen hun werk. Dank!

Persoonlijk aandacht en geweldig werk!

Wat een top bedrijf. Advies van Frans was super fijn en duidelijk! Tussentijds hadden we nog wat wijzigingen en dit was helemaal geen probleem en werd direct aangepast. Het montage team was zeer snel en vooral netjes te werk gegaan. Ik raad dit bedrijf iedereen aan :)

Wat een top gasten snel en super vriendelijk!

Wat zijn wij blij dat we voor Eco Energie Solutions hebben gekozen. Diederik top met het voorwerk en voorlichting. Op kantoor vriendelijke en vlotte dame.Hierna snel een offerte en afspraak tot plaatsen. De mannen kwamen met z'n drieën en Eco koester deze mannen zij verdienen meer als een pluim!! Alles was in een mum van tijd voor elkaar. Netjes gewerkt en meedenken TOP!!

Erg tevreden

Ik ben zeer goed geadviseerd door de adviseur van Eco Energy Solutions. Alles wordt voor je geregeld. Ze zijn goed gecertificeerd. Ik raad dit bedrijf echt aan.

Geen cowboys

Moeilijk om in deze tijd nog een betrouwbaar bedrijf te vinden. Met Eco Energy Solutions hadden wij meteen al een goed gevoel. Goed advies, duidelijke offerte en snel geleverd. Pluspunt garantiefonds.

Prettige ervaring en erg blij met resultaat

Afspraken worden nageleefd. Goede en duidelijke offerte. Communicatie was van begin tot het eind perfect. Als zeer goed ervaren. Bedankt voor de mooie installatie!

Vakkundig en professioneel

Als zeer goed ervaren! Vanaf het adviesgesprek met Frans tot de installatie is alles perfect gelopen. Monteurs waren keurig op tijd, werken ook netjes en niks is teveel gevraagd. Denken ook echt met je mee. De elektricien heeft ook vakwerk geleverd en alles keurig online gezet. Via de app kunnen we alles mooi zien. Heel blij met dit bedrijf! Laat de zon maar schijnen!

Very Good

Subay and Ahmed are very kind. They explain every step and work very clean. Was a nice experience.

Installateurs verstaan hun vak!

De heren waren mooi optijd, hebben de zonnepanelen snel en mooi gelegd en heb nu een werkende app waarop ik kan zien wat de panelen opleveren! Bedankt Eco Energy Solutions!

Zeer tevreden, top monteurs, mooie installatie, nette prijs…

Professioneel van advies tot en met installatie

De moeite werd genomen om advies te geven bij ons thuis. De adviseur bekeek de situatie ter plekke op het dak, in de meterkast en de plaats waar de omvormer is geplaatst. Er werd direct meegedacht over evt toekomstige uitbreidingen.

Goed bedrijf goede service

Snelle levering keurige instelateurs

perfect

personeel zag er netjes uit werkte hard en netjes. Dat ze klaar waren zag alles er netjes uit goede uit leg over de installie bedank voor de goede service fam. van der gragt

Planning en uitvoering in 1 woord perfect

Moet zeggen dat Eco Energy Solutions een prima bedrijf is, met zeer kundige en vriendelijke werkers. Degene die de offerte kwam opstellen bij mij thuis nam de tijd en gaf mij prima uitleg in het werk wat gedaan moest worden. De uitvoerders van het instaleren van de zonnepanelen waren vriendelijk en hebben zeer goed werk geleverd. Ben zeer tevreden over het team en de werkzaamheden.

Goede ervaring

Goed bedrijf en zonnepanelen snel en netjes geleverd en gelegd en zeer vriendelijke personeel en hadden de klus snel geklaard

Monteurs met nog een hart voor hun vak. Beleeft, hard werkend

Fijn contact en een goede prijs

Vanaf het persoonlijke gesprek aan huis gelijk een goed en vertrouwd gevoel gehad. Communicatie daarna verliep ook erg goed (snel antwoord bij tussentijdse vragen) en de montage is prima uitgevoerd. Wij zijn er erg blij mee.

Flexibiel en deskundig

Vanaf het eerste contact is er goed meegedacht met onze wensen en mogelijkheden mede in verband met verbouwing. Eco Energy Solutions heeft zich daarnaast zeer flexibel opgesteld, ze hebben snel kunnen handelen en tot slot ook vakkundig werk afgeleverd. Wij zijn zeer content met de werkzaamheden!

Perfect!!!!!!!!!!!

Alles keurig geregeld. Zeer nette vriendelijke installateurs. Echte aanrader.

Prima advisering en vakmensen bij de montage

Er is veel moeite gedaan om tot de, wat ons betreft, juiste oplossing te komen bij de advisering van het systeem en panelen. De montage verliep prima, snel en, voor zo ver ik dat kan beoordelen zeer vakkundig. En, groot voordeel, lid van het garantie fonds.

Proffesioneler service

Wij hebben zonnepanelen laten plaatsen. Zijn goed geïnformeerd en erg blij met de zonnepanelen. Mooie app erbij en goede communicatie

een prettige benadering van de medewerkers. Goede communicatie!

Breede Plat 14 -B

1721 PS Broek op Langedijk